Mocht je nog een speciale dag willen hebben, dan stel ik voor: Freaky Fridayquote:
Mooi. Dan we'k dat ok weer. Mag ik oe bedank'n veur d'n uutleg?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
dat noemen wij gehaktdag in het oosten![]()
Ho ik moet even een woordenboek hebben straksquote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi. Dan we'k dat ok weer. Mag ik oe bedank'n veur d'n uutleg?
Ik heb de H gebruikt.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeg meneer de spellijder![]()
Die lijst he, is dat nu niet net een lijst van groenlinks vol met onbekende jostiband leden?
Volgens mij komt meer dan de helft hier al niet meer
Maakt mij verder niet uit, maar als je het een beetje eerlijk wil doen, dan speel je zoiets natuurlijk met huidige Posters ofzo
Ik zat te denken aan Friday Frenzyquote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mocht je nog een speciale dag willen hebben, dan stel ik voor: Freaky Friday
Hoe origineel![]()
Ok, iets origineler dan: Steamy Saturday![]()
![]()
Dat bestaat vast welquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ho ik moet even een woordenboek hebben straks
Drenths - Nederlandsch
Drenths - Overijssels
Zolang Steamy Saturday maar wel blijftquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Friday Frenzy
Zo'n steamy Albert Heijn-maaltijd?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zolang Steamy Saturday maar wel blijft
Over steamy gesproken: ANT![]()
Ja ze praten er vast wel Nederlandsquote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bestaat vast wel
Moar ze kunt oe vast verstoan doar, moak oe niet drukke!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
"Goedenavond mensen", vanuit m'n eigen stekkie
ja en uitgerekend ik kreeg twee minpunten omdat ik er nooit benquote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeg meneer de spellijder![]()
Die lijst he, is dat nu niet net een lijst van groenlinks vol met onbekende jostiband leden?
Volgens mij komt meer dan de helft hier al niet meer
Maakt mij verder niet uit, maar als je het een beetje eerlijk wil doen, dan speel je zoiets natuurlijk met huidige Posters ofzo
*articuleert*quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ze praten er vast wel Nederlands
Ruben Nicolai?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Cairon het volgende:
kei lekker ding bij je zal het maar hebben... maar hij heeft geen oogbollen
En is lief enzo en zo ver weg en vast heteroquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
nee, want die heeft wel oogbollen.
Hoop het voor hemquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Cairon het volgende:
die jongen die blind is is ook vast hetero
LET OP DIT IS PAS WOENSDAG!quote:Wicked Wednesday:
Vanaf Woensdag 18 januari 00.00 tot donderdag 19 januari 00.00 is het Wicked Wednesday.
Dit betekent dat je de volgende punten mag weggeven:
1x 3 pluspunten (+ + +)
1x 2 pluspunten (+ +)
1x 4 minpunten (- - - -)
Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven.
Diegene die om 00.00 de meeste nominaties heeft zal alsnog het spel verlaten.
Op donderdag mag je weer gewoon 1x 2 pluspunten en 2x 2 minpunten uitdelen
Ziet ie iig niet hoe lelijk jij bentquote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef Cairon het volgende:
mijn god, en blind en homo!
zelfs niet in collectieve zelfmoord?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
heb over het algemeen nergens meer zin in
nou, je ontmaagding op een presenteerblaadjequote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef Cairon het volgende:
maar stiekem best wel cute.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs niet in collectieve zelfmoord?
![]()
jammer dat moppentoppers al jaren niet meer op tv komt....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Cairon het volgende:
Nee Cybart, ik ben niet net als jou, ik aas niet op de zwakkeren in deze maatschappij om aan mijn gerieven te komen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo.... dus.....
Waarom ruziet iedereen met iedereen enzo de laatste tijd?
Ja dat hoort ook bij het leven. Maar hier?!
mooi weer spelen is niet langer aan ons besteed...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo.... dus.....
Waarom ruziet iedereen met iedereen enzo de laatste tijd?
Ja dat hoort ook bij het leven. Maar hier?!
Zal ik anders opnieuw binnenkomen en de eerste die mij begroet verbaal aanvallen?quote:
*kuch*quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou, je ontmaagding op een presenteerblaadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |