quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:36 schreef Waxxer het volgende:
Neeeeee CDP alįrm in het tournament, alįrm in het tournament!!!!
Hai
Heeeeeeeeuujjjj Jerruhhhh!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
heey wax! alles goed zwolse skone?.
goed goed goed manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeuujjjj Jerruhhhh!!!![]()
Ja, nou ja, eh, chaosMaaarrrr bovenal goed!
Jazeker, po-si-tief: hetgaat
goed!!!!!
Hoe flext het in Endhoven dan?!![]()
quote:De Amsterdamse homobar Montmarte krijgt een eigen wekelijkse realitysoap op televisie. Dat meldt de website Gay.nl. Het is nog niet duidelijk of de soap te zien zal zijn op een landelijke tv-zender of op een aantal regionale zenders.
De producenten van het programma mikken volgens de website 'natuurlijk' op de aanwezigheid van bekende stamgasten als Paul de Leeuw en Gerard Joling. De deal zou vanavond in het restaurant van Joop Braakhekke bezegeld worden. Shownieuws besteedt vanavond aandacht aan de realitysoap van Montmarte.
want?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wax..ik heb t gefixed.
Vanavond even met Stroekie en XMN8R overleggen of we Cairon's stemmen vanaf nu niet meer mee tellen.
bereid je voor op de klapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben nu toch echt eventjes ANTM kijken
Beetje "toevallig" dat hij eerst dagen loopt af te geven op het spelletje, dan opeens gaat stemmen en er opeens hele lijstjes niet meer kloppen en punten zijn omgegooidquote:
Mrs J in Cheerleader outfitquote:
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beetje "toevallig" dat hij eerst dagen loopt af te geven op het spelletje, dan opeens gaat stemmen en er opeens hele lijstjes niet meer kloppen en punten zijn omgegooid
Ik overleg even voor de zekerheid vanavond .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?
naja, ik ga naar schooljeej
![]()
meer dat mensen plus en minpunten kregen omdat cairon stemmen gaf, voor de rest was alles wel okay.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?
naja, ik ga naar schooljeej
![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal. Vanavond gesprek over mijn stage en dan krijg ik ook het contract!!!
Oja, ik moest nog stemmen geloof ik![]()
hij stond op het beginlijstje, mag ie ook gewoon stemmen, maar andere score's aanpassen is dan weer niet te accepteren..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
meer dat mensen plus en minpunten kregen omdat cairon stemmen gaf, voor de rest was alles wel okay.
schoolze>
.
Hey Jerruh!! Alles goed hoor, maarre...wie is dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Jerruh het volgende:
robbert!. alles okay!?
.
[afbeelding]
wroaaaaaah!!!!!
rebecca van ANTM!! die tijdens de uitzending knoerthard flauw vielquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hey Jerruh!! Alles goed hoor, maarre...wie is dat?![]()
nog niks... zo naar de dokter..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Waxxer het volgende:
Wat doen julliiiiiieeee......?
NOUHOOUHOOUUquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rebecca van ANTM!! die tijdens de uitzending knoerthard flauw viel.
quote:
Ja, doe dat maar eens voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Jerruh het volgende:
america's next top model.
en omdat telkens te typen...
ik dacht dat je wel zover was met kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NOUHOOUHOOUU
Spoiler![]()
*speelt de janknicht*
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
Ik hįįt dokters.Maar gelukkig hoef ik er eigenlijk nooit naartoe.
Nou ja...
volgens mij nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]Iets ergs?
Nou ja, is ook prive
Ik hįįt dokters.Maar gelukkig hoef ik er eigenlijk nooit naartoe.
Nou ja...
Maar de geur in zo'n praktijk, zo'n wachtkamer met mensen.... bah....
america's next top modelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar eens voor mij![]()
élke, élke keer!
![]()
Ja man, je gaat naar de dokter en dan moet je het uitleggen en dan moet je het laten zien en dan zegt hij: "Mja.... mja..... tja.... tja..." en dan een briefje mee of electronisch zodat het direct richting apotheek gaat en dan hoppaaaa zou het verholpen moeten kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij nietheb soort van ecseem of hoe je het ook schrijft enzo en dat is rete irritant! maarrrrr dat komt goed
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
america's next top model
laat dit genoeg zijn!.
En nachtrust.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kost de dokter juist geld, zeg maar
Tsjirp! Tsjirp!quote:Hahai!Uit je vogelhuisje gekropen?
Het isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben even pasfoto's maken en OV ophalen
Ja, vooral nachtrustquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En nachtrust..
[..]
Tsjirp! Tsjirp!.
Ik pauzeer steeds omdat ik constant word gebeldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel zover was met kijken.
Nee hoor zo strng ben ik helemaal niet voor TheaterMaMaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maw hij is nog hard bezig zijn zweepjes bij elkaar te zoeken.Geen idee waar het over gaat, maar in dit topic kan niks on-topic blijven natuurlijk.
er zit alleen wat bier opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is(haai) 17 januari, Blubberzwijn.
Is je afhaalbericht ondertussen niet vergeeld?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, vooral nachtrust![]()
En ik wilde je toch bijna een wormpje aanbieden zeg...
Ga eens door met tsjirpen??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
er zit alleen wat bier opmaar tis nog te lezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |