In belgische franckenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, weet jij wat een verkeersbord kost?
12 jaar geleden 300 guldenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
druk met zn werkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
old school, waar is mark met zijn aussies
![]()
Ik heb me laatst nog het zweet in de naad staan hakkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
old school, waar is mark met zijn aussies
![]()
Meer of minder dan een Maastunnel-stoplicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer of minder dan een Maastunnel-stoplicht?
Mja uit de bosjes getrokken in de Ardennen, hing eerst boven m'n bed ongeveer bij mn kruisquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, bij jou waren het Bfr ja
We gaan hem trouwens cadeau doen aan m'n broertje, lekker met dat stoplicht van hier naar Kralingen zeulenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stoplicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar ik denk toch niet dat ik dan relaxed zou slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja uit de bosjes getrokken in de Ardennen, hing eerst boden m'n bed ongeveer bij mn kruis
Leuke verrassingen zijn datquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We gaan hem trouwens cadeau doen aan m'n broertje, lekker met dat stoplicht van hier naar Kralingen zeulen![]()
Hij weet het alleen nog niet
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ehquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar ik denk toch niet dat ik dan relaxed zou slapen
Je ging altijd met tok om slapen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee eh
Die van mij is een Amsterdamsequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stoplicht ja...
[afbeelding]
Die van mij heeft coolere stickersquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij is een Rotterdamse
Die van mij kan aan en uit op commandoquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft coolere stickers
Man dat ding aan een keilboutquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ging altijd met tok om slapen?
Ik ben ook innig met m'n tapquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik en Hobbel Bord zijn ook heel innig samen hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inclusief een brandlucht en knallende stoppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij kan aan en uit op commando
Vooral de klappende stoppen geven een prachtig hoorspelquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inclusief een brandlucht en knallende stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |