peu-erquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar is M5?
ik wil a la Peu patsen met motorcodes
en ik dacht dat ie daar weer op terug gekomen was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef lipje het volgende:
ikdacht dat ei dat afgewezen had omdat ie gister tot 23 uur moest werken en dan geen zin had om vanochtend om 7 uur te beginnen
schadefonds is voor tussen twee voertuigen, niet tegen vandalisme.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
is dat niet via het fonds te doen?
Mits je 2 getuigen hebt en een politierapport.
Heb je geen foto's van Dakar-Toyota's waar je mee kunt patsen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er nog iemand anders die een motorcode wil weten?![]()
geen zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van Dakar-Toyota's waar je mee kunt patsen?
welke motor?quote:
die ken ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Klonk het volgende:
een echte, zo'n diesel die alles in een omtrek van 100 meter vergast
heb je een plaatje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Klonk het volgende:
jawel, dikke zwarte wolken bij gas geven
Dat verlevendigt het hieroquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
ik begin steeds meer te twijfelen of we toch niet ergens familie zijn.
wat moeten al die foto's hier, het is geen US hier
Het is 'niet echt' mijn smaak, dus meestal hou ik netjes m'n mond....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
http://www.leblogauto.com/2006/01/tokyo_auto_salo_2.html
Kwijl materiaal
Hoe staat het met de vorderingen van de crib?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef Xtreem het volgende:
hoi.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vorderingen van de crib?
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed, ben over. Alleen hangt m'n lamp nog niet en hangt er niets aan de muur. Ik heb geen klopboor (ja, lul, haal /leen/huur die dan ergens!) en heb 2 linkerhanden (ik was al trots op mezelf dat ik een dimmer aangesloten had, na 2 stroomschokken (ik had de verkeerde stroomgroep uitgeschakeld))
Maar verder bevalt het super goed
Ik mag boren wat ik wil... als ik de gaatjes maar weer vul als ik vertrekquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Hugster het volgende:
[..]Mooi
En je mag naart hartelust boren in je huurappartement?![]()
En we weten toch van jou dat je zo'n onzettende handige donder bent dus dat boren komt helemaal goed!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is dus wachten op een vriend van me, die wel handig is. Het lijkt me niet zo verstandig dat ik met een klopboor aan de gang ga
hoezo is de boor te lang?quote:
Verschillende opties.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Devilnl het volgende:
ff een slowchat vraagje
op autotrader etc. staan soms voertuigen met als kilometer stand: 1 (of helemaal niks ingevuld)
waarom doen ze dat eigenlijk?
Dat jij naar die vrouw kijkt terwijl ze zo'nquote:
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Verschillende opties.
1) Ze willen het liever niet noemen (te hoog wellicht?)
2) Ze weten het niet omdat de auto niet binnen handbereik is.
3) luiheid bij invullen advertentie?
er is vast wel meer te bedenken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jij naar die vrouw kijkt terwijl ze zo'nHilti
in haar handen heeft
Maar voor jou dan een man
[afbeelding]
Ga je zelf swappen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik heb een motorblok cadeau gekregen met alles erop en eraan.
Het ding heeft minder gelopen dan die van mij en heeft wat meer nieuwe dingen erop zitten.
hihi. (wel hetzelfde type trouwens)
Volgende week even ophalen, weer in Apeldoorn.
Geen getuigenquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
is dat niet via het fonds te doen?
Mits je 2 getuigen hebt en een politierapport.
Mwah, ik weet niet of ik ga swappen.quote:
goh gister was die ruit nog heel en nu nietquote:
Kan je beter het blok dat je gekregen hebt stukje bij beetje reviseren, of in ieder geval mooi schoonmaken en dingetjes laten verchromen oid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of ik ga swappen.
Ik denk dat ik het blok gewoon bewaar.
En als er iets op zit wat beter is gaan we dat eraf halen en erop zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |