Wij hebben een geheimpjequote:
Zware last ehquote:
De hele SC weet al dat Peu Fwnk zn zusje heeft bezwangerd, en dat daarom PTA dicht gaat toch?quote:
JE ZOU HET GVD NIET VERKLAPPENquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hele SC weet al dat Peu Fwnk zn zusje heeft bezwangerd, en dat daarom PTA dicht gaat toch?
Audio Visuele Techniek...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Fwnk het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk Bara?
Was ook zo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Audio Visuele Techniek...
Dus dagelijks spelen met zeer dure plasmaschermen/beamers/geluid en dat soort rommel
Opzich wel leuk maarja salaris is bagger
Ja een schok voor de wereldquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de test al zien liggen op de salontafel?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de test al zien liggen op de salontafel?
Ach hij had ook Peu en zn zusje al neukende op de salontafel aan kunnen treffenquote:
Als het de draagarmen zijn: elke 60.000 vervangen, dus gewoon onderhoudt.quote:
Nee man, hij zou er niet levend afkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut ik heb weer wat gemist gister?
Heeft peu fwnk zijn zusje gebeukt?
Helaas niet, is alweer te lang geleden dat ik geneukt hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut ik heb weer wat gemist gister?
Heeft peu fwnk zijn zusje gebeukt?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee man, hij zou er niet levend afkomen
Een kansquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas niet, is alweer te lang geleden dat ik geneukt heb![]()
De kans was er trouwens wel geweestalleen bleek toen dat ik naar Hoogeveen moest en niet Emmen
![]()
Ben je van plan zijn zusje te daten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kans was er trouwens wel geweestalleen bleek toen dat ik naar Hoogeveen moest en niet Emmen
![]()
Dude, weet jij altijd waar je zusje is?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nee en dat wil ik ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, weet jij altijd waar je zusje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |