Ik ga in september naar school! Dit is extra om mn toelatingsexamens beter te maken, maar om die te kunnen inplannen en betalen heb ik wel geld nodigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst info over die lessen en er werk van maken (!!!!) en dan kun je daar evt werk op aanpassen. Zonder middelbare school diploma kun je het wel shaken hoor om een béétje baan te krijgen
Van wie is dat dekbed dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn dekbed!
Ik heb een ikea-dekbed!
T is een fleecedekentje van de vriendin bij wie k bleef slapen!quote:
Oke.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is een fleecedekentje van de vriendin bij wie k bleef slapen!
Nu toch niet meer, is niet meer nodig hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik voel in deze thread plots een zeer negatieve vibe....
pallets sorterenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst info over die lessen en er werk van maken (!!!!) en dan kun je daar evt werk op aanpassen. Zonder middelbare school diploma kun je het wel shaken hoor om een béétje baan te krijgen
*pakt de slingers*quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu toch niet meer, is niet meer nodig hoor
want ik ben d'r weer![]()
Hey nou gelukkig kan ik ze over 2 weken pakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de Harmonie kan gewoon doorgaan met de repetitie hoor
ik hoef geen aubade![]()
Dat heule harmonie orkestquote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey nou gelukkig kan ik ze over 2 weken pakken
Nee de slingers!quote:
Neuh die mag je gerust laten hangen, dat geeft wel een feestelijk tintje aan een verder saaie maandagquote:
Naja maar dan is dinsdag over 2 weekjes de lol er al afquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh die mag je gerust laten hangen, dat geeft wel een feestelijk tintje aan een verder saaie maandag![]()
ach dan bedenken we dan toch iets anders leuks voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja maar dan is dinsdag over 2 weekjes de lol er al af
Feestjes?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach dan bedenken we dan toch iets anders leuks voor je![]()
Ik heb nog niets gepland..quote:
Dat je het nog vragen moet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |