Hmm, hij is bol, hij moet altijd in de auto van z'n moeder z'n zusje op halen, hij maakt foto's van bolle zeugen als hobby, iedereen heeft een grafhekel aan hem, maar dat vind 'ie leuk. En verder mja achquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zijn er nog interessante details?
Hij is meestal offline, als ik er ben
foto's van bolle zeugen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm, hij is bol, hij moet altijd in de auto van z'n moeder z'n zusje op halen, hij maakt foto's van bolle zeugen als hobby, iedereen heeft een grafhekel aan hem, maar dat vind 'ie leuk. En verder mja ach
Hij heeft er een hele site vol van johquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
foto's van bolle zeugen?
en post hij die ook nog dan?
dat auto-moeder-zusje verhaal had ik wel een keer gelezen ja
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij heeft er een hele site vol van joh
o:) Ik lees/lurk vooral in PTA wat betreft 'fokforum'. Datzelfde geldt ook voor de 'fokker' die mee was naar de PTAMeet en ongetwijfeld voor een groot aantal anderen. Gezien de hoeveelheid postings hier mogen ze eerder wat andere forums dumpen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Mja je hebt gelijk, en dat voor een SC newbie![]()
zonde hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit
Mja dat idee heb ik dus ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef Paladijn het volgende:
Overigens, als ik TF/Tjabbo's reacties zo doorlees is het de bedoeling dat PTA samengaat met Dig en Games, omdat dat blijkbaar de 'techniek' forums zijn? Dan krijg je een lekker topicverloop waarin mensen nog eerder onderwerpen gaan reposten omdat ze door de bomen het bos niet meer zien.
Ik maak wel een historisch verantwoorde revolutionaire SCquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Fugie
Wie opent deel 756? (zou het het laatste deel zijn?
jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Fugie
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Fugie
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak wel een historisch verantwoorde revolutionaire SC
Babes & Hunks 1 en 2, maar dat is blijkbaar ook alweer samengegaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef Fugie het volgende:
is er een amateurpr0n forum hier
* Fugie wenst jullie een prettig leven dan![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak wel een historisch verantwoorde revolutionaire SC
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
We gaan trouwens na diemigratie
gewoon stug door met de [PTA SC] als het aan mij ligt
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
We gaan trouwens na diemigratie
gewoon stug door met de [PTA SC] als het aan mij ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |