Wil je me handje vasthouden? ik ben bangquote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
Hij was verdwaaldHij dacht dat de PTA-SC de puberchat was
Gekkie dat ie is
Kan je me introduceren?quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een met een rits, en een met een paardMaar ze zijn wel wat blauw aangelopen.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wil je me handje vasthouden? ik ben bang
Houden jullie lekker elkaars dingetjes vast, probleem opgelostquote:
ulreazj is engquote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie lekker elkaars dingetjes vast, probleem opgelost
Ik heb het niet zo op mannelijk contact.quote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie lekker elkaars dingetjes vast, probleem opgelost
Jij weet alles van mannelijk contact he?quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon even doorzetten, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn ziet zelfs Stevie Wonder nog
Dat je elke dag een andere pijnlijke ziekte krijgen mag.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
Is dat niet die bolle pedo?
Ik weet alles van de liefde, dat is iets geheel anders.quote:Op maandag 26 december 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij weet alles van mannelijk contact he?
Dat ben je nog blinder dan iedereen bij elkaar.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon even doorzetten, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn ziet zelfs Stevie Wonder nog
quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
Is dat niet die bolle pedo? gespierde aap die mij gaat ownen.
Nou nou nou, beetje openstaan voor elkaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat ben je nog blinder dan iedereen bij elkaar.![]()
Ik vind jouw wel iets voor SCH. Jullie hebben dezelfde praat.quote:Op maandag 26 december 2005 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou nou nou, beetje openstaan voor elkaar
Jouwquote:Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik vind jouw wel iets voor SCH. Jullie hebben dezelfde praat.![]()
uit Emmen jaquote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
Vanwaar dequote:Op maandag 26 december 2005 20:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/sch
Have fun together.![]()
Waar heb je dat standaard antwoord gelezen dan ?quote:Op maandag 26 december 2005 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vanwaar de? Stelletje gekker puberbengels!
Beetje alles en iedereen voor homoseksueel uitmaken, omdat jullie twijfelen aan je eigen geaardheid. Geeft niks hoor.
Het is gewoon de waarheid. Kan jij ook niks aan doenquote:Op maandag 26 december 2005 20:30 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Waar heb je dat standaard antwoord gelezen dan ?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Kan jij ook niks aan doen
Ik ben proefondervindelijk hetero verklaard, dus ik heb er moeite mee om me jullie jeugdige aanteigingen aan te trekken. Dus ik dacht laat ik ze waarschuwen, dat scheelt weer zoveel typen.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:23 schreef Boeman het volgende:
erg matig topic, gelukkig maak ik hier geen deel van uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |