Dat was idd de oude zanger ja, maar toen vond ik ze muzikaal óók rukquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat was met de ouwe zanger nog, ze zijn nu zo fucking strak![]()
Whehe, over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was idd de oude zanger ja, maar toen vond ik ze muzikaal óók ruk
Gelukkig nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, over smaak valt niet te twisten
fijn is datquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ja, ik hoor net dat, een stel k****rmogolen hebben zomaar de achterruit van m'n pa's auto ingeslagen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ja, ik hoor net dat, een stel k****rmogolen hebben zomaar de achterruit van m'n pa's auto ingeslagen
wat een eikels, wrom uberhaupt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Niks eruit gehaald ook, ze gingen even snel naar de appie een pak sap halen, en boem achterruit stukgemept, niet in de auto geweest, gewoon voor de "lol"
dat is ook zinvol geweldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Op dat soort volk zou ik best zinvol geweld willen toepassen
Ik wou een grap met krenten en rozijnen maken, van de vliegende pantersquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Op dat soort volk zou ik best zinvol geweld willen toepassen
Zo pissig dat je zelfs taalfouten gaat makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk geintje van 600 euro
Wel gedekt, maar het gaat wel van de no-claim af
Echt, serieus ik zal hun eens stukmeppen
heeft je pa hun straf gegeven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Niks eruit gehaald ook, ze gingen even snel naar de appie een pak sap halen, en boem achterruit stukgemept, niet in de auto geweest, gewoon voor de "lol"
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou een grap met krenten en rozijnen maken, van de vliegende pantersMaar die is te oud
Leuk hoorquote:
slaap lekkerquote:
Zoals deze?quote:
quote:SPIJKENISSE - Een 61-jarige man uit Spijkenisse heeft dinsdagmiddag twee jongens van 18 en 19 jaar neergestoken omdat ze volgens hem overlast veroorzaakten voor zijn deur. Het 18-jarige slachtoffer ligt zwaargewond in een ziekenhuis, zijn maatje kon na behandeling weer naar huis. De man is aangehouden, zo deelde de politie mee.
De steekpartij had plaats in de Saarhof in de wijk Schenkel. De twee jongens, beiden woonachtig in Spijkenisse, stonden voor de woning van de man. Ze zouden hebben staan blowen. De Spijkenisser zei er wat van, waarna een woordenwisseling ontstond.
Volgens een woordvoerder van de politie is de man weer naar binnen gegaan om een mes te halen. De jongens renden weg, maar de man haalde de twee in en stak toe. De 18-jarige raakte dusdanig gewond dat hij moest worden gereanimeerd. De andere jongen raakte lichtgewond.
ik bedoel die zal ook wel uit zijn stekker gegaan zijn tegen die gasten..quote:
Ja alsof ze er nog bij stonden zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ik bedoel die zal ook wel uit zijn stekker gegaan zijn tegen die gasten..
quote:
Ben blij dat jij het even zegt, ik wilde het wat minder vriendelijk verwoordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja alsof ze er nog bij stonden zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |