Uit de weg Stroekie!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
felicitaties kunnen hier wel direct
maar voor het uitdelen van verjaardagskussen zullen we wel in de rij moeten gaan staan![]()
Pakt DennisMoore xbox/ps2 of weet ik wel digi speelgoed af, anders zit hij weer tot diep in de nacht te gamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... bedtijd alweer.
Ik merk dat het kouder wordt.
Als jij goed bent in papieren ordenen en een structureel plan de campagne op te zetten voor een verhuizing....quote:
Ik speel nog heel oldskool op de gewone pc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Stroekie het volgende:
Pakt DennisMoore xbox/ps2 of weet ik wel digi speelgoed af, anders zit hij weer tot diep in de nacht te gamen
Sweet Dreams![]()
heb je de verhuizing bij de KPN al gemeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zoooveel te doen, maar ik weet NIET waar ik moet beginnenOf verder moet
gnight!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... bedtijd alweer.
Ik merk dat het kouder wordt.
Kwestie van klokthermostaat programmeren dat ie niet om 23:30 ermee ophoudt de CV opdracht te geven de boel op 20 graden te houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
gnight!
en oja:
ver·war·ming (de ~ (v.), ~en)
1 het verwarmen
2 installatie voor het verwarmen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je de verhuizing bij de KPN al gemeld?
Ehh...ik weet hoe je een verhuisdoos uit de ene woning naar de andere woning krijgt en hoe je kunt voordringen..blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij goed bent in papieren ordenen en een structureel plan de campagne op te zetten voor een verhuizing....![]()
En ik maar denken dat ik lui wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van klokthermostaat programmeren dat ie niet om 23:30 ermee ophoudt de CV opdracht te geven de boel op 20 graden te houden..
Voordringen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ehh...ik weet hoe je een verhuisdoos uit de ene woning naar de andere woning krijgt en hoe je kunt voordringen..blijkbaar.![]()
We kunnen natuurlijk nog altijd met z'n allen een Waxxer-verhuis-meet houden!![]()
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#eenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voordringen?![]()
Nou, dat pakken enzo gaat wel, het is meer de tijd vindenen al die adreswijzigingen, inspecties van de woningstichting enz, de hele papieren rompslomp er omheen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.verhuis.net/verhuistips_particulier.asp#een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |