Hey Cybart!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
mooi weer spelen is niet langer aan ons besteed...
waarom aardig doen tegen mensen die je dat niet vind
dat is tijd verspilling
Ja ja, goh lekker voor mijn zelfvertrouwen dat!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Waxxer het volgende:
Oké, test (jajajaja onzekerheid he, dé bevestigingshoer!)
Ik heb het over mezelf hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ja, goh lekker voor mijn zelfvertrouwen dat!
nou 't was net of je het topic moest testen of hij wel werkte omdat ik hem gemaakt hebquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf hoor
Ow, ja, nee, dat wil niet zeggen dat ik tegen iedereen aardig doe om aardig te worden gevonden hoor
En daarbij is er maar één hier die eens iets geflikt heeft waardoor ik de persoon in kwestie eh, "niet mag". Dus vrees niet
Waxxiepaxxiequote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Waxxer het volgende:
Oké, test (jajajaja onzekerheid he, dé bevestigingshoer!)
[..]
Hey Cybart!![]()
H... hoe gaat het?
Ik vind jou anders nog steeds aardig hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Cybart het volgende:
alsof je daar 1 minuut om zou treuren
maar ik zal je in spanning houden
Ooooooohhh neeeee johquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou 't was net of je het topic moest testen of hij wel werkte omdat ik hem gemaakt heb![]()
Oooooh nou dan is het goed hoor en zit je enter toets vast?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooohhh neeeee johik was een dubbele punt vergeten
Gewoon een dubbele punt vergeten
Het ligt allemaal aan mijsorry dat ik je op deze monkey monday zo gekwetst heb
Dat was echt niet de bedoeling
*geitjes drie maanden lang gratis verzorg*
ik jou ookquote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik vind jou anders nog steeds aardig hoor.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Cairon het volgende:
[...]
Tiffany en Rebecca zijn GEEN Banglesquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Tiffany en Rebecca zijn mijn favorieten.
Is ie dan opgelost?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje gaat morgenochtend om 6:15 douchen en is dan rond 7:45 klaar...
Haiquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
Waxxiepaxxie
op zich gaat ie wel goed...
al schiet tegelijk mn cd's kopieren en op mn mp3 speler laden, leren, de slimste kijken en fokken niet echt samen
maar ik kan jullie niet missen he
quote:
*kuch* Homo.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje gaat morgenochtend om 6:15 douchen en is dan rond 7:45 klaar...
rebecca, Lluvy en naimaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Tiffany en Rebecca zijn mijn favorieten.
Nee, van al dat gesnik kreeg ik de hikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oooooh nou dan is het goed hoor en zit je enter toets vast?
Dat heet alchoholquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, van al dat gesnik kreeg ik de hiken dan wordt de orientatie wat moeilijk
The Bangles!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Cairon het volgende:
Susanna Hoffs - vocals / guitar
Debbi Peterson - vocals / drums / guitar
Vicki Peterson - vocals / lead guitar
Michael Steele - vocals / bass
Was het maar waar. Ik moet eigenlijk om zeven uur, maar ik ga dus ECHT niet om zes uur opstaan zodat ik voor hem kanquote:
Oh dan ben je daar overgevoelig voorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan gaat er even een briefje naar Unilever met de vraag wat ze in hun Dubbeldrank stoppen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef Cairon het volgende:
ik heb alle cd's van de Bangles
Vond John het lekker?quote:
*zucht*quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
stroekieje geeft me 5 minpunten omdat ik "hoer de l'amour" speel ofzo, maar lees de laatste pagina van het vorige topic terug en iedereen ziet dat jij en vandittusvandattus elkaar ophitsen tot en met !
all I do is push you a litllezodat er weer een klef stelletje ontstaat
verhaaltjes over Arthur lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik moet eigenlijk om zeven uur, maar ik ga dus ECHT niet om zes uur opstaan zodat ik voor hem kanWat doet ie daar eigenlijk??
Ik zal wel even naar mijn huisarts gaan dan met de mededeling dat ik denk dat ik overgevoelig ben voor dubbeldrankquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh dan ben je daar overgevoelig voor![]()
Kahlen en Brittany.quote:
Oh jee en kan wordt dat vast weer zo'n suggestieve TT van de HOMO HITFIST zekerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LET OP:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1 sluit om 23.00
Dit om ervoor te zorgen dat we straks kunnen beginnen met een vers topic incl duidelijkere OP en tussenstand.
Wil je nog stemmen voor vandaag doe dit dan AUB voor 23.00 zodat we om 00.00 niet nog een nieuwe tussenstand het topic in hoeven te knallen
Wat een lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zal wel even naar mijn huisarts gaan dan met de mededeling dat ik denk dat ik overgevoelig ben voor dubbeldrankGelukkig heeft hij altijd een luisterend oor
je moest es weten wat er nog gaat gebeuren emt tiffanyquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef LuQas het volgende:
O, ik zie dat het al lang bekend is wie er heeft gewonnen, het is in de VS al eerder uitgezonden. Nu vind ik er al een stuk minder aan.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
ik heb ook bijna alle Cd's van The Army of Lovers (ik mis er 1 geloof ik)
Ja we kunnen hier tegenwoordig ook niks meer geheim houdenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb gewoon het sjanzen in m'n genen :-/
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
ik heb ook bijna alle Cd's van The Army of Lovers (ik mis er 1 geloof ik)
jerre...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je moest es weten wat er nog gaat gebeuren emt tiffany
Oh Yeah.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Zullen we een keer bij hem langsgaanquote:Op maandag 16 januari 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en je hebt vast ook allerlei leuke woonaccessoires of hoe schrijf je dat thuis enzoen een leuk servies en bijpassende servetten
![]()
De ene keer loop je nog te tieren enzo maar dán.... dan kómt me daar een apart, speciaal recept voor op tafel!!!
Wat een klootzakquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan zegt hij: "Hm? Ach stel je niet aan... gaat vanzelf wel over."
Wil je voor de gezelligheid of is het puur vegetatie?!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zullen we een keer bij hem langsgaan![]()
Hee zegquote:
Beidequote:Op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je voor de gezelligheid of is het puur vegetatie?!
wie is John ?quote:
Mja nou ja, pubers houden zich niet zo bezig met hunkerende schachten, denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee zegDat wil ik Arthur niet aandoen!
(Die sukkel krabbelt trouwens terug)
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee hoor...Maar om nou voor elk wissewasje meteen naar de dokter te gaan...
De mannelijke versie van Anniequote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
neger
Jerbeestquote:
wel goed, kan me alleen niet motiveren voor school! deejayen en werken gaatgoed maar de rest...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jerbeest
goed, goed, ik heb niet geleerd. nouja ik heb een keer wat overgekeken...
maar heb nu wel mn mp3speler bijna wintersportproof met een hoop trance en rock & metal
en nu komt Finkers op tv
en toen was het een leuke maandag
met jou?
*LOL*quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
doen alsof je een eng gothic figuur bent
school is altijd lastig, nouja als je een tijd bezig bent danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel goed, kan me alleen niet motiveren voor school! deejayen en werken gaatgoed maar de rest...
en ik heb je 5 punten gegeven met bloody sunday bij die stomme wedstrijd! ow en kom es op msn
Jaaaa doet alsof he hierquote:
Is AFK macro'en daar wel toegestaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ff kijken of ik inmiddels m'n 51 linnen bandages al gemaakt heb
Nou ik zet hem gewoon aan en dan doe ik op de windowstoets rammen en dan staat ie dus eigenlijk tegelijkertijd te knutselen en kan ik fokkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is AFK macro'en daar wel toegestaan?Oh ja, slapen.
Sweet Dreams Wondererquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ik ga slapen!
*wacht tot ze van de schok bekomen zijn*
Truste!
owquote:
Nee ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ow
wel heel erg stofvrij enzo he?En netjes ingedeeld met keurige meubeltjes en leuke prulletjes in de kast en op de vensterbank?
Wat gebeurde er dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Remix het volgende:
BWUH het was nog geen 23:00 op mijn klok![]()
Je hebt ratjes lees ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen prulletjes in de kast of op een vensterbank. Ik heb eigenlijk helemaal geen echte prulletjes.
1 actionfigure van invader Zim.
Kortom: harrrrrtelijk dan, Ang3l.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ook nietOveral schedels en altaartjes en zo. Ratjes.
En comics natuurlijk.
Die's nog springlevend.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kortom: harrrrrtelijk dan, Ang3l.![]()
Hey en hoest met Fuzz bij de weg?
Remix via de satelliet, je weet hoe dat gaat, eurovisie, deux pois pour ... en toen mocht ik niet meerquote:
Jaaaaaa nog leuker!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen ratjes, geen huisdieren, alleen planten
Dan smelt ikquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's nog springlevend.
Niet dat we ook maar iets van elkaar aantrekken hoorWe leven langs elkaar heen. Hij hupst her en der wat rond, ik zit op de bank of achter het buro. Af en toe komt ie even in m'n tenen bijten of valt ie een plant aan en dan merk ik dat ie d'r is, maar verder ...
Soms verstopt ie zich een nacht lang in de schuur en dan ben ik weer ongerust of ie niet toevallig is wegelopen maar 's ochtends ligt ie dan weer prinsheerlijk in z'n hokkie
![]()
Eigenwijs mormel dat 't is
Hij's echt al groot hoor
Zal hem wel eens op de cam laten zien.
Wéggestuurd van de televisie??quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Remix het volgende:
[..]
Remix via de satelliet, je weet hoe dat gaat, eurovisie, deux pois pour ... en toen mocht ik niet meer![]()
Stel nou he, stel, dat ik in m'n nieuwe appartementje ieniemieniewoninkje geen plaats heb voor Fuzz he....quote:
Daaahhhaaaannnn.... kan hij in een hokje op het gras in mijn tuin en dan hoef ik niet te maaien en kan ik elke dag aaien!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel nou he, stel, dat ik in m'n nieuwe appartementje ieniemieniewoninkje geen plaats heb voor Fuzz he....
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daaahhhaaaannnn.... kan hij in een hokje op het gras in mijn tuin en dan hoef ik niet te maaien en kan ik elke dag aaien!!![]()
![]()
...dan biedt pappa jerre zich aanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel nou he, stel, dat ik in m'n nieuwe appartementje ieniemieniewoninkje geen plaats heb voor Fuzz he....
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...dan biedt pappa jerre zich aan.
Nummer 2 is vrijgegeven hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Remix het volgende:
[..]
Remix via de satelliet, je weet hoe dat gaat, eurovisie, deux pois pour ... en toen mocht ik niet meer![]()
ik hou van dieren en als ie goed opgevoed is mag ie op het gras in de achtertuin rennen!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Kan ik er op aan dat ie dan niet met Kerst 2006 in de pan ligt?!
(of eerder)
Hij is goed opgevoed omdat:quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hou van dieren en als ie goed opgevoed is mag ie op het gras in de achtertuin rennen!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is goed opgevoed omdat:
Hij vanzelf wel terug in z'n hok springt, en omdat ie zindelijk is en dus alles in 1 hoek van z'n kooi doet en nooit in de kamer
Hij is niet goed opgevoed omdat:
Hij totáál niet aanhankelijk is en het haat om geaaid te worden
O ja, en omdat ie altijd de trap op klimt in het het logeerbed springt
Mijn konijnen waren vroeger ook nooit aanhankelijk, die beten altijd in m'n vingers als ik ze wilde vangen, want die zaten in een groot hok van 2 bij 2 meter. dus dat was nog eens hels karwijquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Hij is goed opgevoed omdat:
Hij totáál niet aanhankelijk is en het haat om geaaid te worden
Ligt aan de trap of ie daar op kan klimmenquote:
Fuzz bijt niet... Fuzz trapt. En hardquote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn konijnen waren vroeger ook nooit aanhankelijk, die beten altijd in m'n vingers als ik ze wilde vangen, want die zaten in een groot hok van 2 bij 2 meter. dus dat was nog eens hels karwij![]()
Slaap lekker geitjequote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja trusten ofzo
hehe ik ga zo ook maar eens stemmenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
O ja Jerre.... bedankt voor het voorlaten maar ik ben inmiddels klaarHij's weer vrij.
(alsof we allemaal tegelijk naar de WC moeten zeg)
nou ik vind het anders zeer verdachtquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook!
(nee we gaan niet samen, voordat de roddels weer komen)
ja ik vind het verdacht dat wij tweeen nog wakker zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou ik vind het anders zeer verdacht![]()
was er zo'n dinges jarig bij de danges?quote:
Ja, Patrick van de Kameleon was jarig. Heb 6 bier op, 2 flugel en nog wat fris ..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
was er zo'n dinges jarig bij de danges?
ohja ik ben slapen
zozo jij kunt lekker lang slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, Patrick van de Kameleon was jarig. Heb 6 bier op, 2 flugel en nog wat fris ..
Ik moet om 6 uur op
felicitaties kunnen hier wel directquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef xman het volgende:
Mag ik nu m'n felicitaties posten aan Cazman..de man? Of moet ik op m'n beurt wachten?
Uit de weg Stroekie!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
felicitaties kunnen hier wel direct
maar voor het uitdelen van verjaardagskussen zullen we wel in de rij moeten gaan staan![]()
Pakt DennisMoore xbox/ps2 of weet ik wel digi speelgoed af, anders zit hij weer tot diep in de nacht te gamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... bedtijd alweer.
Ik merk dat het kouder wordt.
Als jij goed bent in papieren ordenen en een structureel plan de campagne op te zetten voor een verhuizing....quote:
Ik speel nog heel oldskool op de gewone pc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Stroekie het volgende:
Pakt DennisMoore xbox/ps2 of weet ik wel digi speelgoed af, anders zit hij weer tot diep in de nacht te gamen
Sweet Dreams![]()
heb je de verhuizing bij de KPN al gemeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zoooveel te doen, maar ik weet NIET waar ik moet beginnenOf verder moet
gnight!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... bedtijd alweer.
Ik merk dat het kouder wordt.
Kwestie van klokthermostaat programmeren dat ie niet om 23:30 ermee ophoudt de CV opdracht te geven de boel op 20 graden te houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
gnight!
en oja:
ver·war·ming (de ~ (v.), ~en)
1 het verwarmen
2 installatie voor het verwarmen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je de verhuizing bij de KPN al gemeld?
Ehh...ik weet hoe je een verhuisdoos uit de ene woning naar de andere woning krijgt en hoe je kunt voordringen..blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij goed bent in papieren ordenen en een structureel plan de campagne op te zetten voor een verhuizing....![]()
En ik maar denken dat ik lui wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van klokthermostaat programmeren dat ie niet om 23:30 ermee ophoudt de CV opdracht te geven de boel op 20 graden te houden..
Voordringen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ehh...ik weet hoe je een verhuisdoos uit de ene woning naar de andere woning krijgt en hoe je kunt voordringen..blijkbaar.![]()
We kunnen natuurlijk nog altijd met z'n allen een Waxxer-verhuis-meet houden!![]()
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#eenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voordringen?![]()
Nou, dat pakken enzo gaat wel, het is meer de tijd vindenen al die adreswijzigingen, inspecties van de woningstichting enz, de hele papieren rompslomp er omheen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#een
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#een
Doegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Mja....
Maar nu ga ik maar eens slapen... dan....
Trusten!![]()
trusse, en verhuis-zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Mja....
Maar nu ga ik maar eens slapen... dan....
Trusten!![]()
Doegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga lekker slapenfijne nacht overblijvers
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doeg![]()
Welke overblijvers zijn er nog?
Behalve BB dan![]()
vermoeiendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, op Peter kan ik altijd rekenen
Hoe was het zwemmen?![]()
Wat voor zwembroekie heb je? Strakke shorts, slappe shorts of gewoon een speedo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
vermoeiend
ben nù nog moe
of ligt dat aan wat anders
slappe shortsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat voor zwembroekie heb je? Strakke shorts, slappe shorts of gewoon een speedo?
Ik was een keer te moe voor....., de activiteiten gingen steeds langzamer en op een gegeven moment sliepen we tegen elkaar aan. We 'begonnen' om 3:30 uur, dus dat kan een verklaring zijn![]()
Je bent nog jong, wacht maar tot je mijn leeftijd hebt, dan val je tijdens de daad ook in slaapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
slappe shorts
hehe
wij uuhm
geen uitspraken doet![]()
we hadden 4 dagen iig
*pakt nek vast*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
slappe shorts
hehe
wij uuhm
geen uitspraken doet![]()
we hadden 4 dagen iig
Skinny?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef Cairon het volgende:
and here's a hot skinny guy to celebrate it
[afbeelding]
of gewoon http://i5.photobucket.com/albums/y199/falanacana/aarondiaz03.jpg
Hallo *kwijl*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef Cairon het volgende:
and here's a hot skinny guy to celebrate it
[afbeelding]
of gewoon http://i5.photobucket.com/albums/y199/falanacana/aarondiaz03.jpg
plakken die band danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
#.. Een tulp al in een vaasje,
een wipje in het hooi.
Bazinnetje boven baasje,
wat is het leven mooi! ..#
Zo ook goeiemorgen voor jouquote:
Hij kreeg idd van iemand (volgens mij G_E) 2 punten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
fijn, dan hoeft het niet weer 2 uur te duren tussen reactie's
CDP hoe zit dat nou met die ajuu, het lijkt wel of we daar niet van afkomen
hoe komt het nou dat die toch weer 2 punten heeft, want als ik tot 3 lijsten voor mijn lijst terug kijk, blijft hij op die 2 punten, dan is ie er na mijn -2 er toch uit, of heeft er ergens iemand hem toch nog 2 + punten gegeven?
Oh nee, maar ik neem wel aan dat als de andere 2 users er niet zijn er gewoon snel een beslissing moet worden genomen om het spelverloop lekker te laten doorgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ook goeiemorgen voor jou
En je kon dus weer in alle vroegte vanochtend weer met het tournament aan de slag
moeten we hier nog een directievergadering aan gaan besteden vanavond ?
of voeg je gewoon de regel toe, in alle gevallen waarin de regels niet voorzien geld het oordeel van CDP ?
Ja, morgen word ook goed opletten met de nominaties.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat zal wel toenemen in de hitte van de strijd
Doe je bestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, en weer extra punten he, vandaag maar eens campagne voeren dan
Och ik had mn vertrek eigenlijk dagen geleden al verwachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
en jij moet er helemaal hard aan trekken joh
waarom ben je dit tournament dan uberhaubt begonnen als je eigenlijk wist er snel uit te liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Och ik had mn vertrek eigenlijk dagen geleden al verwacht
Ik weiger ook om campagne te voeren..ze geven me zo maar punten of niet
Omdat ik het tournament niet ben begonnen om mijn eigen populariteit eens te testenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom ben je dit tournament dan uberhaubt begonnen als je eigenlijk wist er snel uit te liggen
wie bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik het tournament niet ben begonnen om mijn eigen populariteit eens te testen
Het leek me een leuk spelletje wat leuke resultaten kon opleveren..en het feit dat een aantal posters nu weer wat vaker posten is al![]()
Die campagne van je is toch niet nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, en weer extra punten he, vandaag maar eens campagne voeren dan
Luqas, Jerruh oa zijn nu opeens weer aan het postenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie bedoel je daarmee?
en wordt de winaar dan Fok Homo van het jaar of zo?
Luqas poste al vakerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Luqas, Jerruh oa zijn nu opeens weer aan het postenOf het door het tournament komt durf ik niet te zeggen, maar het topic leeft wel weer iets meer op.
En die titel wil ik nog niet afgeven
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allen ten zame trouwens
Ik heb pijn in mijn duim.Na dat ik een 86 kilo zware printer heb verplaatst met een collega.....Dat ding is toch echt niet op mijn duim terecht gekomen dus ik snap er niks van.
Vanaaf moet Ramon er maar een kusje op geven, sinds mijn moeder toch echt te ver daarvoor woont.
quote:
Jahoor..ik zit wel weer ff vol.quote:
wie geht's?quote:
Ow wel redelijk hoorquote:
Ik ga mijn strategie nog niet helemaal onthullen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow Stroekie mag ik nóg iets van je verwachten dan ?![]()
Tja...lijkt me dan ook weinig nut hebben verder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor..ik zit wel weer ff vol.
Zodirect ff aan mn CV enzo beginnen..
en volgens mn begeleider moet k vandaag langs de IB-Groep.. maar ik krijg sowieso geen StuFi tot september dus dat heb weinig nut
Maw hij is nog hard bezig zijn zweepjes bij elkaar te zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga mijn strategie nog niet helemaal onthullen hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ow wel redelijk hoor
Mag vandaag weer mn vereniging opzoeken
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:36 schreef Waxxer het volgende:
Neeeeee CDP alárm in het tournament, alárm in het tournament!!!!
Hai
Heeeeeeeeuujjjj Jerruhhhh!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
heey wax! alles goed zwolse skone?.
goed goed goed manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeuujjjj Jerruhhhh!!!![]()
Ja, nou ja, eh, chaosMaaarrrr bovenal goed!
Jazeker, po-si-tief: hetgaat
goed!!!!!
Hoe flext het in Endhoven dan?!![]()
quote:De Amsterdamse homobar Montmarte krijgt een eigen wekelijkse realitysoap op televisie. Dat meldt de website Gay.nl. Het is nog niet duidelijk of de soap te zien zal zijn op een landelijke tv-zender of op een aantal regionale zenders.
De producenten van het programma mikken volgens de website 'natuurlijk' op de aanwezigheid van bekende stamgasten als Paul de Leeuw en Gerard Joling. De deal zou vanavond in het restaurant van Joop Braakhekke bezegeld worden. Shownieuws besteedt vanavond aandacht aan de realitysoap van Montmarte.
want?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wax..ik heb t gefixed.
Vanavond even met Stroekie en XMN8R overleggen of we Cairon's stemmen vanaf nu niet meer mee tellen.
bereid je voor op de klapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben nu toch echt eventjes ANTM kijken
Beetje "toevallig" dat hij eerst dagen loopt af te geven op het spelletje, dan opeens gaat stemmen en er opeens hele lijstjes niet meer kloppen en punten zijn omgegooidquote:
Mrs J in Cheerleader outfitquote:
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beetje "toevallig" dat hij eerst dagen loopt af te geven op het spelletje, dan opeens gaat stemmen en er opeens hele lijstjes niet meer kloppen en punten zijn omgegooid
Ik overleg even voor de zekerheid vanavond .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?
naja, ik ga naar schooljeej
![]()
meer dat mensen plus en minpunten kregen omdat cairon stemmen gaf, voor de rest was alles wel okay.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?
naja, ik ga naar schooljeej
![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal. Vanavond gesprek over mijn stage en dan krijg ik ook het contract!!!
Oja, ik moest nog stemmen geloof ik![]()
hij stond op het beginlijstje, mag ie ook gewoon stemmen, maar andere score's aanpassen is dan weer niet te accepteren..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
meer dat mensen plus en minpunten kregen omdat cairon stemmen gaf, voor de rest was alles wel okay.
schoolze>
.
Hey Jerruh!! Alles goed hoor, maarre...wie is dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Jerruh het volgende:
robbert!. alles okay!?
.
[afbeelding]
wroaaaaaah!!!!!
rebecca van ANTM!! die tijdens de uitzending knoerthard flauw vielquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hey Jerruh!! Alles goed hoor, maarre...wie is dat?![]()
nog niks... zo naar de dokter..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Waxxer het volgende:
Wat doen julliiiiiieeee......?
NOUHOOUHOOUUquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rebecca van ANTM!! die tijdens de uitzending knoerthard flauw viel.
quote:
Ja, doe dat maar eens voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Jerruh het volgende:
america's next top model.
en omdat telkens te typen...
ik dacht dat je wel zover was met kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NOUHOOUHOOUU
Spoiler![]()
*speelt de janknicht*
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
Ik háát dokters.Maar gelukkig hoef ik er eigenlijk nooit naartoe.
Nou ja...
volgens mij nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]Iets ergs?
Nou ja, is ook prive
Ik háát dokters.Maar gelukkig hoef ik er eigenlijk nooit naartoe.
Nou ja...
Maar de geur in zo'n praktijk, zo'n wachtkamer met mensen.... bah....
america's next top modelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar eens voor mij![]()
élke, élke keer!
![]()
Ja man, je gaat naar de dokter en dan moet je het uitleggen en dan moet je het laten zien en dan zegt hij: "Mja.... mja..... tja.... tja..." en dan een briefje mee of electronisch zodat het direct richting apotheek gaat en dan hoppaaaa zou het verholpen moeten kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij nietheb soort van ecseem of hoe je het ook schrijft enzo en dat is rete irritant! maarrrrr dat komt goed
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
laat dit genoeg zijn!.
En nachtrust.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kost de dokter juist geld, zeg maar
Tsjirp! Tsjirp!quote:Hahai!Uit je vogelhuisje gekropen?
Het isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben even pasfoto's maken en OV ophalen
Ja, vooral nachtrustquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En nachtrust..
[..]
Tsjirp! Tsjirp!.
Ik pauzeer steeds omdat ik constant word gebeldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel zover was met kijken.
Nee hoor zo strng ben ik helemaal niet voor TheaterMaMaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maw hij is nog hard bezig zijn zweepjes bij elkaar te zoeken.Geen idee waar het over gaat, maar in dit topic kan niks on-topic blijven natuurlijk.
er zit alleen wat bier opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is(haai) 17 januari, Blubberzwijn.
Is je afhaalbericht ondertussen niet vergeeld?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, vooral nachtrust![]()
En ik wilde je toch bijna een wormpje aanbieden zeg...
Ga eens door met tsjirpen??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
er zit alleen wat bier opmaar tis nog te lezen..
Mjaaaaaaaa..... het mag nog wel wat minder geforceerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Tsjirp! Tsjirp! *rondfladder* Tsjirp!
zoiets?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |