abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34178608
soms denk ik er wel eens aan hoe het zou zijn om mijn vriendin geneukt te zien worden door een neger. zo een met een pik van 24 cm. als ik daar dan aan denk word ik geil. terwijl ik helemaal niet wil dat ze met een ander neukt. maar debgedachte dat zij (blond haar, slanke lange benen, blauwe ogen, d-cup, dus een echte "hollandse meid") door een zwarte geneukt word.

is er nog iemadn die daar wel eens aan denkt. nogmaals, ik zou het in het echt niet willen!!! maar als ik er aan denk word ik toch geil.

is dit heel vreemd?
pi_34178646
jah, heel vreemd...overigens, als iedereen hier antwoordt geeft is het geen geheime fantasie meer...so what's your point?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_34178669
stiekem wil je die neger gewoon zelf

verder wel vreemd ja.
pi_34178777
zeer vreemd
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_34178838
vriendin door een neger laten neuken

zo geheim is 't niet, aangezien je het net ook al postte.
Scheren is voor schapen!
pi_34178872
graag serieuzere reacties dan in het andere topic.

m.a.w.: wat voor 'aparte' of gewoon geile fantasieën heb je?
pi_34179881
das toevallig. mijn fantasie is ook dat jouw vriendin door een neger geneukt wordt. het liefste bill cosby.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34180016
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef honky het volgende:
das toevallig. mijn fantasie is ook dat jouw vriendin door een neger geneukt wordt. het liefste bill cosby.
doe dan eddie murphy...."at least you know she would get fucked properly" (delirious )
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:44:51 #9
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34180032
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef erodome het volgende:

wat een onzin angel, er zijn echt heel veel mannen die hun vrouw (in fantasie meestal dan alleen) graag door een grootgeschapen figuur laten neuken, negers zijn een populaire fantasie in de blanke wereld omdat blank en donker zo'n mooi contrast geeft, dat geeft een mooi beeld, zeker in fantasie waar je alles perfect kan maken
wie heeft je dit idee ingefluisterd? volgens mijn zijn er maar weinigen mensen die dergelijke fantasieën hebben. ik in ieder geval niet, tevens waarom zou de contrast van belang zijn
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:46:12 #10
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34180096
ik ben wit maar heb wel een enorme p....
pi_34180232
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef skippy22 het volgende:
dan val je toch af...wrong colour
pi_34180290
das geheim
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:55:35 #13
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34180548
discriminatie
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:07:46 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_34181205
de reden waarom je geil wordt wanneer je fantaseert dat je vriendin door een ander genomen wordt is vanuit evolutionair perspectief heel eenvoudig te verklaren.

al je gedragingen zijn er in principe op gericht om jouw genen zo goed mogelijk door te geven en te verspreiden.
nu zul je zeggen: ja, maar dan is het toch helemaal niet slim om je vriendin door een ander te laten neuken? dan bevrucht hij haar juist!

dat klopt. maar het is dus wél evolutionair succesvoller om, wanneer je vriendin eenmaal door een ander geneukt is, zelf zo snel mogelijk haar te neuken, zijn zaad eruit te pompen en snel dat van jou er in te stoppen! dus om er toch geil van te worden.

stel, er waren 2 soorten mannetjes: de ene soort werd er juist niet geil van als een wijfje geneukt werd door een ander, de tweede soort juist wel.
de gedraging van de tweede soort was evolutionair gezien succesvoller. zij wisten achteraf het vrouwtje toch nog te bevruchten, de eerste haakte al af. die eigenschap is dus in de genen meegegeven, en daar pluk je nu de vruchten van.

waarom dan specifiek een neger? ik denk omdat die genetisch het verst van je af staat. (gevoelsmatig in ieder geval). dus extra motivatie om zijn zaad eruit te pompen en dat van jou er snel in te stoppen...

wist je overigens dat de penis juist de vorm van een "flessentrekker" (voor de mensen die nog weten wat dat is) heeft speciaal om het zaad van de concurrent eruit te pompen? helemaal voor dat doel gemaakt!
The End Times are wild
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:11:05 #15
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34181374
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef lxiv het volgende:

wist je overigens dat de penis juist de vorm van een "flessentrekker" (voor de mensen die nog weten wat dat is) heeft speciaal om het zaad van de concurrent eruit te pompen? helemaal voor dat doel gemaakt!
nee, maar nu weet ik het wel .
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:22:32 #16
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34181881
quote:
de reden waarom je geil wordt wanneer je fantaseert dat je vriendin door een ander genomen wordt is vanuit evolutionair perspectief heel eenvoudig te verklaren.

al je gedragingen zijn er in principe op gericht om jouw genen zo goed mogelijk door te geven en te verspreiden.
nu zul je zeggen: ja, maar dan is het toch helemaal niet slim om je vriendin door een ander te laten neuken? dan bevrucht hij haar juist!

dat klopt. maar het is dus wél evolutionair succesvoller om, wanneer je vriendin eenmaal door een ander geneukt is, zelf zo snel mogelijk haar te neuken, zijn zaad eruit te pompen en snel dat van jou er in te stoppen! dus om er toch geil van te worden.

stel, er waren 2 soorten mannetjes: de ene soort werd er juist niet geil van als een wijfje geneukt werd door een ander, de tweede soort juist wel.
de gedraging van de tweede soort was evolutionair gezien succesvoller. zij wisten achteraf het vrouwtje toch nog te bevruchten, de eerste haakte al af. die eigenschap is dus in de genen meegegeven, en daar pluk je nu de vruchten van.

waarom dan specifiek een neger? ik denk omdat die genetisch het verst van je af staat. (gevoelsmatig in ieder geval). dus extra motivatie om zijn zaad eruit te pompen en dat van jou er snel in te stoppen...

omg ze verzinnen ook echt overal een nieuw achterlijk verhaal voor zeg
evolutionair bepaald is mijn vriendin mijn vriendin en zou ze van der leven nix met een ander moeten flikken en al helemaal niet met een grootgeschapen neger
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:39:20 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_34182749
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef fok_you het volgende:

omg ze verzinnen ook echt overal een nieuw achterlijk verhaal voor zeg
evolutionair bepaald is mijn vriendin mijn vriendin en zou ze van der leven nix met een ander moeten flikken en al helemaal niet met een grootgeschapen neger
het gaat er niet om of je blij wordt van de gedachte dat je vriendin door een neger gepaald wordt, maar of je er geil van wordt, slimpie!

denk er maar eens aan of probeer het uit. laat ons ff weten wat je ervan vond.
ook jij bent een produkt van de evolutie (al moet je nog een paar stapjes zetten).
The End Times are wild
pi_34183153
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef lxiv het volgende:
het gaat er niet om of je blij wordt van de gedachte dat je vriendin door een neger gepaald wordt, maar of je er geil van wordt, slimpie!
in mijn geheime fantasie komt nooit een grote neger voor

een grote negerin misschien wel... nee, doe dan maar een slanke negerin met een mooie strakke kont en van die lekkere grote negerinnenlippen
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_34183288
quote:

[..]

ook jij bent een produkt van de evolutie (al moet je nog een paar stapjes zetten).
ja marc dutroux ook...
/0
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:35:42 #20
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34185022
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef revolverheld het volgende:

een grote negerin misschien wel... nee, doe dan maar een slanke negerin met een mooie strakke kont en van die lekkere grote negerinnenlippen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:02:18 #21
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34185931
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef revolverheld het volgende:

[..]

in mijn geheime fantasie komt nooit een grote neger voor

tyra banks.

je moet maar eens op vakantie gaan naar de dominicaanse rupubliek.
pi_34189504
quote:

dat gaat wel heel ver, zo had ik er nog niet over nagedacht. maar als ik er zo over nadenk zou dat best wel eens de diepere achtergrond er achter kunnen zijn.
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:52:28 #23
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34192847
quote:

[..]

nee, ook dat wordt ik er allesbehalve van....
ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het wel wordt...
ik vind dit serieus de achterlijkste en meest lachwekkende theorie allertijden, naar mijn idee puur om te verhullen dat bij mensen als de ts een serieus probleem in de bovenkamer huist

net als overal een goedpraatexcuus voor wordt gezocht tegenwoordig
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_34193100
quote:
op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef fok_you het volgende:

ik vind dit serieus de achterlijkste en meest lachwekkende theorie allertijden, naar mijn idee puur om te verhullen dat bij mensen als de ts een serieus probleem in de bovenkamer huist
heb je al een probleem in je bovenkamer als je een bepaalde sexuele fantasie hebt? maw, ben je alleen maar gezond indien je alles volgens "de norm" doet?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:22:20 #25
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34193561
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef skippy22 het volgende:
poffertjeskop.
Mij mag je er voor wakker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')