Alleen als 'ie gefermenteed isquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie wil er ook een druifje?(zonder pit)
Ned3 ook jaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
kwam die serie niet op de publieke omroep? of was dat iets anders.,.,
Tof, kan de televisie weer eens afgestoft wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ned3 ook ja
Zal binnenkort wel beginnen.
Dat is dus niet m'n stiefzusje omdat haar moedertje, mijn vaders, hoe noem je dat, sletje dus was. Niet getrouwd of samenwonend.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee we zagen het in de nieuwe revu... jouw stiefzusje-ex-stiefzusje-god-weet-wat-voor-stiefzusje is absoluut geen kamp volk.![]()
Hoeveel vreemde kerels heeft je moeder al mee naar huis genomen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen als 'ie gefermenteed is
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*zucht* Jij wilt altijd wat. Neem eens genoegen met wat je hebt!
Beide water bij de wijn doen is idd helemaal niet verkeerd. Braaf.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan naar de film..dat ik er nou voor kies om dit tot morgen uit te stellen zodat mn moeder op een beetje redelijke tijd naar bed kan is iets anders
Da ie d'r liever wijn van wil hebbe!!!quote:
Ach morgen sleutel bij laten maken, solliciteren, informeren naar de leidingen i/d muur ivm tv op mn kamer... i try to make my life a bit more meaningfulquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide water bij de wijn doen is idd helemaal niet verkeerd. Braaf.
Goessso.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach morgen sleutel bij laten maken, solliciteren, informeren naar de leidingen i/d muur ivm tv op mn kamer... i try to make my life a bit more meaningful![]()
'k zou eerst maar 'ns een ander dekbed nemen, anders geeft 't verkeerde signalen af richting je moeder, wiens moederinstinct aldus geactiveerd wordt en dat je dus te horen krijgt dat je op tijd op bed moet liggenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach morgen sleutel bij laten maken, solliciteren, informeren naar de leidingen i/d muur ivm tv op mn kamer... i try to make my life a bit more meaningful![]()
Goedzo enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Cairon het volgende:
nee ik ga TRS negeren, want ik moet me leren gedragen enzo.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zou eerst maar 'ns een ander dekbed nemen, anders geeft 't verkeerde signalen af richting je moeder, wiens moederinstinct aldus geactiveerd wordt en dat je dus te horen krijgt dat je op tijd op bed moet liggen
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Bij de water beide wijn.
Hij bedoelt het Mickey-Mouse dekbed.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
icoon
icoon icoon icoon icoon icoon icoon icoon
[..]
Mn dekbed is perfect dik, warm en kneedbaar...nix mis mee.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou nog gaan uitzoeken hoe dat zit met die bijspijkerlessen....maar hopelijk word het me hier vergeven als ik daar even mee wacht totdat ik iets meer weet over werk en tijdsbesteding
Dat is dus niet mijn dekbed!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij bedoelt het Mickey-Mouse dekbed.
Ik ga in september naar school! Dit is extra om mn toelatingsexamens beter te maken, maar om die te kunnen inplannen en betalen heb ik wel geld nodigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst info over die lessen en er werk van maken (!!!!) en dan kun je daar evt werk op aanpassen. Zonder middelbare school diploma kun je het wel shaken hoor om een béétje baan te krijgen
Van wie is dat dekbed dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn dekbed!
Ik heb een ikea-dekbed!
T is een fleecedekentje van de vriendin bij wie k bleef slapen!quote:
Oke.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is een fleecedekentje van de vriendin bij wie k bleef slapen!
Nu toch niet meer, is niet meer nodig hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik voel in deze thread plots een zeer negatieve vibe....
pallets sorterenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst info over die lessen en er werk van maken (!!!!) en dan kun je daar evt werk op aanpassen. Zonder middelbare school diploma kun je het wel shaken hoor om een béétje baan te krijgen
*pakt de slingers*quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu toch niet meer, is niet meer nodig hoor
want ik ben d'r weer![]()
Hey nou gelukkig kan ik ze over 2 weken pakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de Harmonie kan gewoon doorgaan met de repetitie hoor
ik hoef geen aubade![]()
Dat heule harmonie orkestquote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey nou gelukkig kan ik ze over 2 weken pakken
Nee de slingers!quote:
Neuh die mag je gerust laten hangen, dat geeft wel een feestelijk tintje aan een verder saaie maandagquote:
Naja maar dan is dinsdag over 2 weekjes de lol er al afquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh die mag je gerust laten hangen, dat geeft wel een feestelijk tintje aan een verder saaie maandag![]()
ach dan bedenken we dan toch iets anders leuks voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja maar dan is dinsdag over 2 weekjes de lol er al af
Feestjes?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach dan bedenken we dan toch iets anders leuks voor je![]()
Ik heb nog niets gepland..quote:
Dat je het nog vragen moet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |