niet op google in ieder gevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
he, hij vraagt er om.
waar zijn die high res plaatjes alexxx ?
*grote piem0l alert*quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
*kleine piem0l alert*
echt neit om 20:20 heb je wat gepost enm om 20:24 ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Klonk het volgende:
Hoi en doei
net een uurtje binnen en ik kan weer weg
Mja weinig leven in de brouwerijquote:
2 uurtjes danquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt neit om 20:20 heb je wat gepost enm om 20:24 ook
de kracht van het overdrijvenquote:
feestje bouwen dan maar?quote:
FBG housewarming ergens in februariquote:
mag ikke ook komen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FBG housewarming ergens in februari
lol, dan duik weer lekker je bedje inquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Sandraugiga het volgende:
He, wat stom, ik dacht dat ik in de slowchat aan het poraten was, maar het bleek de feedbback te zijn.Koorts doet niet veel goeds met een vrouw...
Als je alle Fanboys tegelijk aandurftquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat een enge avatar trouwens Sjoewe...
kwartetten met de FBG'squote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je alle Fanboys tegelijk aandurft![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FBG housewarming ergens in februari
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je alle Fanboys tegelijk aandurft![]()
Mja als jullie het aandurven up ik de clip wel even waar het uit komtquote:
Halloquote:
Hij was ook te flauw, sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Mukie het volgende:
[..]inkoppertje, maar ik maak hem niet.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, leven in de brouwerij
(iemand nog een plaatje zien van een brouwerij-unimog?)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, leven in de brouwerij
(iemand nog een plaatje zien van een brouwerij-unimog?)
Maar ik ben dan aanwezigquote:
wel je zweepje (en je digicam) meenemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar ik ben dan aanwezig![]()
Als de heren dat aandurven![]()
Ik zal ze in toom houdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das vast niet nodig hoorquote:
Dillinger heeft me nooit kunnen bekoren...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
Voor de mensen die willen weten waar de enge meneer uit mijn usericon uit geknipt is
Mietjequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dillinger heeft me nooit kunnen bekoren...
Goedenavond btwWeer lang genoeg de BoJo uitgehangen
Muzikaal vind ik ze lekker! Maar de "zang" kan me niet bekoren...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mietje![]()
De beste liveshows op aarde gek
Zo ken ik wel meerdere bands en toch zijn ze beter gewordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Muzikaal vind ik ze lekker! Maar de "zang" kan me niet bekoren...
Heb ze echt "vroegah" gezien in het voorprogramma van SOAD, toen was het echt om te JANKEN zo slecht![]()
![]()
Mja dat was met de ouwe zanger nog, ze zijn nu zo fucking strakquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Muzikaal vind ik ze lekker! Maar de "zang" kan me niet bekoren...
Heb ze echt "vroegah" gezien in het voorprogramma van SOAD, toen was het echt om te JANKEN zo slecht![]()
![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meerdere bands en toch zijn ze beter geworden
Dat was idd de oude zanger ja, maar toen vond ik ze muzikaal óók rukquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat was met de ouwe zanger nog, ze zijn nu zo fucking strak![]()
Whehe, over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was idd de oude zanger ja, maar toen vond ik ze muzikaal óók ruk
Gelukkig nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, over smaak valt niet te twisten
fijn is datquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ja, ik hoor net dat, een stel k****rmogolen hebben zomaar de achterruit van m'n pa's auto ingeslagen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ja, ik hoor net dat, een stel k****rmogolen hebben zomaar de achterruit van m'n pa's auto ingeslagen
wat een eikels, wrom uberhaupt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Niks eruit gehaald ook, ze gingen even snel naar de appie een pak sap halen, en boem achterruit stukgemept, niet in de auto geweest, gewoon voor de "lol"
dat is ook zinvol geweldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Op dat soort volk zou ik best zinvol geweld willen toepassen
Ik wou een grap met krenten en rozijnen maken, van de vliegende pantersquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Op dat soort volk zou ik best zinvol geweld willen toepassen
Zo pissig dat je zelfs taalfouten gaat makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk geintje van 600 euro
Wel gedekt, maar het gaat wel van de no-claim af
Echt, serieus ik zal hun eens stukmeppen
heeft je pa hun straf gegeven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Niks eruit gehaald ook, ze gingen even snel naar de appie een pak sap halen, en boem achterruit stukgemept, niet in de auto geweest, gewoon voor de "lol"
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou een grap met krenten en rozijnen maken, van de vliegende pantersMaar die is te oud
Leuk hoorquote:
slaap lekkerquote:
Zoals deze?quote:
quote:SPIJKENISSE - Een 61-jarige man uit Spijkenisse heeft dinsdagmiddag twee jongens van 18 en 19 jaar neergestoken omdat ze volgens hem overlast veroorzaakten voor zijn deur. Het 18-jarige slachtoffer ligt zwaargewond in een ziekenhuis, zijn maatje kon na behandeling weer naar huis. De man is aangehouden, zo deelde de politie mee.
De steekpartij had plaats in de Saarhof in de wijk Schenkel. De twee jongens, beiden woonachtig in Spijkenisse, stonden voor de woning van de man. Ze zouden hebben staan blowen. De Spijkenisser zei er wat van, waarna een woordenwisseling ontstond.
Volgens een woordvoerder van de politie is de man weer naar binnen gegaan om een mes te halen. De jongens renden weg, maar de man haalde de twee in en stak toe. De 18-jarige raakte dusdanig gewond dat hij moest worden gereanimeerd. De andere jongen raakte lichtgewond.
ik bedoel die zal ook wel uit zijn stekker gegaan zijn tegen die gasten..quote:
Ja alsof ze er nog bij stonden zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ik bedoel die zal ook wel uit zijn stekker gegaan zijn tegen die gasten..
quote:
Ben blij dat jij het even zegt, ik wilde het wat minder vriendelijk verwoordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja alsof ze er nog bij stonden zeker
In belgische franckenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, weet jij wat een verkeersbord kost?
12 jaar geleden 300 guldenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
druk met zn werkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
old school, waar is mark met zijn aussies
![]()
Ik heb me laatst nog het zweet in de naad staan hakkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
old school, waar is mark met zijn aussies
![]()
Meer of minder dan een Maastunnel-stoplicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer of minder dan een Maastunnel-stoplicht?
Mja uit de bosjes getrokken in de Ardennen, hing eerst boven m'n bed ongeveer bij mn kruisquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, bij jou waren het Bfr ja
We gaan hem trouwens cadeau doen aan m'n broertje, lekker met dat stoplicht van hier naar Kralingen zeulenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stoplicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar ik denk toch niet dat ik dan relaxed zou slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja uit de bosjes getrokken in de Ardennen, hing eerst boden m'n bed ongeveer bij mn kruis
Leuke verrassingen zijn datquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We gaan hem trouwens cadeau doen aan m'n broertje, lekker met dat stoplicht van hier naar Kralingen zeulen![]()
Hij weet het alleen nog niet
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ehquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar ik denk toch niet dat ik dan relaxed zou slapen
Je ging altijd met tok om slapen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee eh
Die van mij is een Amsterdamsequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stoplicht ja...
[afbeelding]
Die van mij heeft coolere stickersquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij is een Rotterdamse
Die van mij kan aan en uit op commandoquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft coolere stickers
Man dat ding aan een keilboutquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ging altijd met tok om slapen?
Ik ben ook innig met m'n tapquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik en Hobbel Bord zijn ook heel innig samen hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inclusief een brandlucht en knallende stoppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij kan aan en uit op commando
Vooral de klappende stoppen geven een prachtig hoorspelquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inclusief een brandlucht en knallende stoppen
ik ben herman en wou even laten weten dat ik nu bier aan het drinken benquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
Over hoorspel gesproken, heb je dit ding wel eens in je bakkes gehad?
[afbeelding]
Dan had ik deze wel gepostquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben herman en wou even laten weten dat ik nu bier aan het drinken ben
Ja man ik krijg er gewoon rooklust vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
ik bedoel niet aan ons, maar daar waar je op het terras hangt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had ik deze wel gepost
[afbeelding]
Mja en de avond ernaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had ik deze wel gepost
[afbeelding]
Ik word er slaperig vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja man ik krijg er gewoon rooklust van
[afbeelding]
Nee was de eerstejaars aan het afblaffenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik bedoel niet aan ons, maar daar waar je op het terras hangt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en de avond erna
[afbeelding]
goedzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee was de eerstejaars aan het afblaffen
ziet er goed uitquote:
Ik was zo ver weg dat ze me op die brancard hebben getyft terwijl ik lag te slapen om me mee te zeulen de stad inquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ziet er goed uit
ik ben niet fotogeniek ofzo, fotos van mij maken doet iedereen die me kent dus al niet meer
kop hem eens in
Tis niet altijd zo alleenquote:
student zijn eh, zwaar is dat tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was zo ver weg dat ze me op die brancard hebben getyft terwijl ik lag te slapen om me mee te zeulen de stad in
En ik ben wel fotogeniek zeker?Dat zie je toch wel hoe het er iedere keer uitziet als ik erop sta
Nee ik kop hem niet in, te makkelijk...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis niet altijd zo alleen
[afbeelding]
En dat gedrocht, én in de Brothers
Ja heel naar allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
student zijn eh, zwaar is dat toch
Dat zou ik ook maar niet doen neequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Fugie het volgende:
ik bewaar ook nooit die fotos
vrienden van me hebben echt hele archieven met fotos, volgens mij wil ik daar echt nietin kijken
Trusten gekke zeeuwquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar pitten, morgen weer vroeg eruit
Ik blijf toch de koningquote:
omg is zij zwangerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf toch de koning
[afbeelding]
Nee dat komt door het rare toneel lichtquote:
In je kamerjasquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf toch de koning
[afbeelding]
Pass een link danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Fugie het volgende:
er is nog ene mooi topic in klb, nog ff blijven
En ik trek in het weekend kleine meisjes van hekken afquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In je kamerjas![]()
Maar ik ben ingelijst
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
Achja, jij trekt meisjes af, ik doe het liever anders....
[afbeelding]
geef maar toe, je wou die negerin naast je wel pakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik trek in het weekend kleine meisjes van hekken af
[afbeelding]
Mja ik vroeg het nog, maar ze zei dat jij me voor was geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
geef maar toe, je wou die negerin naast je wel pakken
Wie zit er aan d'r kont?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik kan ook heel liev zijn hoor
[afbeelding]
Ik trek me toch net een beerput openquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb ik net ervoor een bierfles in gepropt
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik trek me toch net een beerput open
[afbeelding]
is dat niet via het fonds te doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk geintje van 600 euro
Wel gedekt, maar het gaat wel van de no-claim af
Echt, serieus ik zal hun eens stukmeppen
Dat was Johan aan de andere kantquote:
Je bent vandaag toch wel voldoende aanwezig hoop ik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
In een fatsoenlijk ritme komen is niet OK
Maar anders val ik in slaap bij n eerste rijles,is ook nietde bedoeling
Mja, vandaag mag Sandra er eens niet achterquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je bent vandaag toch wel voldoende aanwezig hoop ik?
wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:44 schreef Fwnk het volgende:
Ik fiets effe naar school enzo...
Morgen had je toch je rijles Alex?
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
http://www.inkoopacties.net/ia/vc7n8htz
wahahaha
hm, das nog best tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
http://www.inkoopacties.net/ia/vc7n8htz
wahahaha
je hebt nog 24 uur om bij te slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
In een fatsoenlijk ritme komen is niet OK
Maar anders val ik in slaap bij n eerste rijles,is ook nietde bedoeling
peu-erquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar is M5?
ik wil a la Peu patsen met motorcodes
en ik dacht dat ie daar weer op terug gekomen was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef lipje het volgende:
ikdacht dat ei dat afgewezen had omdat ie gister tot 23 uur moest werken en dan geen zin had om vanochtend om 7 uur te beginnen
schadefonds is voor tussen twee voertuigen, niet tegen vandalisme.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
is dat niet via het fonds te doen?
Mits je 2 getuigen hebt en een politierapport.
Heb je geen foto's van Dakar-Toyota's waar je mee kunt patsen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er nog iemand anders die een motorcode wil weten?![]()
geen zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van Dakar-Toyota's waar je mee kunt patsen?
welke motor?quote:
die ken ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Klonk het volgende:
een echte, zo'n diesel die alles in een omtrek van 100 meter vergast
heb je een plaatje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Klonk het volgende:
jawel, dikke zwarte wolken bij gas geven
Dat verlevendigt het hieroquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
ik begin steeds meer te twijfelen of we toch niet ergens familie zijn.
wat moeten al die foto's hier, het is geen US hier
Het is 'niet echt' mijn smaak, dus meestal hou ik netjes m'n mond....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
http://www.leblogauto.com/2006/01/tokyo_auto_salo_2.html
Kwijl materiaal
Hoe staat het met de vorderingen van de crib?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef Xtreem het volgende:
hoi.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vorderingen van de crib?
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed, ben over. Alleen hangt m'n lamp nog niet en hangt er niets aan de muur. Ik heb geen klopboor (ja, lul, haal /leen/huur die dan ergens!) en heb 2 linkerhanden (ik was al trots op mezelf dat ik een dimmer aangesloten had, na 2 stroomschokken (ik had de verkeerde stroomgroep uitgeschakeld))
Maar verder bevalt het super goed
Ik mag boren wat ik wil... als ik de gaatjes maar weer vul als ik vertrekquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Hugster het volgende:
[..]Mooi
En je mag naart hartelust boren in je huurappartement?![]()
En we weten toch van jou dat je zo'n onzettende handige donder bent dus dat boren komt helemaal goed!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is dus wachten op een vriend van me, die wel handig is. Het lijkt me niet zo verstandig dat ik met een klopboor aan de gang ga
hoezo is de boor te lang?quote:
Verschillende opties.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Devilnl het volgende:
ff een slowchat vraagje
op autotrader etc. staan soms voertuigen met als kilometer stand: 1 (of helemaal niks ingevuld)
waarom doen ze dat eigenlijk?
Dat jij naar die vrouw kijkt terwijl ze zo'nquote:
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Verschillende opties.
1) Ze willen het liever niet noemen (te hoog wellicht?)
2) Ze weten het niet omdat de auto niet binnen handbereik is.
3) luiheid bij invullen advertentie?
er is vast wel meer te bedenken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jij naar die vrouw kijkt terwijl ze zo'nHilti
in haar handen heeft
Maar voor jou dan een man
[afbeelding]
Ga je zelf swappen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik heb een motorblok cadeau gekregen met alles erop en eraan.
Het ding heeft minder gelopen dan die van mij en heeft wat meer nieuwe dingen erop zitten.
hihi. (wel hetzelfde type trouwens)
Volgende week even ophalen, weer in Apeldoorn.
Geen getuigenquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
is dat niet via het fonds te doen?
Mits je 2 getuigen hebt en een politierapport.
Mwah, ik weet niet of ik ga swappen.quote:
goh gister was die ruit nog heel en nu nietquote:
Kan je beter het blok dat je gekregen hebt stukje bij beetje reviseren, of in ieder geval mooi schoonmaken en dingetjes laten verchromen oid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of ik ga swappen.
Ik denk dat ik het blok gewoon bewaar.
En als er iets op zit wat beter is gaan we dat eraf halen en erop zetten!
Mwah, weet je wat het is? Ik weet niet wanneer ik een andere auto ga kopen. Want dat ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan je beter het blok dat je gekregen hebt stukje bij beetje reviseren, of in ieder geval mooi schoonmaken en dingetjes laten verchromen oid.
Als hij dan voor jou idee klaar is even swappen (kan in 2 dagen wel als je wat hulp hebt) en gaan met de banaan.
Ze hebben al gemazzeld met de verzekering, die wilde het wel op inbraak ipv vandalisme gooien zodat het iig nog gedekt wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef lipje het volgende:
[..]
goh gister was die ruit nog heel en nu niet
Zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef lipje het volgende:
[..]
schadefonds is voor tussen twee voertuigen, niet tegen vandalisme.![]()
100%quote:
BRONquote:Veroorzaker MOET een motorrijtuig zijn
Het Waarborgfonds vergoedt geen schade door vandalisme of vernieling. Dit geldt ook wanneer de veroorzaker een fietser is die zich uit de voeten heeft gemaakt of waar geen vergoeding te halen valt. Dit fonds vergoedt slechts schade die (aantoonbaar!) is veroorzaakt door een motorrijtuig, of een hieraan gekoppelde aanhangwagen. 'Motorrijtuigen' zijn alle gemotoriseerde weggebruikers, zoals auto, bromfiets, snorfiets, vrachtwagen, gemotoriseerde invalidenwagen.
Hij zal wel korting krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Christiaan Albers rijd privé gewoon een SLR![]()
Wist niet dat het zooo lekker boerde in de DTM
damnquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Christiaan Albers rijd privé gewoon een SLR![]()
Wist niet dat het zooo lekker boerde in de DTM
Grapjequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis gromt!
Ik heb nog geen brokken gemaakt de afgelopen maand.
Succesquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GrapjeIk ga nu weer aan mn paper
Lijkt mij ook het bestequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan je beter het blok dat je gekregen hebt stukje bij beetje reviseren, of in ieder geval mooi schoonmaken en dingetjes laten verchromen oid.
Als hij dan voor jou idee klaar is even swappen (kan in 2 dagen wel als je wat hulp hebt) en gaan met de banaan.
baggerquote:
Dat zeiden mijn ouders ook toen er over de hele auto gekrast wasquote:
Dat zekerquote:
Hij rijd hem overigens al sinds februari 2005, dus da's nog voor dat hij bij Minardi reed.quote:
En mn schoonmoeder toen haar auto met vuurwerk op was geblazenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn ouders ook toen er over de hele auto gekrast was![]()
Ja toch? Silverstone enzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Hij rijd hem overigens al sinds februari 2005, dus da's nog voor dat hij bij Minardi reed.
Of hij dit jaar ook rijd weet ik niet eens
Terwijl hij over 2004 al constant een Merc E55 AMG en 911 GT3 privé reedquote:
Christijan: Ik ben heel erg blij met deze sponsoring van Porsche. Porsche is een merk waar iedere jongen van droomt. Het is geweldig dat ik nu de kans krijg om op de openbare weg ook in een sportwagen te rijden.
dat magquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, mag ik zeggen dat ik jaloers ben?
tja geen Toyota hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is zo'n SLR toch een verschrikkelijke pauperbak
Ik heb nog foto's van zijn Privé CLK DTM straatwagen, warin hij het opneemt tegen Patrick Huisman in een mercedes Racetruckquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
Okay, Chris krijgt op 9 februari 2005 een Porsche 991 S van zijn sponsor Porsche en zegt:
[..]
Terwijl hij over 2004 al constant een Merc E55 AMG en 911 GT3 privé reeden dan ook nog eens binnen 2 weken nadat hij de Porsche kreeg deze bak in ontvangst nemen:
[afbeelding]
Wat zal hij genieten van z'n 320pk 911
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is zo'n SLR toch een verschrikkelijke pauperbak
Posten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van zijn Privé CLK DTM straatwagen, warin hij het opneemt tegen Patrick Huisman in een mercedes Racetruck
(de truck trok hem er dik uit met de sprint)
Zijn analoge foto's, en ik heb mn daimlerchryslergeenvrachtwagenmapje nog niet ingescandquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Posten!
[afbeelding]
dus deze heeft hij ook nog?![]()
mazzelpikquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn analoge foto's, en ik heb mn daimlerchryslergeenvrachtwagenmapje nog niet ingescand
En ja, die had hij (destijds) ook nog. Was het seizoen dat hij en Patrick Huisman dus tegelijk in de DTM reden.
edit: hij heeft m in het zwart btw
I vlees geworden; vleselijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
Wie heeft er een engels woordenboek bij de hand en wil voor mij de term 'incarnating (to incarnate)' opzoeken
Kan ook zijn dat het de prive wagen van Patrick Huisman wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
mazzelpik
Maar jammer dan, ik ga even ontbijten en weer verder leren![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
I vlees geworden; vleselijk
II incarneren; belichamen
Ik vind het gewoon een lelijk ding.. sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoezo?
In het echt is hij erg indrukwekkend hoorVraag maar aan Peu
![]()
Volgens mij kan je die kar echt heerlijk als dagelijkse auto gebruiken
Als ik dat soort lui in mn vingers krijg dan grrrquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn ouders ook toen er over de hele auto gekrast was![]()
danquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik dat soort lui in mn vingers krijg dan grrr
ik vind het stom dat je je niet tegen mongolen kunt verzekeren, maar vanuit verzekeraarsperspectief begrijpelijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik dat soort lui in mn vingers krijg dan grrr
Dat kanquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lelijk ding.. sorry
Vooral dat de ster aan de motor zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind de achterkant niet echt mooi..
dit ziet er wel vreemd uit zo btw
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |