en zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah nou..ik heb nergens avondplannen behalve vrijdag
Wat heb ik maandag danquote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zaterdag.
en maandag!
maar goed, ik heb zin in vanavond!!!!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:07 schreef Semisane het volgende:
En vrijdag zit je weer bij Idols zeker?
Oke...fill me in here, want de bands die ik vooral beluister stammen nog uit begin jaren 90.quote:
ANTMquote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat heb ik maandag dan?
Zaterdag zit ik of in Brussel of voor de buis of in Studio 22 ja..
Simple Planquote:Op maandag 16 januari 2006 15:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke...fill me in here, want de bands die ik vooral beluister stammen nog uit begin jaren 90.Ik ben dus niet goed op de hoogte van het nieuwste "We-zijn-de-bomb-en-uitermate-overhyped-punk bandjes...of ben ik nu weer gewoon bevooroordeeld?
Zo ja, dan ligt het echt aan hun zelfs, want bandjes die op die manier op de foto gaan staan vind ik spontaan heel zielig en vermoeiend.
Dat kan worden opgenomenquote:
ja maar ANTM is voor mij lekker relaxen en dat kan k niet op maandag als mn ma ook van alles wil zien zeker nu we een HD recorder hebben..quote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben jij nou een echte fan!?
noujaaaaazeg.
Ik bekijk die video wel ff thuis ofzow...en dan vel ik mijn "waar-niemand-op-zit-of-staat-te-wachten-oordeel" wel ff.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Simple Plan
Ze zijn niet zo vervelend "wij zijn punk en rebels" maar gewoon lekkere muziek en veel lol op t podium.
Heb de jongens al meerdere malen ontmoet en t zijn gewoon zulke relaxte gozers..
Zelfs op Zaventem toen ze van Werchter kwamen en weinig tijd hadden omdat ze naar Toronto vlogen voor Live8 hadden ze tijd voor ons
En Untitlted is een v/d mooiste nummers en de clip blijft indrukwekkend:
Clip van Untitled
schaam je, verban het vrouwmens gewoon naar een andere tv! you have to rule, dude!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja maar ANTM is voor mij lekker relaxen en dat kan k niet op maandag als mn ma ook van alles wil zien zeker nu we een HD recorder hebben..
downloaden?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja maar ANTM is voor mij lekker relaxen en dat kan k niet op maandag als mn ma ook van alles wil zien zeker nu we een HD recorder hebben..
Als ik niet op je oordeel zat te wachten had ik het niet gepostquote:Op maandag 16 januari 2006 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik bekijk die video wel ff thuis ofzow...en dan vel ik mijn "waar-niemand-op-zit-of-staat-te-wachten-oordeel" wel ff.
Like..seriously..the woman just claims the TVquote:Op maandag 16 januari 2006 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schaam je, verban het vrouwmens gewoon naar een andere tv! you have to rule, dude!!!
Zeg ik moet nog 2x DHW zien, 2x LOST , 1 seizoen van 24 en 8 afleveringen Supernatural en 2 CSI: LV en 1 CSI : Miami..dusse ik zit ff op een downloadstop qua nieuwe dingenquote:
America's Next Top Modelquote:
Amateurquote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Like..seriously..the woman just claims the TV![]()
[..]
Zeg ik moet nog 2x DHW zien, 2x LOST , 1 seizoen van 24 en 8 afleveringen Supernatural en 2 CSI: LV en 1 CSI : Miami..dusse ik zit ff op een downloadstop qua nieuwe dingen
Hey mn nachtelijke serie-kijk uurtjes zijn door het moederlijk gezag afgeschaft!quote:
21.30quote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef LuQas het volgende:
O dat is vanavond he, wanneer begint het? Vanavond is die spectaculaire flauwvalscene, niet?
Ik neem m opquote:
Ik voel me bijna al gevlijt.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik niet op je oordeel zat te wachten had ik het niet gepost
vaste reviewer van het H-topic?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik voel me bijna al gevlijt.Nu ben ik bijna genijgt deze taak ook nog serieus te nemen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |