Geneigd is toch de goede spelling?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik voel me bijna al gevlijt.Nu ben ik bijna genijgt deze taak ook nog serieus te nemen.
![]()
ja preciesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef LuQas het volgende:
O dat is vanavond he, wanneer begint het? Vanavond is die spectaculaire flauwvalscene, niet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies
half tien begint het
auke zou kijken of ie vrij kon krijgen, anders kwam ie misschien kijken.
nee hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is die Auke toch populair
Nou je bent iig niet de enige die k ken die m zéér interessant vindquote:
och dat ik zijn naam es noemde richting luq, die m kent, wil nog niet zeggen dat ik m supergeweldig interessant vindquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou je bent iig niet de enige die k ken die m zéér interessant vind
OKquote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och dat ik zijn naam es noemde richting luq, die m kent, wil nog niet zeggen dat ik m supergeweldig interessant vind.
ligt er aan in welke kroegquote:Op maandag 16 januari 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK
Ik ben even de Wanhopige Huisvrouwtjes kijken
En Jerruh:
Hoe moeilijk is barman zijn?
Ach ik kan wel een biertje tappen en daar gaat t om i/d HMH denkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ligt er aan in welke kroeg.
bij de ene kroeg moet je het hebben van je snelheid en je handelingen tegelijk (rekenen, bestellingen opnemen, klaarmaken en afrekenen) terwijl in andere kroegen het aankomt op sociaal zijn, mensen inschatten op wat ze willen en hoe je met ze om moet gaan etc... maar an sich absoluut niet supermoeilijk
maar wel enigszins onderschat
oooow, nou gewoon proberenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ik kan wel een biertje tappen en daar gaat t om i/d HMH denk
Ik ga woensdag proberen te solliciteren... heb weinig hoop maar ga dr lekker zelfverzekerd heenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oooow, nou gewoon proberen
hou wel in de gaten dat het niet om een biertje gaat maar om gemakkelijk tien biertjes die je achter elkaar moet tappen! als je snelheid hebt daarin en je kan beetje functioneel handelen moet je he tgewoon proberen.
ik werk bij de rechter en daar moet je ook nog eens sociaal doen, omdatwe vaste mensen hebben die altijd komen feesten. hoe beter je dan daarmee omgaat, hoe meer fooi je rkijgt. en we werken niet met muntjes maar gewoon met geld dus je blijft constant hoofdrekenen
Het zou best kunnen ja, maar ik had ff geen zin om het uit te zoeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geneigd is toch de goede spelling?
Ik snapte waar t om ging maar twijfelde nu aan mn eigen grammaticaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het zou best kunnen ja, maar ik had ff geen zin om het uit te zoeken.
dat is al het halve werk!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga woensdag proberen te solliciteren... heb weinig hoop maar ga dr lekker zelfverzekerd heen
Ja ik ook, maar meestal maal ik daar niet om.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snapte waar t om ging maar twijfelde nu aan mn eigen grammatica![]()
quote:
platenzaak of CDwinkel a la free record shop?!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En diezelfde middag ook een 2e sollicitatie in een platenzaak..haha beter op 2 paarden wedden dan thuis zitten
keukenrolquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet poepenmaar het wc papier is op
![]()
![]()
![]()
die is inmiddels ook al opquote:
CDwinkelquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
platenzaak of CDwinkel a la free record shop?!
pak een oude krantquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet poepenmaar het wc papier is op
![]()
![]()
![]()
Heb je me spelling en of gramatica al wel eens gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |