Slaap lekker geitjequote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja trusten ofzo
hehe ik ga zo ook maar eens stemmenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
O ja Jerre.... bedankt voor het voorlaten maar ik ben inmiddels klaarHij's weer vrij.
(alsof we allemaal tegelijk naar de WC moeten zeg)
nou ik vind het anders zeer verdachtquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook!
(nee we gaan niet samen, voordat de roddels weer komen)
ja ik vind het verdacht dat wij tweeen nog wakker zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou ik vind het anders zeer verdacht![]()
was er zo'n dinges jarig bij de danges?quote:
Ja, Patrick van de Kameleon was jarig. Heb 6 bier op, 2 flugel en nog wat fris ..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
was er zo'n dinges jarig bij de danges?
ohja ik ben slapen
zozo jij kunt lekker lang slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, Patrick van de Kameleon was jarig. Heb 6 bier op, 2 flugel en nog wat fris ..
Ik moet om 6 uur op
felicitaties kunnen hier wel directquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef xman het volgende:
Mag ik nu m'n felicitaties posten aan Cazman..de man? Of moet ik op m'n beurt wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |