de kleur alleen alquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Geqxon het volgende:
Het_Biertje, je weet dat dit een classic is he
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 | [quote] EB 110 S Année 1994 / 1995 (30 ex.) Prix ou côte (¤) 282 000 (01/2002) Puissance fiscale (cv) Moteur Type 12 cylindres en V à 60° Soupapes par cylindre 5 Matériaux (culasse/bloc) Alliage léger / Fonte Position Centrale, longitudinale Distribution 2 x 2 ACT (courroie crantée) Alimentation Gestion électronique intégrale Bugatti Suralimentation 4 Turbocompresseurs IHI (1,15 bars) Cylindrée (cm3) 3 498 Alésage x course (mm) 81 x 56,6 Rapport volumétrique 7,5 Régime maxi (tr/min) 8 500 Puissance maxi (ch à tr/min) 611 à 8 250 Couple maxi (mkg à tr/min) 62,3 à 4 200 Puissance spécifique (ch/l) 174,5 Couple spécifique (mkg/l) 17,8 Transmission Type Intégrale (27% - 73%) Rapports 6, mécaniques Autobloquants En série Rapports de démultiplication 3,76 / 2,52 / 1,83 / 1,42 / 1,15 / 0,95 Vitesses théoriques (km/h) 90 / 134 / 185 / 238 / 294 / 356 Châssis Scx (m²) Cx Suspensions avants Doubles triangles superposés, barre stabilisatrice Suspensions arrières Doubles triangles superposés, barre stabilisatrice Freins avants (mm) Disques ventilés percés (332) Freins arrières (mm) Disques ventilés percés (332) Antiblocage - Direction Crémaillère, non assistée Tours de volant Diamètre de braquage (m) Dimensions Longueur x Largeur x Hauteur (mm) 4 400 x 1 940 x 1 125 Empattement (mm) 2 550 Voies avants (mm) 1 550 Voies arrières (mm) 1 618 Jantes avants 9" x 18" Jantes arrières 11,5" x 18" Pneumatiques avants 245/40 ZR 18 Pneumatiques arrières 325/30 ZR 18 Capacité réservoir (l) 120 Capacité coffre (l) 70 Poids Poids constructeur / contrôlé (kg) 1 570 / - Rapport poids/puissance (kg/ch) 2,57 / - Performances Vitesse maxi (km/h) 350 / 352* De 0 à 100 km/h (s) 3,3 De 0 à 160 km/h (s) De 0 à 400 m (s) 10,9 De 0 à 1000 m (s) 19,8 De 100 à 140 km/h en 4e (s) De 100 à 140 km/h en 5e (s) De 100 à 140 km/h en 6e (s) Consommation Conduite sportive (l/100 km) Autonomie (conduite sportive) (km) Urbaine / Extra U. / Mixte (l/100 km) Emissions CO2 (g/km) * Données contrôlées [/quote] ?> |
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind het jammer van de EB 110, niet voor ratelband.. Dan had ie maar niet iemand anders in deze bak moeten laten rijden..
Had ie beter z'n kut Hummer in de prak kunnen laten rijden..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef Don_Tom het volgende:
Die kneus ging in de auto zitten, en dacht: Tjakkkaaaaaa
Ook al is ie van Ratelband, het blijft toch eeuwig zonde!
EVEN LEZEN HÉquote:de "ik kom hem thuis bij u ophalen"-kneus
Klinkt als een stoplicht-sprintje met een of andere dikke BMW, bij het overschakelen naar zijn 2 of zijn 3 kwam er opeens wel erg veel power op de achterwielen, waarna hij hem kwijtraakte. Het wegdek was namelijk ook nog vochtig/glad ook.quote:"Ik was net opgetrokken bij de verkeerslichten en reed gelijk met een andere auto. Toen gleed ik opeens naar links. Over de paaltjes heen."
Idd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef blieblie het volgende:
Dit is toch een aangepaste EB110? Omdat Ratelband te lang was heeftie em (door Bugatti?) aan laten passen voor lange mensen.
Het valt nog meequote:Op donderdag 19 januari 2006 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan de foto uit de OP niet zien, en dat is volgens mij maar beter ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |