terug vind post dacht ikquote:
Ik wil nog steeds antwoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga naar school en dan doe ik dingen enzo.En in het weekend doe ik ook dingen en ik maak huiswerk enzo,
.
Wat doe jij eigenlijk?
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Iedere keer doe ik iets wel of niet, waar ik dan wel of niet iets over zeg, wat dan weer niet goed valt, waar mn ouders dan met mij of elkaar gaan ruzien... Geen dag zonder
Ouderlijke bijdrage van mn pa kan ik dan denk ik wel schudden, mn moeder wil wel steunen maar die zit zelf ook ff wat minder lekker...
Studie afmaken is het andere probleem... dat gaat dus niet echt lekker meer...
Topic Volg Postquote:
Ik voel me niet geroepen verantwoording aan je af te leggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds antwoord. +)
Dan moet je niet zomaar schreeuwen dat ik niks doe en gewoon je bek houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voel me niet geroepen verantwoording aan je af te leggen.
Tergend verliefd persoontje?quote:
Tijd om dingen op een rij te zetten dus... ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
Iedere keer doe ik iets wel of niet, waar ik dan wel of niet iets over zeg, wat dan weer niet goed valt, waar mn ouders dan met mij of elkaar gaan ruzien... Geen dag zonder
Ouderlijke bijdrage van mn pa kan ik dan denk ik wel schudden, mn moeder wil wel steunen maar die zit zelf ook ff wat minder lekker...
Studie afmaken is het andere probleem... dat gaat dus niet echt lekker meer...
Neeeeeeee, niet NOG een klef stelletje!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
all I do is push you a litllezodat er weer een klef stelletje ontstaat
Ging ook niet over Vanitasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
stroekieje geeft me 5 minpunten omdat ik "hoer de l'amour" speel ofzo, maar lees de laatste pagina van het vorige topic terug en iedereen ziet dat jij en vandittusvandattus elkaar ophitsen tot en met !
Zeg en ik ben allus behalve klef jaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet NOG een klef stelletje!!!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ging ook niet over Vanitas![]()
maar kom d'r straks maar eens op terug als ik thuis ben![]()
@ Vanitas, ze vinden ons een klef stelletjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
stroekieje geeft me 5 minpunten omdat ik "hoer de l'amour" speel ofzo, maar lees de laatste pagina van het vorige topic terug en iedereen ziet dat jij en vandittusvandattus elkaar ophitsen tot en met !
Wel een stelletje dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Vanitas, ze vinden ons een klef stelletje
maar dat is helemaal niet waar
we zijn helemaal niet klef![]()
Laat ik maar eens naar huis toe gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kreeg dus 5 minpunten omdat je van mama tapas kreeg
waren we maar klef ! zo klef zijn we niet hoor...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet NOG een klef stelletje!!!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat ik maar eens naar huis toe gaan
want vrees dat ik nog wel een en ander moet gaan uitleggen![]()
is blij met deze bliksemafleider en sluipt stilletjes het topic uit om naar huis toe te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef creno het volgende:
[..]
waren we maar klef ! zo klef zijn we niet hoor...
Wie zegt dat ik op jou doelde?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef creno het volgende:
[..]
waren we maar klef ! zo klef zijn we niet hoor...
Denk wel dat ik vanavond wat langer mag opblijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]![]()
maar tegen de tijd dat je thuis bent ben ik weg vrees ik, maar na een uur of tien ben ik er
misschien dat op mezelf wonen en baantje een impuls geeft voor meer motivatie...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tijd om dingen op een rij te zetten dus... ofzo.
Optie: jaar stoppen met studie, en een jaar fulltime werken.
Maarja, lastig om daarna weer te beginnen ook.
Dan kan ook t sletten beginnenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
[..]
misschien dat op mezelf wonen en baantje een impuls geeft voor meer motivatie...
oooooowquote:
mwaahhhh zo zou ik het niet willen brengenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan kan ook t sletten beginnen
Maar je bedoelde t welquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef davidov het volgende:
[..]
mwaahhhh zo zou ik het niet willen brengen
o is DAT wat ik verkeerd doe!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
o is DAT wat ik verkeerd doe!
Ik richt me nu al op sletten...... moet eerst een appartement vinden natuurlijk
(vanmorgen weer op 2 gereageerd)
nee dat bedoelde ik niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar je bedoelde t wel
Al slachtoffers op t oog ?
dingen doen, dat is ook belangrijk, vind ik echtquote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga naar school en dan doe ik dingen enzo.En in het weekend doe ik ook dingen en ik maak huiswerk enzo,
.
Wat doe jij eigenlijk?
Goede ontwijkingquote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef davidov het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet!
Het is slechts 1 van de vele voordelen...
maar het is geen hoofddoel.
Ja dat zeg ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dingen doen, dat is ook belangrijk, vind ik echt
als de jongens vragen waarom ik tegenwoordig niet meer open ben overdag
zeg ik omdat ik ook dingen voor mezelf wil doen
wat voor dingen?
nou gewoon díngen
geen ontwijking, serieus atwoordquote:
Kunnen wij homo's eindelijk ook bij hem op bezoek.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kunnen wij homo's eindelijk ook bij hem op bezoek.
Er is al een wachtrij?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kunnen wij homo's eindelijk ook bij hem op bezoek.
Hoevaak eet jij wel niet Febovoer per week?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje gaat niet naar de FEBO
2 appartementen, niet 2 slettenquote:
kijk maar uit, dat is niet gezondquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoevaak eet jij wel niet Febovoer per week?![]()
![]()
Ja ik was geschokt dat je nog niets had!quote:
1xquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoevaak eet jij wel niet Febovoer per week?![]()
![]()
Ik eet het ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk maar uit, dat is niet gezond
wordt je dik van en je krijgt er puistjes van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |