als iemand zo dom is om het stemlijstje identiek te laten dan zaldie ook niet zo slim zijn om van ip adres te veranderenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
van het profiel van Night Angel wordt je ook niet veel wijzer.... het stinkt behoorlijk.
Dit account is ook verdacht Catcheetaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het idee dat het een zelfportret is. Als dat klopt had de poster zichzelf beter even in het modellen topic kunnen vervoegen, want ik vind het (ondanks de kwaliteit van de foto) een mooi hoofd om te zien. Nu is het alleen maar een onhandige actie om op te vallen wat mij betreft.
Mocht Night_Angel meelezen: neem even contact op met één van de mods (mail of MSN) om wat uit te leggen.
Mag ik getuigenbescherming?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:12 schreef Subhuman het volgende:
We nemen alle verdachte posts mee in het onderzoek. Wat klinkt dit officieel!
Je hebt gezien hoe breed ik ben??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe groot RonaldV is.
Perfecte bescherming lijkt me!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe breed ik ben??![]()
Idd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dit account is ook verdacht CatcheetaLeeg profiel met 1 post
![]()
wie zou zij bedoelen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef NightAngel het volgende:
Ymske 1 punt
ach de stem telt waarschijnlijk toch niet mee, dus maakt het wat uit?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ach de stem telt waarschijnlijk toch niet mee, dus maakt het wat uit?
Tis een vrouwtje hoor. Volgens het profiel.quote:
sollie hoortquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis een vrouwtje hoor. Volgens het profiel.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Tjee wat een hoge kwaliteit van inzendingen weer.
* Xilantof
* Petre86
* Lostminds
* Ymke
* -Marjo-
Vlak daarvoor aangemeld ook...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef Schanulleke het volgende:
Het is echt opvallend hoeveel mensen hun eerste post ooit komen doen in het stemtopic dit keer.
We hebben er weer een.
Precies , ik heb het hard nodig , ik sta bijna bovenaanquote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het stemtopic even op slot gedaan tot nader overleg. Er worden verbazingwekkend veel eerste posts gedaan in het stemtopic, en de indruk bestaat dat iemand de boel loopt te vern**ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |