quote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
ik heb ook bijna alle Cd's van The Army of Lovers (ik mis er 1 geloof ik)
jerre...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je moest es weten wat er nog gaat gebeuren emt tiffany
Oh Yeah.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Zullen we een keer bij hem langsgaanquote:Op maandag 16 januari 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en je hebt vast ook allerlei leuke woonaccessoires of hoe schrijf je dat thuis enzoen een leuk servies en bijpassende servetten
![]()
De ene keer loop je nog te tieren enzo maar dán.... dan kómt me daar een apart, speciaal recept voor op tafel!!!
Wat een klootzakquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan zegt hij: "Hm? Ach stel je niet aan... gaat vanzelf wel over."
Wil je voor de gezelligheid of is het puur vegetatie?!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zullen we een keer bij hem langsgaan![]()
Hee zegquote:
Beidequote:Op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je voor de gezelligheid of is het puur vegetatie?!
wie is John ?quote:
Mja nou ja, pubers houden zich niet zo bezig met hunkerende schachten, denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee zegDat wil ik Arthur niet aandoen!
(Die sukkel krabbelt trouwens terug)
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee hoor...Maar om nou voor elk wissewasje meteen naar de dokter te gaan...
De mannelijke versie van Anniequote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
neger
Jerbeestquote:
wel goed, kan me alleen niet motiveren voor school! deejayen en werken gaatgoed maar de rest...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jerbeest
goed, goed, ik heb niet geleerd. nouja ik heb een keer wat overgekeken...
maar heb nu wel mn mp3speler bijna wintersportproof met een hoop trance en rock & metal
en nu komt Finkers op tv
en toen was het een leuke maandag
met jou?
*LOL*quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
doen alsof je een eng gothic figuur bent
school is altijd lastig, nouja als je een tijd bezig bent danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel goed, kan me alleen niet motiveren voor school! deejayen en werken gaatgoed maar de rest...
en ik heb je 5 punten gegeven met bloody sunday bij die stomme wedstrijd! ow en kom es op msn
Jaaaa doet alsof he hierquote:
Is AFK macro'en daar wel toegestaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ff kijken of ik inmiddels m'n 51 linnen bandages al gemaakt heb
Nou ik zet hem gewoon aan en dan doe ik op de windowstoets rammen en dan staat ie dus eigenlijk tegelijkertijd te knutselen en kan ik fokkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is AFK macro'en daar wel toegestaan?Oh ja, slapen.
Sweet Dreams Wondererquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ik ga slapen!
*wacht tot ze van de schok bekomen zijn*
Truste!
owquote:
Nee ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ow
wel heel erg stofvrij enzo he?En netjes ingedeeld met keurige meubeltjes en leuke prulletjes in de kast en op de vensterbank?
Wat gebeurde er dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Remix het volgende:
BWUH het was nog geen 23:00 op mijn klok![]()
Je hebt ratjes lees ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen prulletjes in de kast of op een vensterbank. Ik heb eigenlijk helemaal geen echte prulletjes.
1 actionfigure van invader Zim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |