Dat is ook weer wat overdreven jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan ga ik zekerweten op zwart en krijg ik een ban erbij cadeau![]()
jij klimt graag hè. Of zijn de kasten bij jou thuis zo laagquote:
Nee. Maar nu is't teminste nog een OP die ergens over gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
jij klimt graag hè. Of zijn de kasten bij jou thuis zo laag![]()
Wat de fuk kan je nou uitvreten dat zo erg isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven ja
helemaal nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat de fuk kan je nou uitvreten dat zo erg is
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat er een leven naast Fok! is...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
daar moeten pakketzegels op, ik zla de gek zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
helemaal niets
edit: naja je kan kogelbrieven sturen ofzo, maar daar zie ik alex danw eer niet voor aan
Volgens mij kan ik nu beter even helemaal zwijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Fugie het volgende:
o is fwnk het lijdend voorwerp, dan is het toch niet erg![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat er een leven naast Fok! is...![]()
Dan is het wachten op het topic [ONZ] Sjoewe!!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Mensen moedwillig kapotmaken?
Heeft Fwnk geklaagd?
Met een schaar in het stopcontact friemelenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan is het wachten op het topic [ONZ] Sjoewe!!!!!!
ik vond het jammer om te lezen dat zijn hele familie al verongelukt was en hij nog niet, het zou in ieder geval een goede verklaring geweest zijn als hij ook een keer met zijn hoofd door een auto was gestuiterdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nu beter even helemaal zwijgen
Aan z'n posts te zien kan het ook niet anders dan dat dat het geval is geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vond het jammer om te lezen dat zijn hele familie al verongelukt was en hij nog niet, het zou in ieder geval een goede verklaring geweest zijn als hij ook een keer met zijn hoofd door een auto was gestuiterd
Kan niet hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een schaar in het stopcontact friemelen![]()
400% mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan z'n posts te zien kan het ook niet anders dan dat dat het geval is geweest.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vond het jammer om te lezen dat zijn hele familie al verongelukt was en hij nog niet, het zou in ieder geval een goede verklaring geweest zijn als hij ook een keer met zijn hoofd door een auto was gestuiterd
Dus we kunnen je nog zonder gevaar voor ban de dood toewensen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef Fwnk het volgende:
He, ik klaag niet hoor maar ik ben wel ERG benieuwd ook
Met de fohn in bad gaan zitten is ook bannenquote:
Mankeert er wat aan je oogjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus we kunnen je nog zonder gevaar voor ban de dood toewensen?
Mooi!
Kinderbeveiligingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb je echt 2 linker handen
Niet van die indirecte antwoorden kereltjequote:
Moet ik je dat ook al voorkauwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet van die indirecte antwoorden kereltje
Ja of nee?
ff messenger swappen, je weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, wat tegen me zeggen en dan offline gaan is niet de remedie om antwoord te krijgen
Een beetje patsen met toffe mensen in je MSNquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, wat tegen me zeggen en dan offline gaan is niet de remedie om antwoord te krijgen
Ik weigerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een beetje patsen met toffe mensen in je MSN
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een beetje patsen met toffe mensen in je MSN
Voeg me maar toe als je wilt hoor.. maar ik ben allen 's nachts onlinequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je graag dat ik ook kan patsen met jou in m'n MSN-lijst?
We mogen je niet meer de dood toe wensen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Moet ik je dat ook al voorkauwen?
Als je leest zeg ik dat nergens dus lijkt me het antwoord "Nee"
Ik heb ooit MaRySe veel beterschap gewenst met haar candida infectie, was toch wel een toppertje vond ikzelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We mogen je niet meer de dood toe wensen?Ziektes zitten in een grijs gebied dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit MaRySe veel beterschap gewenst met haar candida infectie, was toch wel een toppertje vond ikzelf
Mja dan moet je wel op beterschap hopenquote:Candida albicans kan bij vrouwen zo leiden tot 'witverlies' vaginaal: een brokkelig, yoghurt-achtig, niet geurend wittig verlies dat soms jeuk of branderigheid veroorzaakt. Behandeling van candida albicans is dan uiteraard gewenst.
Mwoa, ik zeg niet dat het niet magquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We mogen je niet meer de dood toe wensen?Ziektes zitten in een grijs gebied dan?
In dat geval zet ik je op de nominatielijst voor het vogelgriepvirus.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Fugie het volgende:
ik wens fwnk gewoon de grafkanker.
Geslachtsziektes kan je als ubermaagd niet hebben, hmm saai ziekte spectrum komen we danquote:
Jij hebt echt oogbolkanker he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geslachtsziektes kan je als ubermaagd niet hebben, hmm saai ziekte spectrum komen we dan
Anders zeg je dat soort dingen beter even niet meer.quote:
Owja en nu gaan we de geslagen hond spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders zeg je dat soort dingen beter even niet meer.
Dat jij je graag de kanker laat toewensen is niet mijn probleem, bij mij hoef je er alleen niet mee aan te komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Owja en nu gaan we de geslagen hond spelen
Triest.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat jij je graag de kanker laat toewensen is niet mijn probleem, bij mij hoef je er alleen niet mee aan te komen.
Ik trek gewoon een duidelijke streep, je mag me vanalles toewensen, kanker niet. Lijkt me verder duidelijk.quote:
Wil jij wel lekken?quote:
Ik vroeg alleen of je het had.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een duidelijke streep, je mag me vanalles toewensen, kanker niet. Lijkt me verder duidelijk.
Flikker nou maar op domme drol.quote:
Daar durf ik wel een paar euro'tjes op in te leggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zal wel een topic over me zijn in het forumpriveding of zo denk ik?
Tot straksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk een aardig, maar Sandra wil even een half uurtje![]()
^^^ True thatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een paar euro'tjes op in te leggen
Wat de neuk opeens er allemaal geheimzinnigheid is, ik kan nl niet tegen geheimpjesquote:
ja beats the shit out of mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat de neuk opeens er allemaal geheimzinnigheid is, ik kan nl niet tegen geheimpjes
rellen achter de schermen icm user uit de sc = verplicht onlinequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Wel leuk dat er opeens in tijden weer actief modjes in het PTA zijn
Extra modje nodig?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rellen achter de schermen icm user uit de sc = verplicht online![]()
ja geil hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rellen achter de schermen icm user uit de sc = verplicht online![]()
Komt dat ff goed uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja geil he
en ik heb voor het eerst sinds een maand weer tijd
even hallo zeggen iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
Ja die moesten toch op fok zijn om het crewforum te lezen, waarom dan niet gelijk even hier aanwippen
hup hupquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja geil he
en ik heb voor het eerst sinds een maand weer tijd
Kan ik hier de groeten doen dan?quote:
icm met zwaaien wel, anders ga jij ookquote:
Geef de arme man wat rustquote:
Dan doe ik de groeten aan mn moederquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
icm met zwaaien wel, anders ga jij ookkrijgen
![]()
Wie had er nou de zigeunercamperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
we doen niet aan groetjes
campingpauper.
doe gelijk de groetjes aan heel pta......nu kan het nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doe ik de groeten aan mn moeder
Weet jij het weet ik hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat is er allemaal aan de hand?
Dat weet bijna niemandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat is er allemaal aan de hand?
Ik krijg ook een naamtopic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe gelijk de groetjes aan heel pta......nu kan het nog![]()
Ga slapen jij!quote:
ja damn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe gelijk de groetjes aan heel pta......nu kan het nog![]()
hou het nou maar stil johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja damn.
ik had dit niet verwacht jij wel?
en dan nog wel met die kutfora zoals klussen en dig
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja damn.
Slapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja damn.
Matige poging tot een grapquote:
wat de fuck ook.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
echt jonge ik ben zo fukking pissed
ik heb het herman verteld
jeahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat de fuck ook.....
wie naait wordt teruggenaait![]()
der zit weinig anders opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah
ik laat me zo nog niet aan de kant zetten
niet miepen straks als het wel over en sluiten isquote:
Neeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet miepen straks als het wel over en sluiten is![]()
ongeloof voert de boventoon geloof mequote:
Het valt allemaal een beetje op z'n plekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ongeloof voert de boventoon geloof me![]()
wat maakt het uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Fwnk het volgende:
Maar wat is er met Alexxxxxx dan? wat heeft hij ermee te maken?
Wie is er nou de blinde mongool?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Fwnk het volgende:
alex is de bron van all evilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Fwnk het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
Nu snap ik ineens ook je sigchange enzo TF
wordt ergens bijmod......verder heb ik dat gezeik ook niet verder gevolgt omdat het andere belangerijker is!quote:
klonk, toen viel het kwartje in de lege putquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
ja nix pta opheffenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja nix pta opheffen
we komen verdomme terug
sterf, dit is zeker niet funnyquote:
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wordt ergens bijmod......verder heb ik dat gezeik ook niet verder gevolgt omdat het andere belangerijker is!
[..]
klonk, toen viel het kwartje in de lege put![]()
Waar kan ik de petitie tekenenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja nix pta opheffen
we komen verdomme terug
Wie belt Bojoquote:
PTA gaat wijzigen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja nix pta opheffen
we komen verdomme terug
wegquote:
Wat een KANKER onzinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
pta gaat samen met techniek fora omdat het slecht bekeken word
en alle slowchat gaat naar GC
verstandige keusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
Maar de topic lijst wordt dan 1 grote tyfuszooiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
bull volgens mij puur om andere fora meer te stimuleren......slecht bekeken geloof ik geen hol vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja damn.
Het IS serieusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Als het serieus is, is het wel een beetje triest idd..
nee komt een strak beleid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar de topic lijst wordt dan 1 grote tyfuszooi![]()
![]()
topics met [PTA] blijven taggen iig...
En de SC mag met hetzelfde beleid doorgaan in GC?
pub zal wel hard lopen, genoeg kansloze pubers die hun leven online slijten tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
En dat ongekend domme PUB-forum mag zeker blijven bestaan omdat Brechtje mama lief aankijkt?
een grote naaizooi is het......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
En dat ongekend domme PUB-forum mag zeker blijven bestaan omdat Brechtje mama lief aankijkt?
daar gaat mijn gekankerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee komt een strak beleid.
2 extra mods daarvoor
zie aanstellen alexxx ofzo denk ik
ons word ook alles niet verteld
die stats waren pas geleden toch bekend, stond pta middenmootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een grote naaizooi is het......
pta wordt zeker weten niet slecht bekeken/bezocht of weinig in gepost oid![]()
no fucking way![]()
Alle fora lekker samenvoegen en er 1 grote teringzooi van maken is de optiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een grote naaizooi is het......
pta wordt zeker weten niet slecht bekeken/bezocht of weinig in gepost oid![]()
no fucking way![]()
gast, verklein die shit isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Avensis 2.0 automaat zuinig?
[afbeelding]
ja verdomme lekker danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:belachelijk gewoon.. PTA is qua drukte nummer 5 of 6 of zo
En dan schuiven ze mij ook nog de schuld in de schoenen![]()
![]()
bijmodsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wordt jij lichtblauw als bijmod?
Van het verkloten van PTA?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:belachelijk gewoon.. PTA is qua drukte nummer 5 of 6 of zo
En dan schuiven ze mij ook nog de schuld in de schoenen![]()
![]()
Teveel gezeik tussen users onderling... En dan wijzen op hoe ik Fwnk behandelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe de neuk krijg jij de schuld nou weer
En als straf maken ze je mod?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teveel gezeik tussen users onderling... En dan wijzen op hoe ik Fwnk behandel
(staat het Unimog accountje al klaar?)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van het verkloten van PTA?
Terecht
onzin, we zijn allemaal vrindinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teveel gezeik tussen users onderling... En dan wijzen op hoe ik Fwnk behandel
(staat het Unimog accountje al klaar?)
NOG vaker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bijmods
die bestaan heul niet
Ik kan hoogstens vaker NSB-en
En het aantal users zal daarmee evenredig dalen 13.gifquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is gewoon een kutsmoes omdat ze minder fora willen
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Fugie het volgende:
met ook_gek en herman als topposters gaanze dat wel merken jaBedoel, ik was niet van plan om in een gc sc te gaan posten
Wij verprutsen wel een andere SCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Fugie het volgende:
met ook_gek en herman als topposters gaanze dat wel merken jaBedoel, ik was niet van plan om in een gc sc te gaan posten
of gewoon het hele forumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij verprutsen wel een andere SC
Verkassen naar de MOtorSCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zeker al kost met me 100 klonen.....quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef Fugie het volgende:
hihi de sfeer onderling, wat wil je als zon vette hersenloze pad als fwnk hier pooopiejoooopie komt doen
* Tommy_Kuklinski zal helpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zeker al kost met me 100 klonen.....
dit gaan ze zeker merken......kloothommels![]()
kom je daar met al je pta testosteronquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan met zn allen gewoon naar Karbo!Fuk Fok
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan met zn allen gewoon naar Karbo!Fuk Fok
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom je daar met al het je pta testosteronIk zou het niet eens een week uithouden ergens anders op dit forum
ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, geil!![]()
Je hebt het subje op BB al gezien naar ik aanneem?
Dan word Fwnk daar straks nog lidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je spammed niet eens je eigen forum?!?
![]()
Nee, tenzij je Lotte heetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja..
ff registreren
of had ik dat al gedaan?![]()
ik ook, gezellig met mijn vrindenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik kom hier echt primair voor het PTA
PNGquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ook, gezellig met mijn vrinden
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ook, gezellig met mijn vrinden
dat zal dan in GC overlegt moeten worden maar ik geef het persoonlijk weinig kansquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:55 schreef Hugster het volgende:
TF / Tjab, hoe groot is de kans dat deze SC zo door kan gaan?
heb je ooit gepost? want half 2004 hebben we ooit alle 0-post leden weggetieftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel gedaan ooit geloof ik..
enkele jaren terug![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zal dan in GC overlegt moeten worden maar ik geef het persoonlijk weinig kans![]()
Leuk meeposten met asociaal-veel-postersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zal dan in GC overlegt moeten worden maar ik geef het persoonlijk weinig kans![]()
Buzzybeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Dan zou ik bijna zeggen allemaal wat piekies ophoesten en de boel lekker ergens anders onderbrengen
zo'n vaart loopt het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
ja dan ben ik pleite..
dan kan ik je ten minste op de voorlopige deelnemerslijst zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het echt moet, wordt ik het ook
Beetje schelden enzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo'n vaart loopt het niet
tf en ik zijn druk aan het mailen.
Neequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Wat vind ik dit kut allemaal, ik bedoel, hoe sneu het ook is, ik kom hier gewoon graag, heb hier leuke mensen leren kennen en zien hoe het allemaal de container in gemieterd wordt, doet gewoon best zeer
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Wat vind ik dit kut allemaal, ik bedoel, hoe sneu het ook is, ik kom hier gewoon graag, heb hier leuke mensen leren kennen en zien hoe het allemaal de container in gemieterd wordt, doet gewoon best zeer
Vooruit dan, volgende week ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kan ik je ten minste op de voorlopige deelnemerslijst zetten
For real, wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooruit dan, volgende week ofzo
En weet je wat het ergste is: PUB mag wel blijven, omdat Brechtje (dochter van yvonne) daar toevallig mod isquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
For real, wat een onzin.
Dat er geen hond in een techniek forum komt kan ik me nog voorstellen (ik wist uberhaupt niet dat het er was), maar er zijn genoeg topics mbt. auto's, motoren en andere vervoersmiddelen. Zelfs als je de SC topics niet meetelt is er een redelijk verloop van topics in PTA.
Als een grote hoeveelheid views de nieuwe graadmeter wordt voor het bestaansrecht van een forum zijn straks alleen GC, Onzin, Seks en amateur-pr0n over. Laat ze eerst maar eens wat meer moeite steken in een fatsoenlijke zoekmachine en het soepeler lopen van de code, het is niet alsof het aantal posts en de belasting afneemt met het verdwijnen van PTA als subforum...
Mja je hebt gelijk, en dat voor een SC newbiequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
For real, wat een onzin.
Dat er geen hond in een techniek forum komt kan ik me nog voorstellen (ik wist uberhaupt niet dat het er was), maar er zijn genoeg topics mbt. auto's, motoren en andere vervoersmiddelen. Zelfs als je de SC topics niet meetelt is er een redelijk verloop van topics in PTA.
Als een grote hoeveelheid views de nieuwe graadmeter wordt voor het bestaansrecht van een forum zijn straks alleen GC, Onzin, Seks en amateur-pr0n over. Laat ze eerst maar eens wat meer moeite steken in een fatsoenlijke zoekmachine en het soepeler lopen van de code, het is niet alsof het aantal posts en de belasting afneemt met het verdwijnen van PTA als subforum...
Als er één totaal overbodig kut forum is, is het fucking PUB welquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is: PUB mag wel blijven, omdat Brechtje (dochter van yvonne) daar toevallig mod is
hij was wel op de meeting he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je hebt gelijk, en dat voor een SC newbie![]()
Ik niet, auwquote:
als PTA eruit gaat DDOS ik met [al mijn servers fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er één totaal overbodig kut forum is, is het fucking PUB wel
Dan is het snel over met FOK! gok ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als PTA eruit gaat DDOS ik met [al mijn servers fok![]()
Ruksequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Fugie het volgende:
is er een amateurpr0n forum hier
* Fugie wenst jullie een prettig leven dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het snel over met FOK! gok ik zo![]()
!
weinig bezoekers? het is geen fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
weinig bezoekers @ Dakar 2010 Alexxxxxx
komt omdat hij het nog niet samen heeft gesmolten met andere subforaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
weinig bezoekers @ Dakar 2010 Alexxxxxx
weinig antwoorden danquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weinig bezoekers? het is geen fokik vind meer dan 200 vieuws voor 1 topic in 2 dagen tidj vrij behoorlijk hoor
der zit totaal geen logica in zal ik je vertellen......er zijn meer dan genoeg fora die veeeeel en veeeeel slechter lopen dan pta maar toch mogen die wel blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik snap ook geen kut van het beleid op fok. Een half jaar geleden schieten er overal nieuwe subfora als paddestoelen uit de grond, die dan allemaal weer met een hoop gezeur en gezeik dicht moeten, en nu moet alles opeens weer op één hoop.
De logica ontgaat me gewoon.
naja idd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
Samensmelting is the key
Er is slechts één goed topic geweest in PUBquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
eerste wat ik zie:
Hoe doe jij je haren ?
IK weet genoeg![]()
neequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naja idd..
ik kan dan wel mijn nieuwe cluster proberen...
snap je?
waarom kent iedereen die gast behalve ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is slechts één goed topic geweest in PUB
Voorstel-topic voor Fwnk
Mja maar goed zulke dingen worden toch door de A's en FA's bedacht die moeten er hopelijk toch wel een soort plan bij hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der zit totaal geen logica in zal ik je vertellen......er zijn meer dan genoeg fora die veeeeel en veeeeel slechter lopen dan pta maar toch mogen die wel blijven
Veel gelurk, weinig gepost.. Maar het bestaat dus nog maar twee dagen he.. N ik moet nog rondspammen op terreinwagenfora, motorfora, citroën BX fora en zoquote:
Voel je gezegend. Fwnk is Youp, maar dan echt sneuquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom kent iedereen die gast behalve ik?
ahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
samensmelten
cluster
ddos enzo![]()
zijn er nog interessante details?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voel je gezegend. Fwnk is Youp, maar dan echt sneu
Prachtige verwoordingquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voel je gezegend. Fwnk is Youp, maar dan echt sneu
masterplan......quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar goed zulke dingen worden toch door de A's en FA's bedacht die moeten er hopelijk toch wel een soort plan bij hebben
Omdat het dan altijd kinderbedtijd isquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zijn er nog interessante details?
Hij is meestal offline, als ik er ben
ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja sorry, zo'n nerd ben ik niet
een plan, op fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar goed zulke dingen worden toch door de A's en FA's bedacht die moeten er hopelijk toch wel een soort plan bij hebben
En ondertussen alles in de soep laten lopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
masterplan......
volgens mij is het gewoon het stimuleren van andere fora die wel minder lopen......en zo de boel overhevelen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, dat was het, jij bent geen nerd, sorry!
Hmm, hij is bol, hij moet altijd in de auto van z'n moeder z'n zusje op halen, hij maakt foto's van bolle zeugen als hobby, iedereen heeft een grafhekel aan hem, maar dat vind 'ie leuk. En verder mja achquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zijn er nog interessante details?
Hij is meestal offline, als ik er ben
foto's van bolle zeugen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm, hij is bol, hij moet altijd in de auto van z'n moeder z'n zusje op halen, hij maakt foto's van bolle zeugen als hobby, iedereen heeft een grafhekel aan hem, maar dat vind 'ie leuk. En verder mja ach
Hij heeft er een hele site vol van johquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
foto's van bolle zeugen?
en post hij die ook nog dan?
dat auto-moeder-zusje verhaal had ik wel een keer gelezen ja
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij heeft er een hele site vol van joh
o:) Ik lees/lurk vooral in PTA wat betreft 'fokforum'. Datzelfde geldt ook voor de 'fokker' die mee was naar de PTAMeet en ongetwijfeld voor een groot aantal anderen. Gezien de hoeveelheid postings hier mogen ze eerder wat andere forums dumpen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Mja je hebt gelijk, en dat voor een SC newbie![]()
zonde hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit
Mja dat idee heb ik dus ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef Paladijn het volgende:
Overigens, als ik TF/Tjabbo's reacties zo doorlees is het de bedoeling dat PTA samengaat met Dig en Games, omdat dat blijkbaar de 'techniek' forums zijn? Dan krijg je een lekker topicverloop waarin mensen nog eerder onderwerpen gaan reposten omdat ze door de bomen het bos niet meer zien.
Ik maak wel een historisch verantwoorde revolutionaire SCquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Fugie
Wie opent deel 756? (zou het het laatste deel zijn?
jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Fugie
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Fugie
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak wel een historisch verantwoorde revolutionaire SC
Babes & Hunks 1 en 2, maar dat is blijkbaar ook alweer samengegaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Fugie het volgende:
is er een amateurpr0n forum hier
* Fugie wenst jullie een prettig leven dan![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak wel een historisch verantwoorde revolutionaire SC
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
We gaan trouwens na diemigratie
gewoon stug door met de [PTA SC] als het aan mij ligt
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
We gaan trouwens na diemigratie
gewoon stug door met de [PTA SC] als het aan mij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |