Verleden tijdquote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
bedoelt als rijm?
Was het niet de bedoeling dat hij vandaag achter de pc zou zitten en jij suggestief zou doenquote:
hahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Verleden tijdhad de zin langer moeten maken.
En 1-5-5-6 zes... les
Wat is dan in de godesnaam de herkomst van dat filmpje?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
nop, ik heb TRS nog nooit irl gezien
tja Des surft langs bepaalde site'squote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is dan in de godesnaam de herkomst van dat filmpje?
niksquote:
iz ongeloofwaardigquote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja Des surft langs bepaalde site's
nee hoor, heb m'n sigaret stevig vast.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Brandde je daar nou je vingers joh hey?
is toch ook niet raar in een homo topic dat er mensen achterop blijven rijdenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
kopstaartbotsing in het tournament, en er blijven mensen achterop rijden het is een zooitje
Sweet Dreams MaMaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou moeders gaat naar bed, moregn gesprek bij de woningbouwvereniging, het zou best wel eens kunnen dat die een woning hebben voor me, mag ook best na 7 jaar op de wachtlijst....
2 Dingen kan ik kwijt over de foto, waarvan 1 maar een tipje van BB's sluier zal lichten:quote:
Voordat ik daar mijn hoofdje over ga breken zal ik het toch eerst eens te rusten gaan leggen op m'n kussenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
2 Dingen kan ik kwijt over de foto, waarvan 1 maar een tipje van BB's sluier zal lichten:
1 Ik heb zwart haar.
2 Dat is niet de huidskleur die ik heb, breek je hoofd nu maar(NEE, ik ben GEEN neger
)
Anyaquote:Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
boh, wderom de laatste aflevering gezien van buffy
jah!!!!!quote:
Dat ge-quote:Op maandag 16 januari 2006 01:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!
ik vond het zoooo kut dat ze per se dood moest gaan
maarfaith
was er weer
.
Gelukkig was ik dus niet de enige dus die met hindernissen zijn werk wist te bereiken.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Semisane het volgende:
Ja goeiemorgen dus.Reizen met de GVB is interesant, ze weten over een stukkie van tussen de 5 en 10 km toch wel al snel een uur te doen.....best knap als je de rails helemaal voor jezelf hebt.....en dan vooral niks zeggen weet je wel, gewoon heel stil blijven en hopen dat de reizigers niks door hebben....zou namelijk best mogelijk zijn zo 's morgens vroeg.
Wat ik dan niet snap is waarom zo'n conducteur dan een beetje boos wordt als ik zeg dat ze allemaal collectief ontslag verdienen en dat er mensen met een iq hoger dan 2 moeten worden aangenomen in hun plaats...
Mn ma en dr vriendje werken bij t GVB en k woon op GVB terrein..zal ik het zo eventjes doorgevenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Semisane het volgende:
Ja goeiemorgen dus.Reizen met de GVB is interesant, ze weten over een stukkie van tussen de 5 en 10 km toch wel al snel een uur te doen.....best knap als je de rails helemaal voor jezelf hebt.....en dan vooral niks zeggen weet je wel, gewoon heel stil blijven en hopen dat de reizigers niks door hebben....zou namelijk best mogelijk zijn zo 's morgens vroeg.
Wat ik dan niet snap is waarom zo'n conducteur dan een beetje boos wordt als ik zeg dat ze allemaal collectief ontslag verdienen en dat er mensen met een iq hoger dan 2 moeten worden aangenomen in hun plaats...
Als je dat even wilt doen, dat scheelt mij weer een paar mailtje.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn ma en dr vriendje werken bij t GVB en k woon op GVB terrein..zal ik het zo eventjes doorgeven?
Kopje thee dan maar.quote:
"plingfapplingfaplplingplingfapplingfapfap!"quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef LuQas het volgende:
Dat was leuk dat je even aan Christon's gitaar mocht zitten!![]()
hahaquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je dat even wilt doen, dat scheelt mij weer een paar mailtje.
ah cool man!!!!!! en verrassendquote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ik heb vrijdag het romantische moment van mijn leven mee gemaakt...!
Ik was klaar met werken, en kwam bij mijn auto stap in en zie dat er iets onder mijn ruitenwisser zit!
Stap weer uit en wat zie ik? een witte roos! met een kaartje "voor een hele mooie jongen"
Had W alle parkeer plaatsen rondom het ziekenhuis af gestuint om mijn auto te vinden en die roos er onder te doen!!! ZO LIEF!! en romantisch![]()
*zucht* dat wilde ik even kwijt!!
Anders lag je al lang id sneeuw?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef davidov het volgende:
Woot eindelijk weer eens een keertje uitgeslapen
Serge is schattigquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
wat heeft serge nou wat andere jongens nie hebben, behalve een groot voorhoofd?
ik ken echt veel knappere jongens uit idols dan hem... zelfsjim
!
Neen ik lig niet in de sneeuw ik sjeesh eroverquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anders lag je al lang id sneeuw?
Pauzeren = zuipen?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Neen ik lig niet in de sneeuw ik sjeesh erover
Maar idd, dan stond ik nu al 3.5 uur op de piste en was ik nu aan het pauzeren
Agreed, kvind hem en christon daarbij ook nog eens kijken alsof ze enorm duf zijn. Soort machine's die alleen maar heel vaag kunnen lachen en in de verte kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
wat heeft serge nou wat andere jongens nie hebben, behalve een groot voorhoofd?
ik ken echt veel knappere jongens uit idols dan hem... zelfsjim
!
en wat voor tegenreactie ga jij geven?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja echt was helemaal verbaast![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Agreed, kvind hem en christon daarbij ook nog eens kijken alsof ze enorm duf zijn. Soort machine's die alleen maar heel vaag kunnen lachen en in de verte kijken
Tenminste op die foto's dan, de show kijk ik niet
Nee man, dan kom je geen piste meer af...quote:
ja daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe moet ik dat gaan overtreffen!?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en wat voor tegenreactie ga jij geven?
Uitzendbureau? Dat werkt niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet deze week gaan solliciteren..maar ben echt nog nooit bij een uitzendbureau geweest!
Hoe werkt dat![]()
?
Schattig!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ik heb vrijdag het romantische moment van mijn leven mee gemaakt...!
Ik was klaar met werken, en kwam bij mijn auto stap in en zie dat er iets onder mijn ruitenwisser zit!
Stap weer uit en wat zie ik? een witte roos! met een kaartje "voor een hele mooie jongen"
Had W alle parkeer plaatsen rondom het ziekenhuis af gestuint om mijn auto te vinden en die roos er onder te doen!!! ZO LIEF!! en romantisch![]()
*zucht* dat wilde ik even kwijt!!
Ik ga eigenlijk heen om gericht te solliciteren naar een baanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uitzendbureau? Dat werkt niet!
Maar goed...de laatste keer dat ik een uitzendbureau instapte moest ik gewoon ff een gesprekje doen, om mijn wensen qua werk uit de doeken te doen, een paar testjes en daaarna stond ik weer buiten....beetje simpel eigenlijk...
En toen ben ik die gasten zolang lastig gaan vallen, dat ze echt hun best gingen doen om mij aan een leuke baan te helpen.![]()
Gewoon....kei hard van b.....uuuh laat ook maar eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe moet ik dat gaan overtreffen!?![]()
Maar dat gaat wel goed komen denk ik...
iemand nog suggesties?
Bij een uitzendbureau?? Kan je beter gewoon kijken of je niet iets vind op monsterboard.nl of vacaturebank.nl oid. En dan echt gericht op vacatures solliciteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk heen om gericht te solliciteren naar een baan![]()
een rode roos in zijn uitlaatquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe moet ik dat gaan overtreffen!?![]()
Maar dat gaat wel goed komen denk ik...
iemand nog suggesties?
so das ook niet mis..... heb alleen geen bad?!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon....kei hard van b.....uuuh laat ook maar eigenlijk.![]()
![]()
Maar ik heb geen idee...ben niet zo romantisch om eerlijk te zijn.Meest romantische wat ik ooit heb gedaan is, toen ik wist dat tie moe van z'n werk naar mij toe kwam, heb bad vol laten lopen met lekker bad olie erin, lekker wijntje en hapjes er bij en daarna massage.....maar toen was ik, voor mijn doen, in een echt ongewoon romantisch-creatieve-bui.
![]()
naja dat uitzendbureau gaat over de banen binnen de Heineken Music Hall...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Bij een uitzendbureau?? Kan je beter gewoon kijken of je niet iets vind op monsterboard.nl of vacaturebank.nl oid. En dan echt gericht op vacatures solliciteren.
En mocht je hulp willen met het schrijven van CV's en/of sollicitatie brieven moet je me maar ff aanschieten, sommige mensen denken dat ik dat wel aardig kan.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een rode roos in zijn uitlaat
alhoewel bij koolmonoxidevergiftiging er vrij weinig meer te liefden valt.
nee ff serieus: verrassingsdineetje?
Jij houdt het bijquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon....kei hard van b.....uuuh laat ook maar eigenlijk.![]()
![]()
Maar ik heb geen idee...ben niet zo romantisch om eerlijk te zijn.Meest romantische wat ik ooit heb gedaan is, toen ik wist dat tie moe van z'n werk naar mij toe kwam, heb bad vol laten lopen met lekker bad olie erin, lekker wijntje en hapjes er bij en daarna massage.....maar toen was ik, voor mijn doen, in een echt ongewoon romantisch-creatieve-bui.
![]()
Meestal wel ja.quote:
Jullie waren niet v/d romcoms he?quote:
Nou ja prima.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
naja dat uitzendbureau gaat over de banen binnen de Heineken Music Hall...weet zelfs naar wie ik moet vragen maar heb geen idee hoe dan verder
Nee niet bepaald nee.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jullie waren niet v/d romcoms he?
Uiteraard....dat hartje vergeet ik zeker niet dan maar die staat er dan ook meestal standaard bijquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]hoppaaaa, je naam erbij en klaar!
![]()
Maaaaaarrrr mét een hartje erbij
Ah ok..ik moet namelijk nog mn Pathe Unlimited quota halenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee niet bepaald nee.We zijn meer van de Thrillers, drama's, zwart humor en dat soort.
![]()
Aha...nou we willen nog naar jarhead...en nogsteeds naar narnia.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ok..ik moet namelijk nog mn Pathe Unlimited quota halen
En twijfel tussen Jarhead en Rumour Has It..
Ik ook !quote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Aha...nou we willen nog naar jarhead...en nogsteeds naar narnia.
Kijken of we deze week kunnen? Moet ook mijn zus meevragen, want die wilde ook nog.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook !
Wanneer gaan we narnia doen?
Ah nou..ik heb nergens avondplannen behalve vrijdagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijken of we deze week kunnen? Moet ook mijn zus meevragen, want die wilde ook nog.![]()
![]()
en zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah nou..ik heb nergens avondplannen behalve vrijdag
Wat heb ik maandag danquote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zaterdag.
en maandag!
maar goed, ik heb zin in vanavond!!!!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:07 schreef Semisane het volgende:
En vrijdag zit je weer bij Idols zeker?
Oke...fill me in here, want de bands die ik vooral beluister stammen nog uit begin jaren 90.quote:
ANTMquote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat heb ik maandag dan?
Zaterdag zit ik of in Brussel of voor de buis of in Studio 22 ja..
Simple Planquote:Op maandag 16 januari 2006 15:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke...fill me in here, want de bands die ik vooral beluister stammen nog uit begin jaren 90.Ik ben dus niet goed op de hoogte van het nieuwste "We-zijn-de-bomb-en-uitermate-overhyped-punk bandjes...of ben ik nu weer gewoon bevooroordeeld?
Zo ja, dan ligt het echt aan hun zelfs, want bandjes die op die manier op de foto gaan staan vind ik spontaan heel zielig en vermoeiend.
Dat kan worden opgenomenquote:
ja maar ANTM is voor mij lekker relaxen en dat kan k niet op maandag als mn ma ook van alles wil zien zeker nu we een HD recorder hebben..quote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben jij nou een echte fan!?
noujaaaaazeg.
Ik bekijk die video wel ff thuis ofzow...en dan vel ik mijn "waar-niemand-op-zit-of-staat-te-wachten-oordeel" wel ff.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Simple Plan
Ze zijn niet zo vervelend "wij zijn punk en rebels" maar gewoon lekkere muziek en veel lol op t podium.
Heb de jongens al meerdere malen ontmoet en t zijn gewoon zulke relaxte gozers..
Zelfs op Zaventem toen ze van Werchter kwamen en weinig tijd hadden omdat ze naar Toronto vlogen voor Live8 hadden ze tijd voor ons
En Untitlted is een v/d mooiste nummers en de clip blijft indrukwekkend:
Clip van Untitled
schaam je, verban het vrouwmens gewoon naar een andere tv! you have to rule, dude!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja maar ANTM is voor mij lekker relaxen en dat kan k niet op maandag als mn ma ook van alles wil zien zeker nu we een HD recorder hebben..
downloaden?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja maar ANTM is voor mij lekker relaxen en dat kan k niet op maandag als mn ma ook van alles wil zien zeker nu we een HD recorder hebben..
Als ik niet op je oordeel zat te wachten had ik het niet gepostquote:Op maandag 16 januari 2006 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik bekijk die video wel ff thuis ofzow...en dan vel ik mijn "waar-niemand-op-zit-of-staat-te-wachten-oordeel" wel ff.
Like..seriously..the woman just claims the TVquote:Op maandag 16 januari 2006 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schaam je, verban het vrouwmens gewoon naar een andere tv! you have to rule, dude!!!
Zeg ik moet nog 2x DHW zien, 2x LOST , 1 seizoen van 24 en 8 afleveringen Supernatural en 2 CSI: LV en 1 CSI : Miami..dusse ik zit ff op een downloadstop qua nieuwe dingenquote:
America's Next Top Modelquote:
Amateurquote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Like..seriously..the woman just claims the TV![]()
[..]
Zeg ik moet nog 2x DHW zien, 2x LOST , 1 seizoen van 24 en 8 afleveringen Supernatural en 2 CSI: LV en 1 CSI : Miami..dusse ik zit ff op een downloadstop qua nieuwe dingen
Hey mn nachtelijke serie-kijk uurtjes zijn door het moederlijk gezag afgeschaft!quote:
21.30quote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef LuQas het volgende:
O dat is vanavond he, wanneer begint het? Vanavond is die spectaculaire flauwvalscene, niet?
Ik neem m opquote:
Ik voel me bijna al gevlijt.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik niet op je oordeel zat te wachten had ik het niet gepost
vaste reviewer van het H-topic?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik voel me bijna al gevlijt.Nu ben ik bijna genijgt deze taak ook nog serieus te nemen.
![]()
Geneigd is toch de goede spelling?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik voel me bijna al gevlijt.Nu ben ik bijna genijgt deze taak ook nog serieus te nemen.
![]()
ja preciesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef LuQas het volgende:
O dat is vanavond he, wanneer begint het? Vanavond is die spectaculaire flauwvalscene, niet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies
half tien begint het
auke zou kijken of ie vrij kon krijgen, anders kwam ie misschien kijken.
nee hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is die Auke toch populair
Nou je bent iig niet de enige die k ken die m zéér interessant vindquote:
och dat ik zijn naam es noemde richting luq, die m kent, wil nog niet zeggen dat ik m supergeweldig interessant vindquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou je bent iig niet de enige die k ken die m zéér interessant vind
OKquote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och dat ik zijn naam es noemde richting luq, die m kent, wil nog niet zeggen dat ik m supergeweldig interessant vind.
ligt er aan in welke kroegquote:Op maandag 16 januari 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK
Ik ben even de Wanhopige Huisvrouwtjes kijken
En Jerruh:
Hoe moeilijk is barman zijn?
Ach ik kan wel een biertje tappen en daar gaat t om i/d HMH denkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ligt er aan in welke kroeg.
bij de ene kroeg moet je het hebben van je snelheid en je handelingen tegelijk (rekenen, bestellingen opnemen, klaarmaken en afrekenen) terwijl in andere kroegen het aankomt op sociaal zijn, mensen inschatten op wat ze willen en hoe je met ze om moet gaan etc... maar an sich absoluut niet supermoeilijk
maar wel enigszins onderschat
oooow, nou gewoon proberenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ik kan wel een biertje tappen en daar gaat t om i/d HMH denk
Ik ga woensdag proberen te solliciteren... heb weinig hoop maar ga dr lekker zelfverzekerd heenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oooow, nou gewoon proberen
hou wel in de gaten dat het niet om een biertje gaat maar om gemakkelijk tien biertjes die je achter elkaar moet tappen! als je snelheid hebt daarin en je kan beetje functioneel handelen moet je he tgewoon proberen.
ik werk bij de rechter en daar moet je ook nog eens sociaal doen, omdatwe vaste mensen hebben die altijd komen feesten. hoe beter je dan daarmee omgaat, hoe meer fooi je rkijgt. en we werken niet met muntjes maar gewoon met geld dus je blijft constant hoofdrekenen
Het zou best kunnen ja, maar ik had ff geen zin om het uit te zoeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geneigd is toch de goede spelling?
Ik snapte waar t om ging maar twijfelde nu aan mn eigen grammaticaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het zou best kunnen ja, maar ik had ff geen zin om het uit te zoeken.
dat is al het halve werk!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga woensdag proberen te solliciteren... heb weinig hoop maar ga dr lekker zelfverzekerd heen
Ja ik ook, maar meestal maal ik daar niet om.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snapte waar t om ging maar twijfelde nu aan mn eigen grammatica![]()
quote:
platenzaak of CDwinkel a la free record shop?!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En diezelfde middag ook een 2e sollicitatie in een platenzaak..haha beter op 2 paarden wedden dan thuis zitten
keukenrolquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet poepenmaar het wc papier is op
![]()
![]()
![]()
die is inmiddels ook al opquote:
CDwinkelquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
platenzaak of CDwinkel a la free record shop?!
pak een oude krantquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet poepenmaar het wc papier is op
![]()
![]()
![]()
Heb je me spelling en of gramatica al wel eens gezien.quote:
Gewoon, zoals een beetje Aziaat, met water dan maar?quote:
http://www.gay.nl/TTKquote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon, zoals een beetje Aziaat, met water dan maar?![]()
Geen kans voor je lieverd, hij praat namelijk liever met mensen van zijn leefdtijd.quote:
Pfft.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen kans voor je lieverd, hij praat namelijk liever met mensen van zijn leefdtijd.
Oh...echt? Ik bedoel dat tie leuk is, ik verwacht er namelijk bar weinig van, sterker nog, zelfs met mijn pathe unlimited pas, twijfel of ik wel er naar toe wil gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemiddag allemaal!!!
Saw 2 is echt vet! Afgelopen zaterdag met mijn schatje gezien![]()
Je hebt je echte leefdtijd nog niet aan hem doorgegeven?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pfft.Ik krijg nog steeds antwoord.
wie zijn dit?quote:
Mijn muzieksmaak is meer dan makkelijke popliedjesquote:Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie zijn dit?
Dit kan ik dan weer helemaal niet rijmen met je Idols-manie...
Ga je mij ook stalken als ik volgend jaar mee doe aan Idols?
Daarom luister je namelijk naarquote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is meer dan makkelijke popliedjes
Heusch.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je hebt je echte leefdtijd nog niet aan hem doorgegeven?![]()
Plaag je maar een beetje hoor.
Zo lang als het duurt.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gelukkig heb ik sinds ik weer thuis woon een ingebouwd spamfilter voor onder de 15
Oh gut....vertel...doet eens onsachteroverslaan met jou ver ontwikkelde muzieksmaak. En ok vooruit, K3 tellen we dit keer ook mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daarom luister je namelijk naarSimple Plan
K3?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh gut....vertel...doet eens onsachteroverslaan met jou ver ontwikkelde muzieksmaak. En ok vooruit, K3 tellen we dit keer ook mee.
een woning met 2 ruime slaapkamers en een tuintjequote:Op maandag 16 januari 2006 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat er dit jaar toch nog wel een nieuw huisje in zit voor mij, moest net mijn woonwens komen specificeren
He!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een woning met 2 ruime slaapkamers en een tuintje![]()
Tuinieren.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een woning met 2 ruime slaapkamers en een tuintje![]()
zeg Jan Smit heeft zn eerste revival te pakken hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
al die namen van die artiesten tegenwoordig, waar is de tijd gebleven dat Corry Konings, Jacques Herb, Koos Alberts en marianne Weber nog hip waren
Pardon....is die tijd er ooit geweest dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
al die namen van die artiesten tegenwoordig, waar is de tijd gebleven dat Corry Konings, Jacques Herb, Koos Alberts en marianne Weber nog hip waren
ja dus?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef Semisane het volgende:
Anyways Ik ga er maar weer vandoor.![]()
CDP Als we vanaaf naar Narnia gaan, zal ik wel ff een schreeuw geven over MSN, maar de kans is praktisch 0, maar je weer nooit met Ramon.
natuurlijk mag Heintje, met Mama aan dat lijstje ook niet ontbreken en de kermisklantenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pardon....is die tijd er ooit geweest dan?Nou ja...wellicht heb ik dat gemist Ook niet iets wat ik bepaald erg vind trouwens
Ben blij dat ik met The Beatles, Rolling Stones, CSNY enz ben opgegroeid, dat maakte dat toen ik 14 of 15 was ik naar Pearl Jam, Alice in chains, Soundgarden, Faith No More enz ging luisteren...ipv...tja...2 Brothers on the 4th floor?![]()
Jawel, maar het viel me op.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus?
mag ik dan nog geen huisje met 2 ruime slaapkamers en een tuintje nemen?
wat bedoel je daar nou mee?quote:
Ik hou van die spontaniteit.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Je kent je mannetje niet goed genoeg of houd je gewoon van die spontaniteit?
Gefeliciteerd! Geen idee wat je er aan kan hebben, maar toch harstikke goed hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef LuQas het volgende:
Ik krijg zojuist mijn tentamencijfer Wetenschapsfilosofie binnen: een 10.
Derrida kent nu officieel geen geheimen meer voor me
quote:
te gek he die manquote:
omdat ik ouwelijke uitspraken heb of vanwege mijn uiterlijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil niet beledigend zijn ofzo, maar ik had je iets ouder geschat.
als je deel 1 goed vond is het echt een aanrader, het is trouwens zowiezo wel een aanrader !quote:Op maandag 16 januari 2006 16:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...echt? Ik bedoel dat tie leuk is, ik verwacht er namelijk bar weinig van, sterker nog, zelfs met mijn pathe unlimited pas, twijfel of ik wel er naar toe wil gaan.![]()
Ik heb 1 nog steeds niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 17:07 schreef creno het volgende:
[..]
als je deel 1 goed vond is het echt een aanrader, het is trouwens zowiezo wel een aanrader !
netjesquote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef LuQas het volgende:
Ik krijg zojuist mijn tentamencijfer Wetenschapsfilosofie binnen: een 10.
Derrida kent nu officieel geen geheimen meer voor me
[afbeelding]
Il n'y a pas de hors-texte
Een gekkenhuis?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe dan ook, moeders heeft ook een erg zwaar leven gehad
ik ben afgeleefd
3 oorlogen meegemaakt
aan de drugs geweest, in de goot gelegen
in een gekkenhuis gezeten 2 jaar
vind je het raar dat ik er niet meer uit zie zoals toen ik 16 was
mijn god... mag dat uberhaupt wel!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:05 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Dit staat op Gay.nl.![]()
OMG
Ik heb geen idee, ik heb maar een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn god... mag dat uberhaupt wel!.
t is geen typo ?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb maar een mailtje gestuurd.
wat denk jij dan na 3 oorlogenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb mijn straf gehad, mijn eerste minpuntjes zijn binnen.
Aahquote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat lus ik nieeeequote:Op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja van klef stel nr. 2.
ik ga zo es heerlijke burritos maken!!!
Wij eten hier Febo of Mcquote:Op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja van klef stel nr. 2.
ik ga zo es heerlijke burritos maken!!!
Swiffer is voor ......................huisvrouwtjesquote:
*rent naar jerre toe..*quote:
OPquote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ben verliefd
Ik heb met m gedanstquote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ruben Nicolai
pffff moet steeds aan hem denken![]()
Zolang je dat maar niet op mij bent vindt ik alles bestquote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ben verliefd
Neeh als het zover is spring ik wel van het dak ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet op mij bent vindt ik alles best
Nou..dan houd k mn liefdesverklaring wel weer binnenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet op mij bent vindt ik alles best
18.00 is normaal hier.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat eten jullie allemaal al vroeg
ja maar er waren er bij die al gegeten haddenquote:
Welke 3 oorlogen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat denk jij dan na 3 oorlogen
een goot
drugs
en dan ben ik mijn exen nog vergeten
Oh dank je!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
zo, de eerste dag school zit er weer op
en nu even de philips costumer service weer eens bellen of ze nu het goede mes willen leveren
Oh dear, nu krijg ik minpunten in de contest :-Squote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou..dan houd k mn liefdesverklaring wel weer binnen![]()
had verteld dat ik een druk weekend had, dus ben er nog niet verder aan gegaanquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dank je!!!!
Ik moet Philips ook nog hebben
hoe is t met Mariah?
I guess soquote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Cybart het volgende:
ik ben ook verliefd...nouja vind iemand leuk enzo...
het hangt in de lucht denk ik
een vervroegd voorjaar?
Nee zegquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear, nu krijg ik minpunten in de contest :-S
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
zo, de eerste dag school zit er weer op
en nu even de philips costumer service weer eens bellen of ze nu het goede mes willen leveren
Dan ga je dat maar snel halen, werkeloze pisjunkie!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Stom kutkind, niet iedereen heeft een ultragigabitverbinding
Ah is okquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
had verteld dat ik een druk weekend had, dus ben er nog niet verder aan gegaan
joegoslavië en 2 golfoorlogenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Welke 3 oorlogen?
Je vocht mee?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
joegoslavië en 2 golfoorlogen![]()
Doe je dat tochquote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook verliefd zijn...
Ik ben verliefd.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook verliefd zijn...
sterker nog ik heb onsnet, een van de snelste verbindingen van NL, samen met de tu ehv en tu delft, maar zelfs mijn verbinding deed er uitzonderlijk lang overquote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stom kutkind, niet iedereen heeft een ultragigabitverbinding
nouja nog nietquote:
tuurlijk vocht ik mee!!!quote:
Ik kreeg 2 mailtjes terug op 1 vraag.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja nog niet
eerst sturen ze met gemak het verkeerde onderdeel op, en nu moeten ze eerst andere afdelingen gaan bellen voor het goed KAPOTTE onderdeel waardoor ik al eens plastic in mn eten had op te sturen...
maarback at ya
show me the feelingsquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef Jerruh het volgende:
goedzo bart, laat die gevoelens maar komen
De kans laten liggen om mee te gaan naar de avond van je leven...quote:
Gelukkig wordt het niet op jou afgereageerd.quote:
*knuf*quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef davidov het volgende:
goddomme nog aan toe wat is het hier gezellig in huis.
Ik schuif aan tafel.
Mn moeder zegt wat over dat mn vader altijd leest tijdens het eten en geen aandacht heeft.
Vader grijpt zoals gewoonlijk als hij kritiek krijgt of niet weet wat hij moet doen naar zn shag en loopt weg naar de tv
Moeder loopt boos de kamer uit en zegt sorry tegen mij
Vader stapt boos op en begint te ruzien met mn moeder over die opmerking, en een voorvalletje eerder vandaag en gister.
Moeder en vader flinke ruzie.
Vader razend naar boven
Moeder blijft benenden.
Et voila, we zaten nog geen 30 seconden aan tafel en het hele huis krijgt een negatief reisadvies.
Ik word hier gek, had net voor het eerst in bijna een jaar een week compleet geen gezeik of zorgen, ben nog geen 24 uur thuis en alles is weer zoals vanouds...
...des te meer motivatie om eens op mezelf te gaan wonen....
begin jij nu ook al?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het niet op jou afgereageerd.
*davidov richting uitzendbureau schop*
Ohnee, wacht. Die zijn gesloten.
Stop ik jouw toch weer mijn pluspunten toe Vanitasquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear, nu krijg ik minpunten in de contest :-S
Waarom gaat het met iedereen toch zo kut.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*knuf*
Vandaag ging het net wat beter hier![]()
If u need to get out of the house..je weet wie je kan bereiken!
quote:Op maandag 16 januari 2006 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vier uur slapen is te kort..
Stomme X-Men Legends II: Rise of Apocalypse..
Ga zelf werken, vuile tweeverdiener-parasiet!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ga je dat maar snel halen, werkeloze pisjunkie!
Ga denk ik idd van de week maar eens langs... moet...weg...uit...hel...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig wordt het niet op jou afgereageerd.
*davidov richting uitzendbureau schop*
Ohnee, wacht. Die zijn gesloten.
dan ben ik er niet haha, ga dan naar awakeningsquote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
show me the feelings
ik heb een kleuterfeestje (lees schoolfeest) in de DS woensdag...
ik weiger te gaannouja ik heb geen zin...
mischien kom ik de 28e trouwens naar de rechter, maar da's nog niet zeker omdat ik de 29e al om half 7 op wintersport ga...
en nu ga ik eten koken
iedereen smakelijk (alvast/alsnog)
Twee handen op één buikquote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stop ik jouw toch weer mijn pluspunten toe Vanitas
zou niet voor het eerst zijn![]()
Dan gaan jullie harder dan ik!quote:
Als je hulp nodig had moest je het zeggen he?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Waxxer het volgende:
......ik zet eerst eens Hail Hail van Pear Jam hail... eh, heel hard aan.Dat jullie dat even weten, waar ik mee bezig ben. Dus.
Zeuren over dat iemand iets moet gaan doen met zn leven.quote:
Pff, ik ga helemaal niks.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ga zelf werken, vuile tweeverdiener-parasiet!
Op dit moment van de neuroloogquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je hulp nodig had moest je het zeggen he?
Oh? Jij wél het onderwerp? Hmm...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef davidov het volgende:
Ga denk ik idd van de week maar eens langs... moet...weg...uit...hel...
Ze reageren het niet fysiek op mij af nee, maar ik krijg wel van 2 kanten al het gezeik. "ben altijd de oorzaak of het onderwerp"
@CDP ik zal niet het huis uitgezet worden, de geldkraan gaat alleen dicht als het fout gaat.
'gemotiveer'quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeuren over dat iemand iets moet gaan doen met zn leven.
We zijn het er over eens dat al dat geduw en gemotiveer voor geen meter helpt en alleen maar de-motiveert!
Anders gaan we samen een solliciteer dagje doenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Ga denk ik idd van de week maar eens langs... moet...weg...uit...hel...
Ze reageren het niet fysiek op mij af nee, maar ik krijg wel van 2 kanten al het gezeik. "ben altijd de oorzaak of het onderwerp"
@CDP ik zal niet het huis uitgezet worden, de geldkraan gaat alleen dicht als het fout gaat.
dat hoef je ook niet hoor poppetjequote:
Een opmerking over naar het uitzendbureau schoppen = zeuren?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeuren over dat iemand iets moet gaan doen met zn leven.
We zijn het er over eens dat al dat geduw en gemotiveer voor geen meter helpt en alleen maar de-motiveert!
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat hoef je ook niet hoor poppetje
daar zijn jou handjes ook helemaal niet voor gemaakt
De mijne ook... maar ik blijf erbij: Hoe de fok is doffy?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor..quote:
Maar 1 hand gaat er af en toe af hoor,quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Twee handen op één buik![]()
Ik ga naar school en dan doe ik dingen enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stel je voor..
Rijk die iets zou moeten doen in t leven![]()
Maak er een RLS van..verdien je er nog wat mee!
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Cybart het volgende:
ik ben ook verliefd...nouja vind iemand leuk enzo...
het hangt in de lucht denk ik
een vervroegd voorjaar?
Jah, dat hebben we ook nog niey gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan gaan jullie harder dan ik!.
Nouja, ik was wel weer overnieuw begonnen, met een ander team enzo.
En ik wil wel alle Danger Room discs vinden ivm unlocken van Charles.
*nerd*
Speulen jullie online dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Jah, dat hebben we ook nog niey gedaan.
En dan Deadpool en Ironman nog. Maar die 1e is als je het uitspeelt en voor die 2e moeten we nog 1 stukkie harnas volgens mij.
En daarna gaan we gewoon X-Men legends 1 doen
Iedere keer doe ik iets wel of niet, waar ik dan wel of niet iets over zeg, wat dan weer niet goed valt, waar mn ouders dan met mij of elkaar gaan ruzien... Geen dag zonderquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh? Jij wél het onderwerp? Hmm...
Get outta there. Als het studentjes uit De Provinciën lukt....
Zit je alleen met de ouderlijke bijdrage natuurlijk...
En je moet dan eigenlijk wel deze studie afmaken ofzo. Switchen is kostbaar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |