Trucker rukker platen achter de voorruit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had deez:
[afbeelding]
Was een Beneton-editie, maar das een merk wat ik haat.
Heb er dus allemaal Pooh-stickers over gedaan
Opeens had ik het poohmobiel![]()
Arme jij, ik ben gelukkig alleen doodmoequote:
De BBR-MOC platen, de enige echte!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Trucker rukker platen achter de voorruit?![]()
![]()
Hihihi al die moeite voor een paar daagjes rechtop staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Arme jij, ik ben gelukkig alleen doodmoe
Gister in 'S-Hertogenbosch de facilitair beurs opgebouwd![]()
Een berg ellende daarzo weggezet wat vrijdag allemaal weer weg moet
Ik snap beurzen niet zo
Enigste voordeel is dat we wel de mooiste stand hebben van allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi al die moeite voor een paar daagjes rechtop staan.
Als je het zo bekijkt, best bagger idd
Kijk, en daar doe je het voor toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enigste voordeel is dat we wel de mooiste stand hebben van allemaal![]()
Ik dacht precies hetzelfde en zette de tv meteen aanquote:
Hardstikke leuk dudequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
SATC
die DVD zeil ik ook noge eens het raam uit
Waarom kijk je er dan naar? En zeg niet om de psyche van de vrouw t eleren kennen, dat lukt je toch nietquote:
En daar heb je het misquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het zijn ook geen lekkere wijven, maar ouwe taarten
beter dan de rest, maar ik zou er niet op rukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En daar heb je het mis![]()
[afbeelding]
![]()
Ik zou er mee trouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter dan de rest, maar ik zou er niet op rukken
veel mannen die ik ken kijken het hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar? En zeg niet om de psyche van de vrouw t eleren kennen, dat lukt je toch nietEn het zijn ook geen lekkere wijven, maar ouwe taarten
nee peuquote:
Bupatih was eerstquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou er mee trouwenhelemaal mijn type
![]()
Das Oprahquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, Mukie je avatar.. Vriendelijkste en vaardigste user.... De hulp is verdwenen achter je negerin
quote:
wat heb je gemaakt dan? :quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee peu
ik heb van de week nog een applicatie gebouwd voor me foonDat was wel leuke shit, en helemaal niet zo moeilijk
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
like d'oh als er een Zonda op staat.
[afbeelding]
Als het maar een Lambo wordt http://www.lambocars.com/archive/diablo/vttt.htmquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik 758 doen?
dealquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als het maar een Lambo wordt http://www.lambocars.com/archive/diablo/vttt.htm![]()
Mercedesquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef Hugster het volgende:
bring it Alfa V6 met je inlaatpijpjes
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
staat klaar, post deze maar vol
Doordat m'n vito kut is hebben de personenauto's het voor mij ook helemaal afgedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom nou niet praten
je komt klaar als je dat blok hoort brullen gekkuhhuis
het ligt in een auto met zulke details en remmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doordat m'n vito kut is hebben de personenauto's het voor mij ook helemaal afgedaan
Wat een troep.
was voor school, upload applicatie voor krantenartikelen. Uploaden via een java applicatie @ foon/pda en dan afvangen met php en dan in database zetten en weergeven op een site. MAar wel lachen hoe makkelijk het eigelijk is om zoiets te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |