Dat is ook weer wat overdreven jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan ga ik zekerweten op zwart en krijg ik een ban erbij cadeau![]()
jij klimt graag hè. Of zijn de kasten bij jou thuis zo laagquote:
Nee. Maar nu is't teminste nog een OP die ergens over gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
jij klimt graag hè. Of zijn de kasten bij jou thuis zo laag![]()
Wat de fuk kan je nou uitvreten dat zo erg isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven ja
helemaal nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat de fuk kan je nou uitvreten dat zo erg is
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat er een leven naast Fok! is...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
daar moeten pakketzegels op, ik zla de gek zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
helemaal niets
edit: naja je kan kogelbrieven sturen ofzo, maar daar zie ik alex danw eer niet voor aan
Volgens mij kan ik nu beter even helemaal zwijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Fugie het volgende:
o is fwnk het lijdend voorwerp, dan is het toch niet erg![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat er een leven naast Fok! is...![]()
Dan is het wachten op het topic [ONZ] Sjoewe!!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Mensen moedwillig kapotmaken?
Heeft Fwnk geklaagd?
Met een schaar in het stopcontact friemelenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan is het wachten op het topic [ONZ] Sjoewe!!!!!!
ik vond het jammer om te lezen dat zijn hele familie al verongelukt was en hij nog niet, het zou in ieder geval een goede verklaring geweest zijn als hij ook een keer met zijn hoofd door een auto was gestuiterdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nu beter even helemaal zwijgen
Aan z'n posts te zien kan het ook niet anders dan dat dat het geval is geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vond het jammer om te lezen dat zijn hele familie al verongelukt was en hij nog niet, het zou in ieder geval een goede verklaring geweest zijn als hij ook een keer met zijn hoofd door een auto was gestuiterd
Kan niet hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een schaar in het stopcontact friemelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |