Ik niet, auwquote:
als PTA eruit gaat DDOS ik met [al mijn servers fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er één totaal overbodig kut forum is, is het fucking PUB wel
Dan is het snel over met FOK! gok ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als PTA eruit gaat DDOS ik met [al mijn servers fok![]()
Ruksequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Fugie het volgende:
is er een amateurpr0n forum hier
* Fugie wenst jullie een prettig leven dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het snel over met FOK! gok ik zo![]()
!
weinig bezoekers? het is geen fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
weinig bezoekers @ Dakar 2010 Alexxxxxx
komt omdat hij het nog niet samen heeft gesmolten met andere subforaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
weinig bezoekers @ Dakar 2010 Alexxxxxx
weinig antwoorden danquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weinig bezoekers? het is geen fokik vind meer dan 200 vieuws voor 1 topic in 2 dagen tidj vrij behoorlijk hoor
der zit totaal geen logica in zal ik je vertellen......er zijn meer dan genoeg fora die veeeeel en veeeeel slechter lopen dan pta maar toch mogen die wel blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik snap ook geen kut van het beleid op fok. Een half jaar geleden schieten er overal nieuwe subfora als paddestoelen uit de grond, die dan allemaal weer met een hoop gezeur en gezeik dicht moeten, en nu moet alles opeens weer op één hoop.
De logica ontgaat me gewoon.
naja idd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
Samensmelting is the key
Er is slechts één goed topic geweest in PUBquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
eerste wat ik zie:
Hoe doe jij je haren ?
IK weet genoeg![]()
neequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naja idd..
ik kan dan wel mijn nieuwe cluster proberen...
snap je?
waarom kent iedereen die gast behalve ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is slechts één goed topic geweest in PUB
Voorstel-topic voor Fwnk
Mja maar goed zulke dingen worden toch door de A's en FA's bedacht die moeten er hopelijk toch wel een soort plan bij hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der zit totaal geen logica in zal ik je vertellen......er zijn meer dan genoeg fora die veeeeel en veeeeel slechter lopen dan pta maar toch mogen die wel blijven
Veel gelurk, weinig gepost.. Maar het bestaat dus nog maar twee dagen he.. N ik moet nog rondspammen op terreinwagenfora, motorfora, citroën BX fora en zoquote:
Voel je gezegend. Fwnk is Youp, maar dan echt sneuquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom kent iedereen die gast behalve ik?
ahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
samensmelten
cluster
ddos enzo![]()
zijn er nog interessante details?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voel je gezegend. Fwnk is Youp, maar dan echt sneu
Prachtige verwoordingquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voel je gezegend. Fwnk is Youp, maar dan echt sneu
masterplan......quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar goed zulke dingen worden toch door de A's en FA's bedacht die moeten er hopelijk toch wel een soort plan bij hebben
Omdat het dan altijd kinderbedtijd isquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zijn er nog interessante details?
Hij is meestal offline, als ik er ben
ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja sorry, zo'n nerd ben ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |