doe dan eddie murphy...."at least you know she would get fucked properly" (deliriousquote:op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef honky het volgende:
das toevallig. mijn fantasie is ook dat jouw vriendin door een neger geneukt wordt. het liefste bill cosby.
wie heeft je dit idee ingefluisterd? volgens mijn zijn er maar weinigen mensen die dergelijke fantasieën hebben. ik in ieder geval niet, tevens waarom zou de contrast van belang zijnquote:op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef erodome het volgende:
wat een onzin angel, er zijn echt heel veel mannen die hun vrouw (in fantasie meestal dan alleen) graag door een grootgeschapen figuur laten neuken, negers zijn een populaire fantasie in de blanke wereld omdat blank en donker zo'n mooi contrast geeft, dat geeft een mooi beeld, zeker in fantasie waar je alles perfect kan maken
dan val je toch af...wrong colourquote:op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef skippy22 het volgende:
ik ben wit maar heb wel een enorme p....![]()
![]()
nee, maar nu weet ik het welquote:op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef lxiv het volgende:
wist je overigens dat de penis juist de vorm van een "flessentrekker" (voor de mensen die nog weten wat dat is) heeft speciaal om het zaad van de concurrent eruit te pompen? helemaal voor dat doel gemaakt!
omg ze verzinnen ook echt overal een nieuw achterlijk verhaal voor zegquote:op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef lxiv het volgende:
de reden waarom je geil wordt wanneer je fantaseert dat je vriendin door een ander genomen wordt is vanuit evolutionair perspectief heel eenvoudig te verklaren.
al je gedragingen zijn er in principe op gericht om jouw genen zo goed mogelijk door te geven en te verspreiden.
nu zul je zeggen: ja, maar dan is het toch helemaal niet slim om je vriendin door een ander te laten neuken? dan bevrucht hij haar juist!
dat klopt. maar het is dus wél evolutionair succesvoller om, wanneer je vriendin eenmaal door een ander geneukt is, zelf zo snel mogelijk haar te neuken, zijn zaad eruit te pompen en snel dat van jou er in te stoppen! dus om er toch geil van te worden.
stel, er waren 2 soorten mannetjes: de ene soort werd er juist niet geil van als een wijfje geneukt werd door een ander, de tweede soort juist wel.
de gedraging van de tweede soort was evolutionair gezien succesvoller. zij wisten achteraf het vrouwtje toch nog te bevruchten, de eerste haakte al af. die eigenschap is dus in de genen meegegeven, en daar pluk je nu de vruchten van.
waarom dan specifiek een neger? ik denk omdat die genetisch het verst van je af staat. (gevoelsmatig in ieder geval). dus extra motivatie om zijn zaad eruit te pompen en dat van jou er snel in te stoppen...
wist je overigens dat de penis juist de vorm van een "flessentrekker" (voor de mensen die nog weten wat dat is) heeft speciaal om het zaad van de concurrent eruit te pompen? helemaal voor dat doel gemaakt!
het gaat er niet om of je blij wordt van de gedachte dat je vriendin door een neger gepaald wordt, maar of je er geil van wordt, slimpie!quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef fok_you het volgende:
omg ze verzinnen ook echt overal een nieuw achterlijk verhaal voor zeg
evolutionair bepaald is mijn vriendin mijn vriendin en zou ze van der leven nix met een ander moeten flikken en al helemaal niet met een grootgeschapen neger
in mijn geheime fantasie komt nooit een grote neger voorquote:op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef lxiv het volgende:
het gaat er niet om of je blij wordt van de gedachte dat je vriendin door een neger gepaald wordt, maar of je er geil van wordt, slimpie!
ja marc dutroux ook...quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef lxiv het volgende:
[..]
het gaat er niet om of je blij wordt van de gedachte dat je vriendin door een neger gepaald wordt, maar of je er geil van wordt, slimpie!
denk er maar eens aan of probeer het uit. laat ons ff weten wat je ervan vond.
ook jij bent een produkt van de evolutie (al moet je nog een paar stapjes zetten).
quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef revolverheld het volgende:
een grote negerin misschien wel... nee, doe dan maar een slanke negerin met een mooie strakke kont en van die lekkere grote negerinnenlippen![]()
tyra banks.quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef revolverheld het volgende:
[..]
in mijn geheime fantasie komt nooit een grote neger voor![]()
een grote negerin misschien wel... nee, doe dan maar een slanke negerin met een mooie strakke kont en van die lekkere grote negerinnenlippen![]()
dat gaat wel heel ver, zo had ik er nog niet over nagedacht. maar als ik er zo over nadenk zou dat best wel eens de diepere achtergrond er achter kunnen zijn.quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef lxiv het volgende:
de reden waarom je geil wordt wanneer je fantaseert dat je vriendin door een ander genomen wordt is vanuit evolutionair perspectief heel eenvoudig te verklaren.
al je gedragingen zijn er in principe op gericht om jouw genen zo goed mogelijk door te geven en te verspreiden.
nu zul je zeggen: ja, maar dan is het toch helemaal niet slim om je vriendin door een ander te laten neuken? dan bevrucht hij haar juist!
dat klopt. maar het is dus wél evolutionair succesvoller om, wanneer je vriendin eenmaal door een ander geneukt is, zelf zo snel mogelijk haar te neuken, zijn zaad eruit te pompen en snel dat van jou er in te stoppen! dus om er toch geil van te worden.
stel, er waren 2 soorten mannetjes: de ene soort werd er juist niet geil van als een wijfje geneukt werd door een ander, de tweede soort juist wel.
de gedraging van de tweede soort was evolutionair gezien succesvoller. zij wisten achteraf het vrouwtje toch nog te bevruchten, de eerste haakte al af. die eigenschap is dus in de genen meegegeven, en daar pluk je nu de vruchten van.
waarom dan specifiek een neger? ik denk omdat die genetisch het verst van je af staat. (gevoelsmatig in ieder geval). dus extra motivatie om zijn zaad eruit te pompen en dat van jou er snel in te stoppen...
nee, ook dat wordt ik er allesbehalve van....quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef lxiv het volgende:
[..]
denk er maar eens aan of probeer het uit. laat ons ff weten wat je ervan vond.
ook jij bent een produkt van de evolutie (al moet je nog een paar stapjes zetten).
heb je al een probleem in je bovenkamer als je een bepaalde sexuele fantasie hebt? maw, ben je alleen maar gezond indien je alles volgens "de norm" doet?quote:op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef fok_you het volgende:
ik vind dit serieus de achterlijkste en meest lachwekkende theorie allertijden, naar mijn idee puur om te verhullen dat bij mensen als de ts een serieus probleem in de bovenkamer huist![]()
poffertjeskop.quote:op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef skippy22 het volgende:
ik ben wit maar heb wel een enorme p....![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |