Mwah, weet je wat het is? Ik weet niet wanneer ik een andere auto ga kopen. Want dat ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan je beter het blok dat je gekregen hebt stukje bij beetje reviseren, of in ieder geval mooi schoonmaken en dingetjes laten verchromen oid.
Als hij dan voor jou idee klaar is even swappen (kan in 2 dagen wel als je wat hulp hebt) en gaan met de banaan.
Ze hebben al gemazzeld met de verzekering, die wilde het wel op inbraak ipv vandalisme gooien zodat het iig nog gedekt wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef lipje het volgende:
[..]
goh gister was die ruit nog heel en nu niet
Zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef lipje het volgende:
[..]
schadefonds is voor tussen twee voertuigen, niet tegen vandalisme.![]()
100%quote:
BRONquote:Veroorzaker MOET een motorrijtuig zijn
Het Waarborgfonds vergoedt geen schade door vandalisme of vernieling. Dit geldt ook wanneer de veroorzaker een fietser is die zich uit de voeten heeft gemaakt of waar geen vergoeding te halen valt. Dit fonds vergoedt slechts schade die (aantoonbaar!) is veroorzaakt door een motorrijtuig, of een hieraan gekoppelde aanhangwagen. 'Motorrijtuigen' zijn alle gemotoriseerde weggebruikers, zoals auto, bromfiets, snorfiets, vrachtwagen, gemotoriseerde invalidenwagen.
Hij zal wel korting krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Christiaan Albers rijd privé gewoon een SLR![]()
Wist niet dat het zooo lekker boerde in de DTM
damnquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Christiaan Albers rijd privé gewoon een SLR![]()
Wist niet dat het zooo lekker boerde in de DTM
Grapjequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis gromt!
Ik heb nog geen brokken gemaakt de afgelopen maand.
Succesquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GrapjeIk ga nu weer aan mn paper
Lijkt mij ook het bestequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan je beter het blok dat je gekregen hebt stukje bij beetje reviseren, of in ieder geval mooi schoonmaken en dingetjes laten verchromen oid.
Als hij dan voor jou idee klaar is even swappen (kan in 2 dagen wel als je wat hulp hebt) en gaan met de banaan.
baggerquote:
Dat zeiden mijn ouders ook toen er over de hele auto gekrast wasquote:
Dat zekerquote:
Hij rijd hem overigens al sinds februari 2005, dus da's nog voor dat hij bij Minardi reed.quote:
En mn schoonmoeder toen haar auto met vuurwerk op was geblazenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn ouders ook toen er over de hele auto gekrast was![]()
Ja toch? Silverstone enzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Hij rijd hem overigens al sinds februari 2005, dus da's nog voor dat hij bij Minardi reed.
Of hij dit jaar ook rijd weet ik niet eens
Terwijl hij over 2004 al constant een Merc E55 AMG en 911 GT3 privé reedquote:
Christijan: Ik ben heel erg blij met deze sponsoring van Porsche. Porsche is een merk waar iedere jongen van droomt. Het is geweldig dat ik nu de kans krijg om op de openbare weg ook in een sportwagen te rijden.
dat magquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, mag ik zeggen dat ik jaloers ben?
tja geen Toyota hčquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is zo'n SLR toch een verschrikkelijke pauperbak
Ik heb nog foto's van zijn Privé CLK DTM straatwagen, warin hij het opneemt tegen Patrick Huisman in een mercedes Racetruckquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
Okay, Chris krijgt op 9 februari 2005 een Porsche 991 S van zijn sponsor Porsche en zegt:
[..]
Terwijl hij over 2004 al constant een Merc E55 AMG en 911 GT3 privé reeden dan ook nog eens binnen 2 weken nadat hij de Porsche kreeg deze bak in ontvangst nemen:
[afbeelding]
Wat zal hij genieten van z'n 320pk 911
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is zo'n SLR toch een verschrikkelijke pauperbak
Posten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van zijn Privé CLK DTM straatwagen, warin hij het opneemt tegen Patrick Huisman in een mercedes Racetruck
(de truck trok hem er dik uit met de sprint)
Zijn analoge foto's, en ik heb mn daimlerchryslergeenvrachtwagenmapje nog niet ingescandquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Posten!
[afbeelding]
dus deze heeft hij ook nog?![]()
mazzelpikquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn analoge foto's, en ik heb mn daimlerchryslergeenvrachtwagenmapje nog niet ingescand
En ja, die had hij (destijds) ook nog. Was het seizoen dat hij en Patrick Huisman dus tegelijk in de DTM reden.
edit: hij heeft m in het zwart btw
I vlees geworden; vleselijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
Wie heeft er een engels woordenboek bij de hand en wil voor mij de term 'incarnating (to incarnate)' opzoeken
Kan ook zijn dat het de prive wagen van Patrick Huisman wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
mazzelpik
Maar jammer dan, ik ga even ontbijten en weer verder leren![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
I vlees geworden; vleselijk
II incarneren; belichamen
Ik vind het gewoon een lelijk ding.. sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoezo?
In het echt is hij erg indrukwekkend hoorVraag maar aan Peu
![]()
Volgens mij kan je die kar echt heerlijk als dagelijkse auto gebruiken
Als ik dat soort lui in mn vingers krijg dan grrrquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn ouders ook toen er over de hele auto gekrast was![]()
danquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik dat soort lui in mn vingers krijg dan grrr
ik vind het stom dat je je niet tegen mongolen kunt verzekeren, maar vanuit verzekeraarsperspectief begrijpelijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik dat soort lui in mn vingers krijg dan grrr
Dat kanquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lelijk ding.. sorry
Vooral dat de ster aan de motor zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind de achterkant niet echt mooi..
dit ziet er wel vreemd uit zo btw
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |