quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:36 schreef Waxxer het volgende:
Neeeeee CDP alárm in het tournament, alárm in het tournament!!!!
Hai
Heeeeeeeeuujjjj Jerruhhhh!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
heey wax! alles goed zwolse skone?.
goed goed goed manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeuujjjj Jerruhhhh!!!![]()
Ja, nou ja, eh, chaosMaaarrrr bovenal goed!
Jazeker, po-si-tief: hetgaat
goed!!!!!
Hoe flext het in Endhoven dan?!![]()
quote:De Amsterdamse homobar Montmarte krijgt een eigen wekelijkse realitysoap op televisie. Dat meldt de website Gay.nl. Het is nog niet duidelijk of de soap te zien zal zijn op een landelijke tv-zender of op een aantal regionale zenders.
De producenten van het programma mikken volgens de website 'natuurlijk' op de aanwezigheid van bekende stamgasten als Paul de Leeuw en Gerard Joling. De deal zou vanavond in het restaurant van Joop Braakhekke bezegeld worden. Shownieuws besteedt vanavond aandacht aan de realitysoap van Montmarte.
want?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wax..ik heb t gefixed.
Vanavond even met Stroekie en XMN8R overleggen of we Cairon's stemmen vanaf nu niet meer mee tellen.
bereid je voor op de klapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben nu toch echt eventjes ANTM kijken
Beetje "toevallig" dat hij eerst dagen loopt af te geven op het spelletje, dan opeens gaat stemmen en er opeens hele lijstjes niet meer kloppen en punten zijn omgegooidquote:
Mrs J in Cheerleader outfitquote:
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beetje "toevallig" dat hij eerst dagen loopt af te geven op het spelletje, dan opeens gaat stemmen en er opeens hele lijstjes niet meer kloppen en punten zijn omgegooid
Ik overleg even voor de zekerheid vanavond .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?
naja, ik ga naar schooljeej
![]()
meer dat mensen plus en minpunten kregen omdat cairon stemmen gaf, voor de rest was alles wel okay.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, als ie punten gaat omdraaien.. expres.. is het toch gewoon valsspelen?
naja, ik ga naar schooljeej
![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal. Vanavond gesprek over mijn stage en dan krijg ik ook het contract!!!
Oja, ik moest nog stemmen geloof ik![]()
hij stond op het beginlijstje, mag ie ook gewoon stemmen, maar andere score's aanpassen is dan weer niet te accepteren..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
meer dat mensen plus en minpunten kregen omdat cairon stemmen gaf, voor de rest was alles wel okay.
schoolze>
.
Hey Jerruh!! Alles goed hoor, maarre...wie is dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Jerruh het volgende:
robbert!. alles okay!?
.
[afbeelding]
wroaaaaaah!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |