quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
pta gaat samen met techniek fora omdat het slecht bekeken word
en alle slowchat gaat naar GC
bull volgens mij puur om andere fora meer te stimuleren......slecht bekeken geloof ik geen hol vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weg
pta gaat samen met techniek fora omdat het slecht bekeken word
en alle slowchat gaat naar GC
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja damn.
ik had dit niet verwacht jij wel?
en dan nog wel met die kutfora zoals klussen en dig
Het IS serieusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Als het serieus is, is het wel een beetje triest idd..
nee komt een strak beleid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar de topic lijst wordt dan 1 grote tyfuszooi![]()
![]()
topics met [PTA] blijven taggen iig...
En de SC mag met hetzelfde beleid doorgaan in GC?
pub zal wel hard lopen, genoeg kansloze pubers die hun leven online slijten tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
En dat ongekend domme PUB-forum mag zeker blijven bestaan omdat Brechtje mama lief aankijkt?
een grote naaizooi is het......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
En dat ongekend domme PUB-forum mag zeker blijven bestaan omdat Brechtje mama lief aankijkt?
daar gaat mijn gekankerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee komt een strak beleid.
2 extra mods daarvoor
zie aanstellen alexxx ofzo denk ik
ons word ook alles niet verteld
die stats waren pas geleden toch bekend, stond pta middenmootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een grote naaizooi is het......
pta wordt zeker weten niet slecht bekeken/bezocht of weinig in gepost oid![]()
no fucking way![]()
Alle fora lekker samenvoegen en er 1 grote teringzooi van maken is de optiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een grote naaizooi is het......
pta wordt zeker weten niet slecht bekeken/bezocht of weinig in gepost oid![]()
no fucking way![]()
gast, verklein die shit isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Avensis 2.0 automaat zuinig?
[afbeelding]
ja verdomme lekker danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:belachelijk gewoon.. PTA is qua drukte nummer 5 of 6 of zo
En dan schuiven ze mij ook nog de schuld in de schoenen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |