LET OP DIT IS PAS WOENSDAG!quote:Wicked Wednesday:
Vanaf Woensdag 18 januari 00.00 tot donderdag 19 januari 00.00 is het Wicked Wednesday.
Dit betekent dat je de volgende punten mag weggeven:
1x 3 pluspunten (+ + +)
1x 2 pluspunten (+ +)
1x 4 minpunten (- - - -)
Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven.
Diegene die om 00.00 de meeste nominaties heeft zal alsnog het spel verlaten.
Op donderdag mag je weer gewoon 1x 2 pluspunten en 2x 2 minpunten uitdelen
doe jij eerst maar, ik ben ff drukquote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal wel ff na Jerruh doen, dan kan ik daarna Arie & Silvester afkijken
Hoe zieligquote:De volgende personen zijn al afgevallen oftewel:
De Afgelikte Boterhammetjes
![]()
Jah, afgelikte boterham is iets heel anders ----> snol, sloerie, lellebel, hoertje.quote:
Volgens mij is stroekie nog bezigquote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga stemmen!!
Stroekie is eerst!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga stemmen!!
Neeeeeeeeee wacht! HO!quote:
En jerruh ging ook nog stemmen geloof ik.quote:
Jerruh deed afstand van zn positie qua stemmen. Dus die sluit maar weer achter aanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jerruh ging ook nog stemmen geloof ik.
Ja Vlarp is weer een eager beaverquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jerruh ging ook nog stemmen geloof ik.
Oke, whatever. Just trying to help.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jerruh deed afstand van zn positie qua stemmen. Dus die sluit maar weer achter aan
i knowquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oke, whatever. Just trying to help..
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Vlarp is weer een eager beaver[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |