Wij hebben een geheimpjequote:
Zware last ehquote:
De hele SC weet al dat Peu Fwnk zn zusje heeft bezwangerd, en dat daarom PTA dicht gaat toch?quote:
JE ZOU HET GVD NIET VERKLAPPENquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hele SC weet al dat Peu Fwnk zn zusje heeft bezwangerd, en dat daarom PTA dicht gaat toch?
Audio Visuele Techniek...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Fwnk het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk Bara?
Was ook zo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Audio Visuele Techniek...
Dus dagelijks spelen met zeer dure plasmaschermen/beamers/geluid en dat soort rommel
Opzich wel leuk maarja salaris is bagger
Ja een schok voor de wereldquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de test al zien liggen op de salontafel?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de test al zien liggen op de salontafel?
Ach hij had ook Peu en zn zusje al neukende op de salontafel aan kunnen treffenquote:
Als het de draagarmen zijn: elke 60.000 vervangen, dus gewoon onderhoudt.quote:
Nee man, hij zou er niet levend afkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut ik heb weer wat gemist gister?
Heeft peu fwnk zijn zusje gebeukt?
Helaas niet, is alweer te lang geleden dat ik geneukt hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut ik heb weer wat gemist gister?
Heeft peu fwnk zijn zusje gebeukt?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee man, hij zou er niet levend afkomen
Een kansquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas niet, is alweer te lang geleden dat ik geneukt heb![]()
De kans was er trouwens wel geweestalleen bleek toen dat ik naar Hoogeveen moest en niet Emmen
![]()
Ben je van plan zijn zusje te daten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kans was er trouwens wel geweestalleen bleek toen dat ik naar Hoogeveen moest en niet Emmen
![]()
Dude, weet jij altijd waar je zusje is?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nee en dat wil ik ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, weet jij altijd waar je zusje is?
En gelijk weer in de verdediging, hoe typischquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het de draagarmen zijn: elke 60.000 vervangen, dus gewoon onderhoudt.
Als het de homokineet is: Na dik 2 ton met stevig rijstijl, niet echt raar.
Als het de fusee kogel is: ook die valt onder de slijtage onderdelen.
Heeft dus niks met "Alfa" te maken.
Neuh, maar fwnk stangen is leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben je van plan zijn zusje te daten dan?
Dat zijn gewoon feiten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gelijk weer in de verdediging, hoe typisch
met dat logge lichaam van hem, maak ik wel een kans, ben erg wendbaarquote:
En dat jij een mongool bent ookquote:
Aan de andere kant.... Als ik jou 1 keer raak heb je een probleem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met dat logge lichaam van hem, maak ik wel een kans, ben erg wendbaar
Ik leg het ff voor je uit, omdat je weer dingen insuineerde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gelijk weer in de verdediging, hoe typisch
Ik zeg dat ik niks meer zeg en ik doe het alweer verkeerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg het ff voor je uit, omdat je weer dingen insuineerde.
Als ze vanavond weer weg zijn idd jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunnen we niet gewoon leuk klesten ipv dat eeuwige gebash?
Ik hoop dat je mij daarmee niet bedoelt? Of bedoel je daarmee fwnk zelf, kampers zwaaien ook altijd met knuppels en bijlenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wel tof dat hij zijn zusje beschermt tegen allerlei tuig
Jij bent richeltuigquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij daarmee niet bedoelt? Of bedoel je daarmee fwnk zelf, kampers zwaaien ook altijd met knuppels en bijlen
Tsja tis toch me zusje en daar heb ik er maar 1 van... hoop ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wel tof dat hij zijn zusje beschermt tegen allerlei tuig
Totdat blijkt dat je zusje me leuk vindt, dan heb jij een probleemquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... Als ik jou 1 keer raak heb je een probleem.
Ow neehoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat je zusje me leuk vindt, dan heb jij een probleem![]()
alvast aan het oeffenen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunnen we niet gewoon leuk klesten ipv dat eeuwige gebash?
Ik?quote:
maar toch wil je me achterna zitten met een bijl?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow neehoorze moet zelf weten met wie ze omgaat enzo
Ik moet toch laten weten dat je een probleem hebt als je niet lief doet enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar toch wil je me achterna zitten met een bijl?
Mja dat is je eigen meningquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik?ik ben een hele nette, wel opgevoede jongen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik?ik ben een hele nette, wel opgevoede jongen.
Fwnk, wanneer ga je weg?quote:
Die Avensisquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spotte ik vanochtend
Ik heb er weleens achter gereden met de rover maar ik hield em "net" niet bij
Blijf je dan ook weg?quote:
Arrogantie en opschepperig gedrag is er met de paplepel ingegoten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben echt netjes opgevoeg hoorik gedraag me alleen niet altijd zo
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef PeuRac het volgende:
fuck zooi, als ik vandaag geen afspraak voor mn toekomst had gehad, zat ik vandaag in Emmen![]()
Nee, die vallen onder dat gedeelte wanneer ik me niet gedraag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Arrogantie en opschepperig gedrag is er met de paplepel ingegoten?
BMW M-330 D Een maai op het gas en jij ligt op de grondquote:
precies, hoeren dingquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
zwaar cheyl eh!!
Staan alleen z'n kleine italiaanse strontkar voor
Rover 214 Si Een maa..... laat maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BMW M-330 D Een maai op het gas en jij ligt op de grond
Zelfs tegen mn Alfa maak je geen kansquote:
Voel je je alweer beter?quote:
Dus je geeft het toe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, die vallen onder dat gedeelte wanneer ik me niet gedraag.
Standaard is de rover snellerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs tegen mn Alfa maak je geen kans
En? Voel je je al beter?quote:
Wat moet ik danquote:
Nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dandit is leuker dan z'n zusje palen, want dan wordt hij familie van me
Neujquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen tijd, want je moet je zuster halen
Ga nou maar gewoon Fwnkquote:
Waarom niet?quote:
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dandit is leuker dan z'n zusje palen, want dan wordt hij familie van me
Ja één keer erover en trouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?![]()
Hmmm, alleen heeft mijn auto 5 volledige zitplaatsen, een kofferbak die 2x zo groot is, alles electrisch, dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Fwnk het volgende:
bwhahahahaha een 1.4 sneller dan een 1.8 alfa bwhahahaha
Geef eerst eens netjes antwoord op m'n vraag, dan begin vast met alle redenen te typen waarom je moet ophorken.quote:
Jij wil echt een ban hequote:
Toch blijft het lachwekkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, alleen heeft mijn auto 5 volledige zitplaatsen, een kofferbak die 2x zo groot is, alles electrisch, dus zo gek is dat niet
Druk op NSB! SNEL SNEL!!!1111oneonequote:
die kan zo een familielid zijn van de mijnequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ons nieuwste poesje is 11 jaar oud..
Die redenen zijn allemaal meningen, daarbij gebaseerd op een fictief figuur op een internetforum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef eerst eens netjes antwoord op m'n vraag, dan begin vast met alle redenen te typen waarom je moet ophorken.
tsjees jij ben echt zo fucking blind of totaal kansloosquote:
Ik durf erop in te zetten dat ik meer life heb dan jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die redenen zijn allemaal meningen, daarbij gebaseerd op een fictief figuur op een internetforum.
Dude, get a life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |