Dat zou ik ook maar niet doen neequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Fugie het volgende:
ik bewaar ook nooit die fotos
vrienden van me hebben echt hele archieven met fotos, volgens mij wil ik daar echt nietin kijken
Trusten gekke zeeuwquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar pitten, morgen weer vroeg eruit
Ik blijf toch de koningquote:
omg is zij zwangerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf toch de koning
[afbeelding]
Nee dat komt door het rare toneel lichtquote:
In je kamerjasquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf toch de koning
[afbeelding]
Pass een link danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Fugie het volgende:
er is nog ene mooi topic in klb, nog ff blijven
En ik trek in het weekend kleine meisjes van hekken afquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In je kamerjas![]()
Maar ik ben ingelijst
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
Achja, jij trekt meisjes af, ik doe het liever anders....
[afbeelding]
geef maar toe, je wou die negerin naast je wel pakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik trek in het weekend kleine meisjes van hekken af
[afbeelding]
Mja ik vroeg het nog, maar ze zei dat jij me voor was geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
geef maar toe, je wou die negerin naast je wel pakken
Wie zit er aan d'r kont?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik kan ook heel liev zijn hoor
[afbeelding]
Ik trek me toch net een beerput openquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb ik net ervoor een bierfles in gepropt
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik trek me toch net een beerput open
[afbeelding]
is dat niet via het fonds te doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk geintje van 600 euro
Wel gedekt, maar het gaat wel van de no-claim af
Echt, serieus ik zal hun eens stukmeppen
Dat was Johan aan de andere kantquote:
Je bent vandaag toch wel voldoende aanwezig hoop ik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
In een fatsoenlijk ritme komen is niet OK
Maar anders val ik in slaap bij n eerste rijles,is ook nietde bedoeling
Mja, vandaag mag Sandra er eens niet achterquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je bent vandaag toch wel voldoende aanwezig hoop ik?
wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:44 schreef Fwnk het volgende:
Ik fiets effe naar school enzo...
Morgen had je toch je rijles Alex?
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
http://www.inkoopacties.net/ia/vc7n8htz
wahahaha
hm, das nog best tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
http://www.inkoopacties.net/ia/vc7n8htz
wahahaha
je hebt nog 24 uur om bij te slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
In een fatsoenlijk ritme komen is niet OK
Maar anders val ik in slaap bij n eerste rijles,is ook nietde bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |