Mja uit de bosjes getrokken in de Ardennen, hing eerst boven m'n bed ongeveer bij mn kruisquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, bij jou waren het Bfr ja
We gaan hem trouwens cadeau doen aan m'n broertje, lekker met dat stoplicht van hier naar Kralingen zeulenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer of minder dan een Maastunnel-stoplicht?
Stoplicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer of minder dan een Maastunnel-stoplicht?
Ik kan veel hebben, maar ik denk toch niet dat ik dan relaxed zou slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja uit de bosjes getrokken in de Ardennen, hing eerst boden m'n bed ongeveer bij mn kruis
Leuke verrassingen zijn datquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We gaan hem trouwens cadeau doen aan m'n broertje, lekker met dat stoplicht van hier naar Kralingen zeulen![]()
Hij weet het alleen nog niet
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ehquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar ik denk toch niet dat ik dan relaxed zou slapen
Je ging altijd met tok om slapen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee eh
Die van mij is een Amsterdamsequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stoplicht ja...
[afbeelding]
Die van mij heeft coolere stickersquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij is een Rotterdamse
Die van mij kan aan en uit op commandoquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft coolere stickers
Man dat ding aan een keilboutquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ging altijd met tok om slapen?
Ik ben ook innig met m'n tapquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik en Hobbel Bord zijn ook heel innig samen hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inclusief een brandlucht en knallende stoppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij kan aan en uit op commando
Vooral de klappende stoppen geven een prachtig hoorspelquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inclusief een brandlucht en knallende stoppen
ik ben herman en wou even laten weten dat ik nu bier aan het drinken benquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
Over hoorspel gesproken, heb je dit ding wel eens in je bakkes gehad?
[afbeelding]
Dan had ik deze wel gepostquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben herman en wou even laten weten dat ik nu bier aan het drinken ben
Ja man ik krijg er gewoon rooklust vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
ik bedoel niet aan ons, maar daar waar je op het terras hangt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had ik deze wel gepost
[afbeelding]
Mja en de avond ernaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had ik deze wel gepost
[afbeelding]
Ik word er slaperig vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja man ik krijg er gewoon rooklust van
[afbeelding]
Nee was de eerstejaars aan het afblaffenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik bedoel niet aan ons, maar daar waar je op het terras hangt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en de avond erna
[afbeelding]
goedzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee was de eerstejaars aan het afblaffen
ziet er goed uitquote:
Ik was zo ver weg dat ze me op die brancard hebben getyft terwijl ik lag te slapen om me mee te zeulen de stad inquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ziet er goed uit
ik ben niet fotogeniek ofzo, fotos van mij maken doet iedereen die me kent dus al niet meer
kop hem eens in
Tis niet altijd zo alleenquote:
student zijn eh, zwaar is dat tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was zo ver weg dat ze me op die brancard hebben getyft terwijl ik lag te slapen om me mee te zeulen de stad in
En ik ben wel fotogeniek zeker?Dat zie je toch wel hoe het er iedere keer uitziet als ik erop sta
Nee ik kop hem niet in, te makkelijk...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis niet altijd zo alleen
[afbeelding]
En dat gedrocht, én in de Brothers
Ja heel naar allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
student zijn eh, zwaar is dat toch
Dat zou ik ook maar niet doen neequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Fugie het volgende:
ik bewaar ook nooit die fotos
vrienden van me hebben echt hele archieven met fotos, volgens mij wil ik daar echt nietin kijken
Trusten gekke zeeuwquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar pitten, morgen weer vroeg eruit
Ik blijf toch de koningquote:
omg is zij zwangerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf toch de koning
[afbeelding]
Nee dat komt door het rare toneel lichtquote:
In je kamerjasquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf toch de koning
[afbeelding]
Pass een link danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Fugie het volgende:
er is nog ene mooi topic in klb, nog ff blijven
En ik trek in het weekend kleine meisjes van hekken afquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In je kamerjas![]()
Maar ik ben ingelijst
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
Achja, jij trekt meisjes af, ik doe het liever anders....
[afbeelding]
geef maar toe, je wou die negerin naast je wel pakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik trek in het weekend kleine meisjes van hekken af
[afbeelding]
Mja ik vroeg het nog, maar ze zei dat jij me voor was geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
geef maar toe, je wou die negerin naast je wel pakken
Wie zit er aan d'r kont?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik kan ook heel liev zijn hoor
[afbeelding]
Ik trek me toch net een beerput openquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb ik net ervoor een bierfles in gepropt
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik trek me toch net een beerput open
[afbeelding]
is dat niet via het fonds te doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk geintje van 600 euro
Wel gedekt, maar het gaat wel van de no-claim af
Echt, serieus ik zal hun eens stukmeppen
Dat was Johan aan de andere kantquote:
Je bent vandaag toch wel voldoende aanwezig hoop ik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
In een fatsoenlijk ritme komen is niet OK
Maar anders val ik in slaap bij n eerste rijles,is ook nietde bedoeling
Mja, vandaag mag Sandra er eens niet achterquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je bent vandaag toch wel voldoende aanwezig hoop ik?
wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:44 schreef Fwnk het volgende:
Ik fiets effe naar school enzo...
Morgen had je toch je rijles Alex?
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
http://www.inkoopacties.net/ia/vc7n8htz
wahahaha
hm, das nog best tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
http://www.inkoopacties.net/ia/vc7n8htz
wahahaha
je hebt nog 24 uur om bij te slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
In een fatsoenlijk ritme komen is niet OK
Maar anders val ik in slaap bij n eerste rijles,is ook nietde bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |