Kortom: harrrrrtelijk dan, Ang3l.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ook nietOveral schedels en altaartjes en zo. Ratjes.
En comics natuurlijk.
Die's nog springlevend.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kortom: harrrrrtelijk dan, Ang3l.![]()
Hey en hoest met Fuzz bij de weg?
Remix via de satelliet, je weet hoe dat gaat, eurovisie, deux pois pour ... en toen mocht ik niet meerquote:
Jaaaaaa nog leuker!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen ratjes, geen huisdieren, alleen planten
Dan smelt ikquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's nog springlevend.
Niet dat we ook maar iets van elkaar aantrekken hoorWe leven langs elkaar heen. Hij hupst her en der wat rond, ik zit op de bank of achter het buro. Af en toe komt ie even in m'n tenen bijten of valt ie een plant aan en dan merk ik dat ie d'r is, maar verder ...
Soms verstopt ie zich een nacht lang in de schuur en dan ben ik weer ongerust of ie niet toevallig is wegelopen maar 's ochtends ligt ie dan weer prinsheerlijk in z'n hokkie
![]()
Eigenwijs mormel dat 't is
Hij's echt al groot hoor
Zal hem wel eens op de cam laten zien.
Wéggestuurd van de televisie??quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Remix het volgende:
[..]
Remix via de satelliet, je weet hoe dat gaat, eurovisie, deux pois pour ... en toen mocht ik niet meer![]()
Stel nou he, stel, dat ik in m'n nieuwe appartementje ieniemieniewoninkje geen plaats heb voor Fuzz he....quote:
Daaahhhaaaannnn.... kan hij in een hokje op het gras in mijn tuin en dan hoef ik niet te maaien en kan ik elke dag aaien!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel nou he, stel, dat ik in m'n nieuwe appartementje ieniemieniewoninkje geen plaats heb voor Fuzz he....
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daaahhhaaaannnn.... kan hij in een hokje op het gras in mijn tuin en dan hoef ik niet te maaien en kan ik elke dag aaien!!![]()
![]()
...dan biedt pappa jerre zich aanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel nou he, stel, dat ik in m'n nieuwe appartementje ieniemieniewoninkje geen plaats heb voor Fuzz he....
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...dan biedt pappa jerre zich aan.
Nummer 2 is vrijgegeven hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Remix het volgende:
[..]
Remix via de satelliet, je weet hoe dat gaat, eurovisie, deux pois pour ... en toen mocht ik niet meer![]()
ik hou van dieren en als ie goed opgevoed is mag ie op het gras in de achtertuin rennen!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Kan ik er op aan dat ie dan niet met Kerst 2006 in de pan ligt?!
(of eerder)
Hij is goed opgevoed omdat:quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hou van dieren en als ie goed opgevoed is mag ie op het gras in de achtertuin rennen!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is goed opgevoed omdat:
Hij vanzelf wel terug in z'n hok springt, en omdat ie zindelijk is en dus alles in 1 hoek van z'n kooi doet en nooit in de kamer
Hij is niet goed opgevoed omdat:
Hij totáál niet aanhankelijk is en het haat om geaaid te worden
O ja, en omdat ie altijd de trap op klimt in het het logeerbed springt
Mijn konijnen waren vroeger ook nooit aanhankelijk, die beten altijd in m'n vingers als ik ze wilde vangen, want die zaten in een groot hok van 2 bij 2 meter. dus dat was nog eens hels karwijquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Hij is goed opgevoed omdat:
Hij totáál niet aanhankelijk is en het haat om geaaid te worden
Ligt aan de trap of ie daar op kan klimmenquote:
Fuzz bijt niet... Fuzz trapt. En hardquote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn konijnen waren vroeger ook nooit aanhankelijk, die beten altijd in m'n vingers als ik ze wilde vangen, want die zaten in een groot hok van 2 bij 2 meter. dus dat was nog eens hels karwij![]()
Slaap lekker geitjequote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja trusten ofzo
hehe ik ga zo ook maar eens stemmenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
O ja Jerre.... bedankt voor het voorlaten maar ik ben inmiddels klaarHij's weer vrij.
(alsof we allemaal tegelijk naar de WC moeten zeg)
nou ik vind het anders zeer verdachtquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook!
(nee we gaan niet samen, voordat de roddels weer komen)
ja ik vind het verdacht dat wij tweeen nog wakker zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou ik vind het anders zeer verdacht![]()
was er zo'n dinges jarig bij de danges?quote:
Ja, Patrick van de Kameleon was jarig. Heb 6 bier op, 2 flugel en nog wat fris ..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
was er zo'n dinges jarig bij de danges?
ohja ik ben slapen
zozo jij kunt lekker lang slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, Patrick van de Kameleon was jarig. Heb 6 bier op, 2 flugel en nog wat fris ..
Ik moet om 6 uur op
felicitaties kunnen hier wel directquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef xman het volgende:
Mag ik nu m'n felicitaties posten aan Cazman..de man? Of moet ik op m'n beurt wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |