quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan met zn allen gewoon naar Karbo!Fuk Fok
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom je daar met al het je pta testosteronIk zou het niet eens een week uithouden ergens anders op dit forum
ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, geil!![]()
Je hebt het subje op BB al gezien naar ik aanneem?
Dan word Fwnk daar straks nog lidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je spammed niet eens je eigen forum?!?
![]()
Nee, tenzij je Lotte heetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja..
ff registreren
of had ik dat al gedaan?![]()
ik ook, gezellig met mijn vrindenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik kom hier echt primair voor het PTA
PNGquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ook, gezellig met mijn vrinden
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ook, gezellig met mijn vrinden
dat zal dan in GC overlegt moeten worden maar ik geef het persoonlijk weinig kansquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:55 schreef Hugster het volgende:
TF / Tjab, hoe groot is de kans dat deze SC zo door kan gaan?
heb je ooit gepost? want half 2004 hebben we ooit alle 0-post leden weggetieftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel gedaan ooit geloof ik..
enkele jaren terug![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zal dan in GC overlegt moeten worden maar ik geef het persoonlijk weinig kans![]()
Leuk meeposten met asociaal-veel-postersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zal dan in GC overlegt moeten worden maar ik geef het persoonlijk weinig kans![]()
Buzzybeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Dan zou ik bijna zeggen allemaal wat piekies ophoesten en de boel lekker ergens anders onderbrengen
zo'n vaart loopt het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
ja dan ben ik pleite..
dan kan ik je ten minste op de voorlopige deelnemerslijst zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het echt moet, wordt ik het ook
Beetje schelden enzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo'n vaart loopt het niet
tf en ik zijn druk aan het mailen.
Neequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Wat vind ik dit kut allemaal, ik bedoel, hoe sneu het ook is, ik kom hier gewoon graag, heb hier leuke mensen leren kennen en zien hoe het allemaal de container in gemieterd wordt, doet gewoon best zeer
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Wat vind ik dit kut allemaal, ik bedoel, hoe sneu het ook is, ik kom hier gewoon graag, heb hier leuke mensen leren kennen en zien hoe het allemaal de container in gemieterd wordt, doet gewoon best zeer
Vooruit dan, volgende week ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kan ik je ten minste op de voorlopige deelnemerslijst zetten
For real, wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
pta gaat samen met techniek fora omdat het slecht bekeken word
en alle slowchat gaat naar GC
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooruit dan, volgende week ofzo
En weet je wat het ergste is: PUB mag wel blijven, omdat Brechtje (dochter van yvonne) daar toevallig mod isquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
For real, wat een onzin.
Dat er geen hond in een techniek forum komt kan ik me nog voorstellen (ik wist uberhaupt niet dat het er was), maar er zijn genoeg topics mbt. auto's, motoren en andere vervoersmiddelen. Zelfs als je de SC topics niet meetelt is er een redelijk verloop van topics in PTA.
Als een grote hoeveelheid views de nieuwe graadmeter wordt voor het bestaansrecht van een forum zijn straks alleen GC, Onzin, Seks en amateur-pr0n over. Laat ze eerst maar eens wat meer moeite steken in een fatsoenlijke zoekmachine en het soepeler lopen van de code, het is niet alsof het aantal posts en de belasting afneemt met het verdwijnen van PTA als subforum...
Mja je hebt gelijk, en dat voor een SC newbiequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
For real, wat een onzin.
Dat er geen hond in een techniek forum komt kan ik me nog voorstellen (ik wist uberhaupt niet dat het er was), maar er zijn genoeg topics mbt. auto's, motoren en andere vervoersmiddelen. Zelfs als je de SC topics niet meetelt is er een redelijk verloop van topics in PTA.
Als een grote hoeveelheid views de nieuwe graadmeter wordt voor het bestaansrecht van een forum zijn straks alleen GC, Onzin, Seks en amateur-pr0n over. Laat ze eerst maar eens wat meer moeite steken in een fatsoenlijke zoekmachine en het soepeler lopen van de code, het is niet alsof het aantal posts en de belasting afneemt met het verdwijnen van PTA als subforum...
Als er één totaal overbodig kut forum is, is het fucking PUB welquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is: PUB mag wel blijven, omdat Brechtje (dochter van yvonne) daar toevallig mod is
hij was wel op de meeting he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je hebt gelijk, en dat voor een SC newbie![]()
Ik niet, auwquote:
als PTA eruit gaat DDOS ik met [al mijn servers fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er één totaal overbodig kut forum is, is het fucking PUB wel
Dan is het snel over met FOK! gok ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als PTA eruit gaat DDOS ik met [al mijn servers fok![]()
Ruksequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Fugie het volgende:
is er een amateurpr0n forum hier
* Fugie wenst jullie een prettig leven dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het snel over met FOK! gok ik zo![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |