Je hebt (zoals ik zie) alleen maar een wazig kadertje omheen gemaakt? En in mijn ogen is dat echt niet verboden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:02 schreef Ireth het volgende:
Aangezien kleine bewerkingen wel toegestaan zijn, vraag ik me af of dit dan ook mag. Of dat dit net weer to much is.
[afbeelding]
(Originele foto zonder enige bewerking)
Of je dat iets helpt voor de wedstrijd is een andere vraag. Er zijn ook weer mensen die dit niet mooi vinden uitzien.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:35 schreef Ireth het volgende:
Yep, kadertje en hijs iets lichter gemaakt.
geen goed idee, ze is nog minderjarig en die witte jurk keek je echt dwars door heenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef Ymke het volgende:
...dus ik kies voor 3, maar die zou mooier zijn zonder die witte slip
minder gewoontjes...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef mwvdlee het volgende:
...maar eigenlijk vind ik de 1e foto het mooiste, is wat minder gewoontjes
nummer 3quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:05 schreef Bond het volgende:
Ik kan niet kiezen ik vind ze alle 3 erg mooi.
overboord met die zooi...quote:
Sprekendquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:50 schreef lostminds het volgende:
fester adams?![]()
[afbeelding]
[..]
overboord met die zooi...![]()
Kan hij toch niets aan doen???quote:
Ik kan lastig kiezen tussen 2 en 3. maar de slip (zie andere commentaren) deed het hem: ik zou 2 kiezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:53 schreef lostminds het volgende:
help!! ik kan niet kiezen...![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Ik ben het eens met het meisje, alhoewel ik 3 zeker ook de moeite waard vind.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:05 schreef Bond het volgende:
Ik kan niet kiezen ik vind ze alle 3 erg mooi.
Ze zijn trouwens geen van alleen nog bewerkt dat doe ik wel als ik de beste weet.
1# Mijn favo
[afbeelding]
2# Favo van het meisje
[afbeelding]
3# ook mooi vind ik
[afbeelding]
Welke zou jij kiezen?? Want ik kom er echt niet uit![]()
Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 22 januari 2006 15:08 schreef Jelleee het volgende:
Ik ga dit straks uitwerken voor de wedstrijd! hopen dat 't iets word..
jahaa, tekening is kleuterachtig, maar het moest even in 1 minuutje :l
[afbeelding]
en eenmaal uitgewerkt..
[afbeelding]
![]()
Oh God. Deze komt me echt bekend voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zat weer eens te denken aan andere manier van portretten. Of te wel gewoon knallen tijdens een concert. Vond dit wel een grappige voor de strijd van januari.![]()
[afbeelding]
Coolquote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zat weer eens te denken aan andere manier van portretten. Of te wel gewoon knallen tijdens een concert. Vond dit wel een grappige voor de strijd van januari.![]()
[afbeelding]
1/80 sec. F/3.2 70mm ISO-800quote:Op maandag 23 januari 2006 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaareh...dat is OF een megacrop OF 1600 iso
Nee kan hij ook niets aan doenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kan hij toch niets aan doen???
Ik vind het juist een andere foto dan anders
Hij kijkt een beetje alsof hij zojuist zijn nageslacht de menigte in heeft gespoten..quote:Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef Ymke het volgende:
Ah , nu ik nog eens kijk , mis ik denk ik de gitaar , of iig iets waardoor je ziet waarom de man zo kijkt . Nu kijkt hij alleen maar ,,,,, (eng?) , Ik mis een link naar de actie .
Snap je wat ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |