Fwnk, wanneer ga je weg?quote:
Die Avensisquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spotte ik vanochtend
Ik heb er weleens achter gereden met de rover maar ik hield em "net" niet bij
Blijf je dan ook weg?quote:
Arrogantie en opschepperig gedrag is er met de paplepel ingegoten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben echt netjes opgevoeg hoorik gedraag me alleen niet altijd zo
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef PeuRac het volgende:
fuck zooi, als ik vandaag geen afspraak voor mn toekomst had gehad, zat ik vandaag in Emmen![]()
Nee, die vallen onder dat gedeelte wanneer ik me niet gedraag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Arrogantie en opschepperig gedrag is er met de paplepel ingegoten?
BMW M-330 D Een maai op het gas en jij ligt op de grondquote:
precies, hoeren dingquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
zwaar cheyl eh!!
Staan alleen z'n kleine italiaanse strontkar voor
Rover 214 Si Een maa..... laat maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BMW M-330 D Een maai op het gas en jij ligt op de grond
Zelfs tegen mn Alfa maak je geen kansquote:
Voel je je alweer beter?quote:
Dus je geeft het toe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, die vallen onder dat gedeelte wanneer ik me niet gedraag.
Standaard is de rover snellerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs tegen mn Alfa maak je geen kans
En? Voel je je al beter?quote:
Wat moet ik danquote:
Nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dandit is leuker dan z'n zusje palen, want dan wordt hij familie van me
Neujquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen tijd, want je moet je zuster halen
Ga nou maar gewoon Fwnkquote:
Waarom niet?quote:
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dandit is leuker dan z'n zusje palen, want dan wordt hij familie van me
Ja één keer erover en trouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?![]()
Hmmm, alleen heeft mijn auto 5 volledige zitplaatsen, een kofferbak die 2x zo groot is, alles electrisch, dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Fwnk het volgende:
bwhahahahaha een 1.4 sneller dan een 1.8 alfa bwhahahaha
Geef eerst eens netjes antwoord op m'n vraag, dan begin vast met alle redenen te typen waarom je moet ophorken.quote:
Jij wil echt een ban hequote:
Toch blijft het lachwekkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, alleen heeft mijn auto 5 volledige zitplaatsen, een kofferbak die 2x zo groot is, alles electrisch, dus zo gek is dat niet
Druk op NSB! SNEL SNEL!!!1111oneonequote:
die kan zo een familielid zijn van de mijnequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ons nieuwste poesje is 11 jaar oud..
Die redenen zijn allemaal meningen, daarbij gebaseerd op een fictief figuur op een internetforum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef eerst eens netjes antwoord op m'n vraag, dan begin vast met alle redenen te typen waarom je moet ophorken.
tsjees jij ben echt zo fucking blind of totaal kansloosquote:
Ik durf erop in te zetten dat ik meer life heb dan jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die redenen zijn allemaal meningen, daarbij gebaseerd op een fictief figuur op een internetforum.
Dude, get a life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |