Daar doe ik niet aan, vorige keer ook niet gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Druk op NSB! SNEL SNEL!!!1111oneone
Ja best..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik moet em toch érgens om kunnen lachen?
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf erop in te zetten dat ik meer life heb dan jij
'dude'
Twee liefdes in eenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
tsjees jij ben echt zo fucking blind of totaal kansloos![]()
Dus jij zegt dat je een verzonnen persoon bent, zonder leven, dat zich graag de tering in laat schelden om zo een beetje aandacht te krijgen.quote:
Neeeeeeequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
M'n achternaam op internet, frightning![]()
wordt je irl ook altijd door iedereen uitgekotstquote:
Joa... Dadelijk maar wat te eten maken, maar iig niet meer misselijkquote:
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je een verzonnen persoon bent, zonder leven, dat zich graag de tering in laat schelden om zo een beetje aandacht te krijgen.
Tja ehm![]()
Het zit um int schakelen en gewichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Fwnk het volgende:
bwhahahahaha een 1.4 sneller dan een 1.8 alfa bwhahahaha
Weet ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het zit um int schakelen en gewicht![]()
Als ik zelfs een 2.0 druit kan trekken met mn 1.6![]()
Ik had kunnen zweren dat het die dude van Audioslave wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee liefdes in een
The Dillenger Escape Plan en 190D FBG![]()
Boekjes zijn niet te vertrouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Weet ik
De rover houd volgens het boekje al bij 170 op en de Alfa gaat door tot 200+
daarbij is het bij mij bij 110 ofzo écht wel gedaan met de pret
Ik heb allang een beeld kunnen vormen hoor. Dit is niet allemaal gespeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Wie zegt dat ik geen kloon ben? wie zegt dat ik me op internet anders "gedraag" dan irl? wie zegt dat ik me graag de tering laat schelden?
uit laat schelden?die paar loze woorden op notabene een internetforum?
Laten we eerst samen eens een biertje gaan drinken voor je me echt over me gaat oordelen.
Dan moet je jezelf een heldere zinsbouw aanlerenquote:
quote:Wie zegt dat ik geen kloon ben?
Dat deed je net zlef volgens mijquote:wie zegt dat ik me op internet anders "gedraag" dan irl?
Dat blijkt wel, aangezien iedereen dat doet en je steeds terugkomtquote:wie zegt dat ik me graag de tering laat schelden?
Tja ok, dus ik mag je vanaf nu alles noemen? Mooi!quote:uit laat schelden?die paar loze woorden op notabene een internetforum?
Waarom zou ik. Ik heb genoeg echte vrienden. Dat je je hier zo kansloos opstelt zegt mij al meer dan genoeg.quote:Laten we eerst samen eens een biertje gaan drinken voor je me echt over me gaat oordelen.
Nee ik haal ook 195 op de teller maar ik weet écht niet hoe hard hij dan "officieel" rijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Boekjes zijn niet te vertrouwen![]()
Zelfs mn twingo haalde nog 170kmpu![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Boekjes zijn niet te vertrouwen![]()
Zelfs mn twingo haalde nog 170kmpu![]()
Zie? Lees me post es johquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb allang een beeld kunnen vormen hoor. Dit is niet allemaal gespeeld.
Je bent gewoon een mongooltje.
Je bent gewoon een rasechte ploert manquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik?ik ben een hele nette, wel opgevoede jongen.
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had kunnen zweren dat het die dude van Audioslave was
Misschien moet jij minder snel conclusie's trekken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf een heldere zinsbouw aanleren
[..]
Oh?quote:
[..]
Dat deed je net zlef volgens mij
[..]
Er zijn hier anders ook mensen waar ik het wel mee kan vinden.quote:Dat blijkt wel, aangezien iedereen dat doet en je steeds terugkomt
[..]
Doe wat je niet laten kuntquote:Tja ok, dus ik mag je vanaf nu alles noemen? Mooi!![]()
[..]
Ik mezelf kansloos opstellen? Ik vertel gewoon mijn mening over wat hier gebeurt.quote:Waarom zou ik. Ik heb genoeg echte vrienden. Dat je je hier zo kansloos opstelt zegt mij al meer dan genoeg.
Ksssjtquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
En ik help fwnk zijn zusje te beschermenMisschien heb ik er zelf nog wat aan
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
wordt je irl ook altijd door iedereen uitgekotst![]()
Ik heb nog wel wat dingen in de aanbieding voor je danquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
En ik help fwnk zijn zusje te beschermenMisschien heb ik er zelf nog wat aan
![]()
Ik lach me stuk Fwnk, je bent echt een totaal naieve drolquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Misschien moet jij minder snel conclusie's trekken.
[..]
Oh?
[..]
Er zijn hier anders ook mensen waar ik het wel mee kan vinden.
[..]
Doe wat je niet laten kuntAls ik jou er blij mee maak.
[..]
Ik mezelf kansloos opstellen? Ik vertel gewoon mijn mening over wat hier gebeurt.
Lekker toch, WOWquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent gewoon een rasechte ploert man
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lach me stuk Fwnk, je bent echt een totaal naieve drol
Hij was dan ook van m'n moeder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
Twingo's zijn voor vrouwen, mn buurvrouw heeft er een, dr dochter ook trouwens![]()
Nou dat dacht ik ook altijd van een corsa:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
Twingo's zijn voor vrouwen, mn buurvrouw heeft er een, dr dochter ook trouwens![]()
Mja en jij bent gewoon niet oprecht, je praat met iedereen z'n mond mee, vervolgens geef je het toe en waar normale mensen zich verbeteren ontken je alles vervolgens weer.quote:
wat een drama it isquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
Mukie ziek?Ik mis de ergste drama's hier als ik mezelf voor 200% inzet op het werk
ik heb gelijk hequote:
omgquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook altijd van een corsa:
http://img166.exs.cx/img166/2283/103yn.jpg
Mag je tegenwoordig geen mening meer delen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en jij bent gewoon niet oprecht, je praat met iedereen z'n mond mee, vervolgens geef je het toe en waar normale mensen zich verbeteren ontken je alles vervolgens weer.
quote:Mja ik vind je gewoon slap. Je lult allemaal maar wat, zoals het je uit komt.
Tsja het is op dit moment mijn enige gemotoriseerde vervoerdmiddel.quote:Je hebt nooit iets te melden behalve wat je nu of over 3 minuten gaat doen.
Je loopt maar kansloos over je moeder d'r rover te zemelen.
Dat doe ik de laatste tijd, sinds die lange post van ook_gek ook maar blijkbaar niet genoeg?quote:En waarom? Omdat je ons graag voorhoud dat je het leuk vindt.
Wees maar eens oprecht, dan krijg je misschien ooit nog een beetje respect van anderen.
Blij dat je het begrepen hebt.quote:En nu niet weer je domme verhaaltje over internetfora afsteken.![]()
DIe belt toch altijd zelf even met iedereen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb kwalbert verlinden al ingelicht![]()
Ik had deez:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
shit kom ik op tv?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb kwalbert verlinden al ingelicht![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk het wel ja![]()
Maar wat is er met u aan de hand?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
misselijk en doodmoe
ws slaap en vitaminetekort ofzo
Mn broeken worden ook weer te groot, dus ik moet gaan oppassen, vandaar dat ik een ziekdag heb genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |