ik heb gelijk hequote:
omgquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook altijd van een corsa:
http://img166.exs.cx/img166/2283/103yn.jpg
Mag je tegenwoordig geen mening meer delen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en jij bent gewoon niet oprecht, je praat met iedereen z'n mond mee, vervolgens geef je het toe en waar normale mensen zich verbeteren ontken je alles vervolgens weer.
quote:Mja ik vind je gewoon slap. Je lult allemaal maar wat, zoals het je uit komt.
Tsja het is op dit moment mijn enige gemotoriseerde vervoerdmiddel.quote:Je hebt nooit iets te melden behalve wat je nu of over 3 minuten gaat doen.
Je loopt maar kansloos over je moeder d'r rover te zemelen.
Dat doe ik de laatste tijd, sinds die lange post van ook_gek ook maar blijkbaar niet genoeg?quote:En waarom? Omdat je ons graag voorhoud dat je het leuk vindt.
Wees maar eens oprecht, dan krijg je misschien ooit nog een beetje respect van anderen.
Blij dat je het begrepen hebt.quote:En nu niet weer je domme verhaaltje over internetfora afsteken.![]()
DIe belt toch altijd zelf even met iedereen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb kwalbert verlinden al ingelicht![]()
Ik had deez:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
Twingo's zijn voor vrouwen, mn buurvrouw heeft er een, dr dochter ook trouwens![]()
shit kom ik op tv?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb kwalbert verlinden al ingelicht![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk het wel ja![]()
Maar wat is er met u aan de hand?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
misselijk en doodmoe
ws slaap en vitaminetekort ofzo
Mn broeken worden ook weer te groot, dus ik moet gaan oppassen, vandaar dat ik een ziekdag heb genomen.
Trucker rukker platen achter de voorruit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had deez:
[afbeelding]
Was een Beneton-editie, maar das een merk wat ik haat.
Heb er dus allemaal Pooh-stickers over gedaan
Opeens had ik het poohmobiel![]()
Arme jij, ik ben gelukkig alleen doodmoequote:
De BBR-MOC platen, de enige echte!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Trucker rukker platen achter de voorruit?![]()
![]()
Hihihi al die moeite voor een paar daagjes rechtop staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Arme jij, ik ben gelukkig alleen doodmoe
Gister in 'S-Hertogenbosch de facilitair beurs opgebouwd![]()
Een berg ellende daarzo weggezet wat vrijdag allemaal weer weg moet
Ik snap beurzen niet zo
Enigste voordeel is dat we wel de mooiste stand hebben van allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi al die moeite voor een paar daagjes rechtop staan.
Als je het zo bekijkt, best bagger idd
Kijk, en daar doe je het voor toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enigste voordeel is dat we wel de mooiste stand hebben van allemaal![]()
Ik dacht precies hetzelfde en zette de tv meteen aanquote:
Hardstikke leuk dudequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
SATC
die DVD zeil ik ook noge eens het raam uit
Waarom kijk je er dan naar? En zeg niet om de psyche van de vrouw t eleren kennen, dat lukt je toch nietquote:
En daar heb je het misquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het zijn ook geen lekkere wijven, maar ouwe taarten
beter dan de rest, maar ik zou er niet op rukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En daar heb je het mis![]()
[afbeelding]
![]()
Ik zou er mee trouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter dan de rest, maar ik zou er niet op rukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |