Uit de weg Stroekie!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
felicitaties kunnen hier wel direct
maar voor het uitdelen van verjaardagskussen zullen we wel in de rij moeten gaan staan![]()
Pakt DennisMoore xbox/ps2 of weet ik wel digi speelgoed af, anders zit hij weer tot diep in de nacht te gamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... bedtijd alweer.
Ik merk dat het kouder wordt.
Als jij goed bent in papieren ordenen en een structureel plan de campagne op te zetten voor een verhuizing....quote:
Ik speel nog heel oldskool op de gewone pc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Stroekie het volgende:
Pakt DennisMoore xbox/ps2 of weet ik wel digi speelgoed af, anders zit hij weer tot diep in de nacht te gamen
Sweet Dreams![]()
heb je de verhuizing bij de KPN al gemeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zoooveel te doen, maar ik weet NIET waar ik moet beginnenOf verder moet
gnight!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... bedtijd alweer.
Ik merk dat het kouder wordt.
Kwestie van klokthermostaat programmeren dat ie niet om 23:30 ermee ophoudt de CV opdracht te geven de boel op 20 graden te houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
gnight!
en oja:
ver·war·ming (de ~ (v.), ~en)
1 het verwarmen
2 installatie voor het verwarmen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je de verhuizing bij de KPN al gemeld?
Ehh...ik weet hoe je een verhuisdoos uit de ene woning naar de andere woning krijgt en hoe je kunt voordringen..blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij goed bent in papieren ordenen en een structureel plan de campagne op te zetten voor een verhuizing....![]()
En ik maar denken dat ik lui wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van klokthermostaat programmeren dat ie niet om 23:30 ermee ophoudt de CV opdracht te geven de boel op 20 graden te houden..
Voordringen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ehh...ik weet hoe je een verhuisdoos uit de ene woning naar de andere woning krijgt en hoe je kunt voordringen..blijkbaar.![]()
We kunnen natuurlijk nog altijd met z'n allen een Waxxer-verhuis-meet houden!![]()
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#eenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voordringen?![]()
Nou, dat pakken enzo gaat wel, het is meer de tijd vindenen al die adreswijzigingen, inspecties van de woningstichting enz, de hele papieren rompslomp er omheen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#een
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#een
Doegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Mja....
Maar nu ga ik maar eens slapen... dan....
Trusten!![]()
trusse, en verhuis-zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Mja....
Maar nu ga ik maar eens slapen... dan....
Trusten!![]()
Doegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga lekker slapenfijne nacht overblijvers
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doeg![]()
Welke overblijvers zijn er nog?
Behalve BB dan![]()
vermoeiendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, op Peter kan ik altijd rekenen
Hoe was het zwemmen?![]()
Wat voor zwembroekie heb je? Strakke shorts, slappe shorts of gewoon een speedo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
vermoeiend
ben nù nog moe
of ligt dat aan wat anders
slappe shortsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat voor zwembroekie heb je? Strakke shorts, slappe shorts of gewoon een speedo?
Ik was een keer te moe voor....., de activiteiten gingen steeds langzamer en op een gegeven moment sliepen we tegen elkaar aan. We 'begonnen' om 3:30 uur, dus dat kan een verklaring zijn![]()
Je bent nog jong, wacht maar tot je mijn leeftijd hebt, dan val je tijdens de daad ook in slaapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
slappe shorts
hehe
wij uuhm
geen uitspraken doet![]()
we hadden 4 dagen iig
*pakt nek vast*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
slappe shorts
hehe
wij uuhm
geen uitspraken doet![]()
we hadden 4 dagen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |