bijmodsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wordt jij lichtblauw als bijmod?
Van het verkloten van PTA?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:belachelijk gewoon.. PTA is qua drukte nummer 5 of 6 of zo
En dan schuiven ze mij ook nog de schuld in de schoenen![]()
![]()
Teveel gezeik tussen users onderling... En dan wijzen op hoe ik Fwnk behandelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe de neuk krijg jij de schuld nou weer
En als straf maken ze je mod?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teveel gezeik tussen users onderling... En dan wijzen op hoe ik Fwnk behandel
(staat het Unimog accountje al klaar?)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van het verkloten van PTA?
Terecht
onzin, we zijn allemaal vrindinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teveel gezeik tussen users onderling... En dan wijzen op hoe ik Fwnk behandel
(staat het Unimog accountje al klaar?)
NOG vaker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bijmods
die bestaan heul niet
Ik kan hoogstens vaker NSB-en
En het aantal users zal daarmee evenredig dalen 13.gifquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is gewoon een kutsmoes omdat ze minder fora willen
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Fugie het volgende:
met ook_gek en herman als topposters gaanze dat wel merken jaBedoel, ik was niet van plan om in een gc sc te gaan posten
Wij verprutsen wel een andere SCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Fugie het volgende:
met ook_gek en herman als topposters gaanze dat wel merken jaBedoel, ik was niet van plan om in een gc sc te gaan posten
of gewoon het hele forumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij verprutsen wel een andere SC
Verkassen naar de MOtorSCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zeker al kost met me 100 klonen.....quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef Fugie het volgende:
hihi de sfeer onderling, wat wil je als zon vette hersenloze pad als fwnk hier pooopiejoooopie komt doen
* Tommy_Kuklinski zal helpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zeker al kost met me 100 klonen.....
dit gaan ze zeker merken......kloothommels![]()
kom je daar met al je pta testosteronquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan met zn allen gewoon naar Karbo!Fuk Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |