Wil je me handje vasthouden? ik ben bangquote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
Hij was verdwaaldHij dacht dat de PTA-SC de puberchat was
Gekkie dat ie is
Kan je me introduceren?quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een met een rits, en een met een paardMaar ze zijn wel wat blauw aangelopen.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wil je me handje vasthouden? ik ben bang
Houden jullie lekker elkaars dingetjes vast, probleem opgelostquote:
ulreazj is engquote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie lekker elkaars dingetjes vast, probleem opgelost
Ik heb het niet zo op mannelijk contact.quote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie lekker elkaars dingetjes vast, probleem opgelost
Jij weet alles van mannelijk contact he?quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon even doorzetten, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn ziet zelfs Stevie Wonder nog
Dat je elke dag een andere pijnlijke ziekte krijgen mag.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
Is dat niet die bolle pedo?
Ik weet alles van de liefde, dat is iets geheel anders.quote:Op maandag 26 december 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij weet alles van mannelijk contact he?
Dat ben je nog blinder dan iedereen bij elkaar.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon even doorzetten, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn ziet zelfs Stevie Wonder nog
quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
Is dat niet die bolle pedo?
quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef cerror het volgende:
Is dat niet die bolle pedo? gespierde aap die mij gaat ownen.
Nou nou nou, beetje openstaan voor elkaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat ben je nog blinder dan iedereen bij elkaar.![]()
Ik vind jouw wel iets voor SCH. Jullie hebben dezelfde praat.quote:Op maandag 26 december 2005 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou nou nou, beetje openstaan voor elkaar
Jouwquote:Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik vind jouw wel iets voor SCH. Jullie hebben dezelfde praat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |