ik ben herman en wou even laten weten dat ik nu bier aan het drinken benquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
Over hoorspel gesproken, heb je dit ding wel eens in je bakkes gehad?
[afbeelding]
Dan had ik deze wel gepostquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben herman en wou even laten weten dat ik nu bier aan het drinken ben
Ja man ik krijg er gewoon rooklust vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
ik bedoel niet aan ons, maar daar waar je op het terras hangt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had ik deze wel gepost
[afbeelding]
Mja en de avond ernaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had ik deze wel gepost
[afbeelding]
Ik word er slaperig vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja man ik krijg er gewoon rooklust van
[afbeelding]
Nee was de eerstejaars aan het afblaffenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik bedoel niet aan ons, maar daar waar je op het terras hangt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en de avond erna
[afbeelding]
goedzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee was de eerstejaars aan het afblaffen
ziet er goed uitquote:
Ik was zo ver weg dat ze me op die brancard hebben getyft terwijl ik lag te slapen om me mee te zeulen de stad inquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ziet er goed uit
ik ben niet fotogeniek ofzo, fotos van mij maken doet iedereen die me kent dus al niet meer
kop hem eens in
Tis niet altijd zo alleenquote:
student zijn eh, zwaar is dat tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was zo ver weg dat ze me op die brancard hebben getyft terwijl ik lag te slapen om me mee te zeulen de stad in
En ik ben wel fotogeniek zeker?Dat zie je toch wel hoe het er iedere keer uitziet als ik erop sta
Nee ik kop hem niet in, te makkelijk...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis niet altijd zo alleen
[afbeelding]
En dat gedrocht, én in de Brothers
Ja heel naar allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
student zijn eh, zwaar is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |