Valt wel mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens luqas is ook nog heel jong volgens mij
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar is mijn naam ook aan gerefereerd
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef Just-Dennis het volgende:
Iemand mij gemist!
Ja? Wanneer ga je er in klussen?of hoef je alleen je spulletjes mee te nemen en klaar?quote:
13 aprilquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja? Wanneer ga je er in klussen?of hoef je alleen je spulletjes mee te nemen en klaar?
Nee hoor, ik ben ook al jaren 21.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook al jaren 21..
quote:
Waarom niet al 6 jaar achttien? Net als BryanBoy.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook al jaren 21..
Hee, die linker met dat gele shirtje lijkt wel op een vriendje-voor-een-nacht die ik ooit es gehad hebquote:
Omdat ik Bryanboy niet ben. (Thank God.)quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom niet al 6 jaar achttien? Net als BryanBoy.
Die linker is matig, kijk naar de rechter.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hee, die linker met dat gele shirtje lijkt wel op een vriendje-voor-een-nacht die ik ooit es gehad heb
Dan had je wel een boel geld en woonde je in de Filippijnen enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ik Bryanboy niet ben. (Thank God.)
Ja, maar die lijkt er dan weer niet op.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die linker is matig, kijk naar de rechter.
You wish.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, maar die lijkt er dan weer niet op.
Vooral dat laatste is erg geil.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan had je wel een boel geld en woonde je in de Filippijnen enzo.
*zucht* Jij wilt altijd wat. Neem eens genoegen met wat je hebt!quote:
Jij bent lelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Cairon het volgende:
ze zijn allebei lelijk.
Wat knap dat je dat soort dingen ziet.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef Cairon het volgende:
De linker is zwakbegaafd en heeft tijdens de zwangerschap geleerd wat het is om ondervoed te zijn, de rechter is te vaak als een autist tegen de muur op gelopen en heeft tikken op z'n smoel gekregen van z'n vader.
Wat ik zoal gehoord heb, zijn/waren er vooral wat probleempjes bij jou thuis.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef Cairon het volgende:
en jij bent het resultaat van kampvolk TRS.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Jij houd meer van wat bredere gezichten?
Ja, maar Cairon is 24/7 ongesteld dus die moet je maar even negeren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik voel in deze thread plots een zeer negatieve vibe....
Probeer je een reactie uit te lokken omdat het tegenzit vandaag?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Cairon het volgende:
Dat is nieuws, aangezien mijn thuissituatie zo uit een of andere misselijkmakende Amerikaanse feel-good movie kan komen.
In tegenstelling tot waar jij vandaan komt, gescheiden ouders, hertrouwd met partners die al kinderen hadden, met god weet hoeveel scharrels tussen door. Hoevaak zijn jouw ouders nu getrouwd TRS?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar Cairon is 24/7 ongesteld dus die moet je maar even negeren.
Halverwege tweede seizoen gecanceledquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Carnivale was weer heerlijk
(en ik kon 't niet laten om even m;n tarot-deck er op na te slaan wat de achtergelaten kaart bij Sofie betekende)
[afbeelding]
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Cairon het volgende:
mijn ouders zijn niet gescheiden.
Seizoen 2 is nu bezig op Canvasquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Halverwege tweede seizoen gecanceled![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |