Skinny?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef Cairon het volgende:
and here's a hot skinny guy to celebrate it
[afbeelding]
of gewoon http://i5.photobucket.com/albums/y199/falanacana/aarondiaz03.jpg
Hallo *kwijl*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef Cairon het volgende:
and here's a hot skinny guy to celebrate it
[afbeelding]
of gewoon http://i5.photobucket.com/albums/y199/falanacana/aarondiaz03.jpg
plakken die band danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
#.. Een tulp al in een vaasje,
een wipje in het hooi.
Bazinnetje boven baasje,
wat is het leven mooi! ..#
Zo ook goeiemorgen voor jouquote:
Hij kreeg idd van iemand (volgens mij G_E) 2 punten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
fijn, dan hoeft het niet weer 2 uur te duren tussen reactie's
CDP hoe zit dat nou met die ajuu, het lijkt wel of we daar niet van afkomen
hoe komt het nou dat die toch weer 2 punten heeft, want als ik tot 3 lijsten voor mijn lijst terug kijk, blijft hij op die 2 punten, dan is ie er na mijn -2 er toch uit, of heeft er ergens iemand hem toch nog 2 + punten gegeven?
Oh nee, maar ik neem wel aan dat als de andere 2 users er niet zijn er gewoon snel een beslissing moet worden genomen om het spelverloop lekker te laten doorgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ook goeiemorgen voor jou
En je kon dus weer in alle vroegte vanochtend weer met het tournament aan de slag
moeten we hier nog een directievergadering aan gaan besteden vanavond ?
of voeg je gewoon de regel toe, in alle gevallen waarin de regels niet voorzien geld het oordeel van CDP ?
Ja, morgen word ook goed opletten met de nominaties.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat zal wel toenemen in de hitte van de strijd
Doe je bestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, en weer extra punten he, vandaag maar eens campagne voeren dan
Och ik had mn vertrek eigenlijk dagen geleden al verwachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
en jij moet er helemaal hard aan trekken joh
waarom ben je dit tournament dan uberhaubt begonnen als je eigenlijk wist er snel uit te liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Och ik had mn vertrek eigenlijk dagen geleden al verwacht
Ik weiger ook om campagne te voeren..ze geven me zo maar punten of niet
Omdat ik het tournament niet ben begonnen om mijn eigen populariteit eens te testenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom ben je dit tournament dan uberhaubt begonnen als je eigenlijk wist er snel uit te liggen
wie bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik het tournament niet ben begonnen om mijn eigen populariteit eens te testen
Het leek me een leuk spelletje wat leuke resultaten kon opleveren..en het feit dat een aantal posters nu weer wat vaker posten is al![]()
Die campagne van je is toch niet nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, en weer extra punten he, vandaag maar eens campagne voeren dan
Luqas, Jerruh oa zijn nu opeens weer aan het postenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie bedoel je daarmee?
en wordt de winaar dan Fok Homo van het jaar of zo?
Luqas poste al vakerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Luqas, Jerruh oa zijn nu opeens weer aan het postenOf het door het tournament komt durf ik niet te zeggen, maar het topic leeft wel weer iets meer op.
En die titel wil ik nog niet afgeven
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allen ten zame trouwens
Ik heb pijn in mijn duim.Na dat ik een 86 kilo zware printer heb verplaatst met een collega.....Dat ding is toch echt niet op mijn duim terecht gekomen dus ik snap er niks van.
Vanaaf moet Ramon er maar een kusje op geven, sinds mijn moeder toch echt te ver daarvoor woont.
quote:
Jahoor..ik zit wel weer ff vol.quote:
wie geht's?quote:
Ow wel redelijk hoorquote:
Ik ga mijn strategie nog niet helemaal onthullen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow Stroekie mag ik nóg iets van je verwachten dan ?![]()
Tja...lijkt me dan ook weinig nut hebben verder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor..ik zit wel weer ff vol.
Zodirect ff aan mn CV enzo beginnen..
en volgens mn begeleider moet k vandaag langs de IB-Groep.. maar ik krijg sowieso geen StuFi tot september dus dat heb weinig nut
Maw hij is nog hard bezig zijn zweepjes bij elkaar te zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga mijn strategie nog niet helemaal onthullen hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ow wel redelijk hoor
Mag vandaag weer mn vereniging opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |