Ik dacht , ik hou het netjes en zeg .. engquote:Op maandag 23 januari 2006 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje alsof hij zojuist zijn nageslacht de menigte in heeft gespoten..![]()
Dat stukje gitaar kan ik er nog wel aan-un-croppen (vaag woord)quote:Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef Ymke het volgende:
Ah , nu ik nog eens kijk , mis ik denk ik de gitaar , of iig iets waardoor je ziet waarom de man zo kijkt . Nu kijkt hij alleen maar ,,,,, (eng?) , Ik mis een link naar de actie .
Snap je wat ik bedoel?
Precies, en aangezien ik net las dat er geen bezwaar tegen is, ga ik deze insturenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:25 schreef mien-moeke het volgende:
Naar mijn mening mag het wel. Er zijn nl ook genoeg fotografen die portretfoto's van (huis)dieren maken. Dus waarom hier niet???
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:07 schreef Ymke het volgende:
Jammer dat de achtergrond zo druk is . Ik zou hem overmaken ipv gaan photoshoppen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Bond het volgende:
Dat kan niet, mijn camera is bij de leverancier zoals in ander tyopic verteld, dit zijn dus foto's uit de oude doos. Ik kan dus niks nieuws maken![]()
Tja dan heb je pechquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zat weer eens te denken aan andere manier van portretten. Of te wel gewoon knallen tijdens een concert. Vond dit wel een grappige voor de strijd van januari.![]()
[afbeelding]
Ben het heel erg niet met Ymke eens. Dat je niet weet waarom die man zo kijkt geeft de foto juist een lekkere lading. Ik hou wel van foto's waar je zelf het 'waarom' mag invullen, kun je je fantasie de vrije loop laten ja toch, Ireth? Dat alleen al maakt dit een lekkere plaat. De belichting (hoewel in technische zin bagger) maakt m voor mij af.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef Ymke het volgende:
Ah , nu ik nog eens kijk , mis ik denk ik de gitaar , of iig iets waardoor je ziet waarom de man zo kijkt . Nu kijkt hij alleen maar ,,,,, (eng?) , Ik mis een link naar de actie .
Snap je wat ik bedoel?
Aan fantasie geen gebrek hiero!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Ben het heel erg niet met Ymke eens. Dat je niet weet waarom die man zo kijkt geeft de foto juist een lekkere lading. Ik hou wel van foto's waar je zelf het 'waarom' mag invullen, kun je je fantasie de vrije loop laten ja toch, Ireth? Dat alleen al maakt dit een lekkere plaat. De belichting (hoewel in technische zin bagger) maakt m voor mij af.![]()
Hij rookt gewoon nog na!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben ook even aan het stoeine geweest in Photoshop.
(Ireth houdt je in)
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Het gaat om de verbetering van de foto Miepsquote:
*Eensch is.. Vond de nieuwe ook te eeehhh saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
De ruis is een stuk minder, maar ik vind die bovenste foto meer sfeer hebben
Zolang je geen baard van 3 dagen + een lange jas aan hebt, zal het toch wel meevallen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
en om nu ouders in een speeltuin gewoon te vragen of je foto;s mag maken van hun kinderen, komt dat niet raar over?
* Ynske heeft geen baardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:02 schreef Bond het volgende:
[..]
Zolang je geen baard van 3 dagen + een lange jas aan hebt, zal het toch wel meevallen ?
ik heb geen idee eigenlijkIk sleur gewoon me zusje naar buiten
![]()
Dat weet ik ook wel Druif, maar deze fotonewbee vind elke foto mooi zolang er al iets herkenbaars op staatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het gaat om de verbetering van de foto Mieps![]()
quote:(Ireth houdt je in)
Oepsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske heeft geen baardlange jas dan weer wel, maar wel met rokje
zusje, helaasdie is er niet, wel mijn nichtje, maar die zit zo'n 2 uur reizen van me af
dat is het punt nu juistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:11 schreef Ireth het volgende:
@Ynske, zijn er geen mensen in je naaste omgeving/woonwijk waar je een ietwat meer contact mee hebt dan alleen het simpele hoofdknikje op straat? Ik heb dus onlangs gevraagd aan mensen die ik redelijk goed ken (lees: bij het tegenkomen minstens een half uur staan te kleppen) of ik hun dochter mocht 'lenen' voor portretfoto's. Daarna ook aan de dochter zelf gevraagd en beide partijen vonden het goed/leuk!
(nu alleen nog mooie weerssituaties buiten de schooltijden om.. )
Wat is er mis met een baard van 3 dagen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:02 schreef Bond het volgende:
[..]
Zolang je geen baard van 3 dagen + een lange jas aan hebt, zal het toch wel meevallen ?
Maar jij bent dan ook goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:16 schreef Subhuman het volgende:
En over het modellen krijgen, ik heb een paar vriendinnen van me gevraagd en die vonden het leuk! Er meldden zich zelfs spontaan anderen aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |