Mietjequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dillinger heeft me nooit kunnen bekoren...
Goedenavond btwWeer lang genoeg de BoJo uitgehangen
Muzikaal vind ik ze lekker! Maar de "zang" kan me niet bekoren...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mietje![]()
De beste liveshows op aarde gek
Zo ken ik wel meerdere bands en toch zijn ze beter gewordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Muzikaal vind ik ze lekker! Maar de "zang" kan me niet bekoren...
Heb ze echt "vroegah" gezien in het voorprogramma van SOAD, toen was het echt om te JANKEN zo slecht![]()
![]()
Mja dat was met de ouwe zanger nog, ze zijn nu zo fucking strakquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Muzikaal vind ik ze lekker! Maar de "zang" kan me niet bekoren...
Heb ze echt "vroegah" gezien in het voorprogramma van SOAD, toen was het echt om te JANKEN zo slecht![]()
![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meerdere bands en toch zijn ze beter geworden
Dat was idd de oude zanger ja, maar toen vond ik ze muzikaal óók rukquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat was met de ouwe zanger nog, ze zijn nu zo fucking strak![]()
Whehe, over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was idd de oude zanger ja, maar toen vond ik ze muzikaal óók ruk
Gelukkig nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, over smaak valt niet te twisten
fijn is datquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ja, ik hoor net dat, een stel k****rmogolen hebben zomaar de achterruit van m'n pa's auto ingeslagen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ja, ik hoor net dat, een stel k****rmogolen hebben zomaar de achterruit van m'n pa's auto ingeslagen
wat een eikels, wrom uberhaupt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Niks eruit gehaald ook, ze gingen even snel naar de appie een pak sap halen, en boem achterruit stukgemept, niet in de auto geweest, gewoon voor de "lol"
dat is ook zinvol geweldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Op dat soort volk zou ik best zinvol geweld willen toepassen
Ik wou een grap met krenten en rozijnen maken, van de vliegende pantersquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Op dat soort volk zou ik best zinvol geweld willen toepassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |