Hey Cybart!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
mooi weer spelen is niet langer aan ons besteed...
waarom aardig doen tegen mensen die je dat niet vind
dat is tijd verspilling
Ja ja, goh lekker voor mijn zelfvertrouwen dat!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Waxxer het volgende:
Oké, test (jajajaja onzekerheid he, dé bevestigingshoer!)
Ik heb het over mezelf hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ja, goh lekker voor mijn zelfvertrouwen dat!
nou 't was net of je het topic moest testen of hij wel werkte omdat ik hem gemaakt hebquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf hoor
Ow, ja, nee, dat wil niet zeggen dat ik tegen iedereen aardig doe om aardig te worden gevonden hoor
En daarbij is er maar één hier die eens iets geflikt heeft waardoor ik de persoon in kwestie eh, "niet mag". Dus vrees niet
Waxxiepaxxiequote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Waxxer het volgende:
Oké, test (jajajaja onzekerheid he, dé bevestigingshoer!)
[..]
Hey Cybart!![]()
H... hoe gaat het?
Ik vind jou anders nog steeds aardig hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Cybart het volgende:
alsof je daar 1 minuut om zou treuren
maar ik zal je in spanning houden
Ooooooohhh neeeee johquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou 't was net of je het topic moest testen of hij wel werkte omdat ik hem gemaakt heb![]()
Oooooh nou dan is het goed hoor en zit je enter toets vast?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooohhh neeeee johik was een dubbele punt vergeten
Gewoon een dubbele punt vergeten
Het ligt allemaal aan mijsorry dat ik je op deze monkey monday zo gekwetst heb
Dat was echt niet de bedoeling
*geitjes drie maanden lang gratis verzorg*
ik jou ookquote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik vind jou anders nog steeds aardig hoor.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Cairon het volgende:
[...]
Tiffany en Rebecca zijn GEEN Banglesquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Tiffany en Rebecca zijn mijn favorieten.
Is ie dan opgelost?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje gaat morgenochtend om 6:15 douchen en is dan rond 7:45 klaar...
Haiquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
Waxxiepaxxie
op zich gaat ie wel goed...
al schiet tegelijk mn cd's kopieren en op mn mp3 speler laden, leren, de slimste kijken en fokken niet echt samen
maar ik kan jullie niet missen he
quote:
*kuch* Homo.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje gaat morgenochtend om 6:15 douchen en is dan rond 7:45 klaar...
rebecca, Lluvy en naimaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Tiffany en Rebecca zijn mijn favorieten.
Nee, van al dat gesnik kreeg ik de hikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oooooh nou dan is het goed hoor en zit je enter toets vast?
Dat heet alchoholquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, van al dat gesnik kreeg ik de hiken dan wordt de orientatie wat moeilijk
The Bangles!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Cairon het volgende:
Susanna Hoffs - vocals / guitar
Debbi Peterson - vocals / drums / guitar
Vicki Peterson - vocals / lead guitar
Michael Steele - vocals / bass
Was het maar waar. Ik moet eigenlijk om zeven uur, maar ik ga dus ECHT niet om zes uur opstaan zodat ik voor hem kanquote:
Oh dan ben je daar overgevoelig voorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan gaat er even een briefje naar Unilever met de vraag wat ze in hun Dubbeldrank stoppen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef Cairon het volgende:
ik heb alle cd's van de Bangles
Vond John het lekker?quote:
*zucht*quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
stroekieje geeft me 5 minpunten omdat ik "hoer de l'amour" speel ofzo, maar lees de laatste pagina van het vorige topic terug en iedereen ziet dat jij en vandittusvandattus elkaar ophitsen tot en met !
all I do is push you a litllezodat er weer een klef stelletje ontstaat
verhaaltjes over Arthur lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik moet eigenlijk om zeven uur, maar ik ga dus ECHT niet om zes uur opstaan zodat ik voor hem kanWat doet ie daar eigenlijk??
Ik zal wel even naar mijn huisarts gaan dan met de mededeling dat ik denk dat ik overgevoelig ben voor dubbeldrankquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh dan ben je daar overgevoelig voor![]()
Kahlen en Brittany.quote:
Oh jee en kan wordt dat vast weer zo'n suggestieve TT van de HOMO HITFIST zekerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LET OP:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1 sluit om 23.00
Dit om ervoor te zorgen dat we straks kunnen beginnen met een vers topic incl duidelijkere OP en tussenstand.
Wil je nog stemmen voor vandaag doe dit dan AUB voor 23.00 zodat we om 00.00 niet nog een nieuwe tussenstand het topic in hoeven te knallen
Wat een lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zal wel even naar mijn huisarts gaan dan met de mededeling dat ik denk dat ik overgevoelig ben voor dubbeldrankGelukkig heeft hij altijd een luisterend oor
je moest es weten wat er nog gaat gebeuren emt tiffanyquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef LuQas het volgende:
O, ik zie dat het al lang bekend is wie er heeft gewonnen, het is in de VS al eerder uitgezonden. Nu vind ik er al een stuk minder aan.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
ik heb ook bijna alle Cd's van The Army of Lovers (ik mis er 1 geloof ik)
Ja we kunnen hier tegenwoordig ook niks meer geheim houdenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb gewoon het sjanzen in m'n genen :-/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |