blijkbaar welquote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je het nog vragen moet!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Cairon het volgende:
Just Dennis wil wel, want jullie zijn toch vriendje en vriendinnetje?
quote:
Samen?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Cairon het volgende:
neej Dennis, jij bent OOK het meisje
Jeetje zeg maar niet tegen bart dat ie een meisje isquote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
jij en bart zijn een leuk lesbies koppel. Lekker flapperen en kletsen met jullie flamoezen tegen elkaar. Lipworstelen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef Cairon het volgende:
ik ga even poepen, want daar heb ik zin in.
Ja pas maar op hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Jerruh het volgende:
wat een ontluikendheid allemaal!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Hmm zomaar mailt een of ander bi joch uit Slagharen mij
En voegt mij zomaar iemand opeens toe op msn die Jan heet![]()
Wat een kromme zin die laatste
Nee jij zit er niet achter!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Invloeddddddddddd......... RRRROOOAAAHHHRRRR.........![]()
Je begint anders wel behoorlijk hyper en verstrooid te posten hiero.quote:
Ja nog ffquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je begint anders wel behoorlijk hyper en verstrooid te posten hiero.Just-Dennis.
Het zal iets Overijssels zijn...
you should ask that the master of the gamequote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
mag ik nog in dat kuttopic stemmen, ookal lig ik er uit?
Terwijl het - isquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nog ff
Straks een Drenth![]()
Nou ja, weet ik veel het komt door gister door die _
Ja ik was helemaal, nou ja ben helemaal in de war er vanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Terwijl het - is
Just - dus!
Just-Dennis
In afspraak met iemand anders negeer ik hem.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
you should ask that the master of the game![]()
Ik neem t opquote:
Het mag, TehRockstar: Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
mag ik nog in dat kuttopic stemmen, ookal lig ik er uit?
Edoch vandaag heb ik u reeds als Just-Dennis voorzien van een hoestbonbon,quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nog ff
Straks een Drenth![]()
Nou ja, weet ik veel het komt door gister door die _
Het stond er al sinds het begin hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het mag, TehRockstar: Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!
Dat staat er. Opeens. Zomaar.
Niet doen joh, er zijn belangrijkererere dingen om van in de war ervan te raken daardoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal, nou ja ben helemaal in de war er van
Oh jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Edoch vandaag heb ik u reeds als Just-Dennis voorzien van een hoestbonbon,
welliswaar van't verkeerde merk maar toch![]()
Heb je d'r nu ook slecht van geslapen, want dat is wel het laaste wat ik op mijn geweten wil hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal, nou ja ben helemaal in de war er van
Ja maar het stįįt er wel!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het stond er al sinds het begin hoor
Zeg meneer de spellijderquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het stond er al sinds het begin hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |