quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit MaRySe veel beterschap gewenst met haar candida infectie, was toch wel een toppertje vond ikzelf
Mja dan moet je wel op beterschap hopenquote:Candida albicans kan bij vrouwen zo leiden tot 'witverlies' vaginaal: een brokkelig, yoghurt-achtig, niet geurend wittig verlies dat soms jeuk of branderigheid veroorzaakt. Behandeling van candida albicans is dan uiteraard gewenst.
Mwoa, ik zeg niet dat het niet magquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We mogen je niet meer de dood toe wensen?Ziektes zitten in een grijs gebied dan?
In dat geval zet ik je op de nominatielijst voor het vogelgriepvirus.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Fugie het volgende:
ik wens fwnk gewoon de grafkanker.
Geslachtsziektes kan je als ubermaagd niet hebben, hmm saai ziekte spectrum komen we danquote:
Jij hebt echt oogbolkanker he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geslachtsziektes kan je als ubermaagd niet hebben, hmm saai ziekte spectrum komen we dan
Anders zeg je dat soort dingen beter even niet meer.quote:
Owja en nu gaan we de geslagen hond spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders zeg je dat soort dingen beter even niet meer.
Dat jij je graag de kanker laat toewensen is niet mijn probleem, bij mij hoef je er alleen niet mee aan te komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Owja en nu gaan we de geslagen hond spelen
Triest.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat jij je graag de kanker laat toewensen is niet mijn probleem, bij mij hoef je er alleen niet mee aan te komen.
Ik trek gewoon een duidelijke streep, je mag me vanalles toewensen, kanker niet. Lijkt me verder duidelijk.quote:
Wil jij wel lekken?quote:
Ik vroeg alleen of je het had.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een duidelijke streep, je mag me vanalles toewensen, kanker niet. Lijkt me verder duidelijk.
Flikker nou maar op domme drol.quote:
Daar durf ik wel een paar euro'tjes op in te leggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zal wel een topic over me zijn in het forumpriveding of zo denk ik?
Tot straksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk een aardig, maar Sandra wil even een half uurtje![]()
^^^ True thatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een paar euro'tjes op in te leggen
Wat de neuk opeens er allemaal geheimzinnigheid is, ik kan nl niet tegen geheimpjesquote:
ja beats the shit out of mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat de neuk opeens er allemaal geheimzinnigheid is, ik kan nl niet tegen geheimpjes
rellen achter de schermen icm user uit de sc = verplicht onlinequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Wel leuk dat er opeens in tijden weer actief modjes in het PTA zijn
Extra modje nodig?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rellen achter de schermen icm user uit de sc = verplicht online![]()
ja geil hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rellen achter de schermen icm user uit de sc = verplicht online![]()
Komt dat ff goed uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja geil he
en ik heb voor het eerst sinds een maand weer tijd
even hallo zeggen iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
Ja die moesten toch op fok zijn om het crewforum te lezen, waarom dan niet gelijk even hier aanwippen
hup hupquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja geil he
en ik heb voor het eerst sinds een maand weer tijd
Kan ik hier de groeten doen dan?quote:
icm met zwaaien wel, anders ga jij ookquote:
Geef de arme man wat rustquote:
Dan doe ik de groeten aan mn moederquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
icm met zwaaien wel, anders ga jij ookkrijgen
![]()
Wie had er nou de zigeunercamperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
we doen niet aan groetjes
campingpauper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |